حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه FCC برای نسل دوم گلکسی A3 و گلکسی A5 سامسونگ دریافت شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، گوشی‌های جایگزین گلکسی A3 و گلکسی A5 از FCC تاییدیه گرفته‌اند و از اطلاعات فاش‌شده، بخشی از مشخصات این دو مدل قابل مشاهده است. این دو مدل، ارتقاء نسبتا خوبی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه می‌کنند و این ارتقاء، در اکثر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A3 و گلکسی A5 نمود پیدا کرده است. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

در نسخه جایگزین گلکسی A5، از یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده شده که این مقدار نسبت به نسخه قبلی، ۶۰۰ میلی‌آمپر افزایش داشته است. به‌علاوه، بیشتر از یک نسخه از مدل جایگزین گلکسی A3 در FCC تاییدیه دریافت کرده است که یکی از آن‌ها (SM-A310F/DS) از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. نسل‌ بعدی این دو مدل با NFC عرضه خواهد شد که احتمالا برای استفاده از سیستم پرداخت سامسونگ با نام «سامسونگ Pay» مناسب باشد.

Second-generation-Samsung-Galaxy-A3-visits-the-FCCبرطبق نتایج فاش‌شده در بنچمارک‌ها، دومین نسل از گلکسی A3 با مشخصاتی نظیر نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، تراشه چهارهسته‌ای اگزینوس ۷۵۸۰ با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، واحد گرافیکی Mali-T720 و ۱٫۵ گیگابایت رم معرفی خواهد شد. این مدل، هم‌چنین از حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و نسخه ۵٫۱٫۱ سیستم‌عامل اندروید گوگل برروی آن نصب شده است.

Second-generation-Samsung-Galaxy-A5-visits-the-FCC

در یک بنچمارک دیگر، مشخصات نسخه دوم گلکسی A5 فاش شده است که به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز برای هرهسته، واحد گرافیکی Mali-T720، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء مجهز است. در بخش عکاسی، شاهد دو لنز مشابه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود.

در کنار این دو مدل، انتظار می‌رود سامسونگ از نسل دوم گوشی موفق گلکسی A7 رونمایی کند. پیش‌تر، این مدل در بنچمارک GFXBench دیده شده بود. با توجه به دریافت تاییدیه از FCC برای دو مدل گلکسی A5 و گلکسی A3، معرفی رسمی این دو گوشی تا مدتی دیگر چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-A3-Samsung-Galaxy-A5-sequels-visit-the-FCC-some-specs-revealed_id75995″ target=”blank” background=”#29976c”]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

kamix1353

آب قند بخور عموویی :bye:
بی معنی ترین کاری که میشد بکنی رو انجام دادی،سری جدید دو تا گوشی معرفی شدن.شکلک فرستادن اون هم به این تعداد یعنی چی؟

Samsung--Electronics

عکس اول مال اس ۴ هست :yes: :yes:

SAMSUNG _ The Best Brand

خیلی هم عالی! B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی