حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم سونی در نمایشگاه CES 2016 مشخص شد: ۱۵ دی ماه

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

CES یکی از بزرگترین نمایشگاه های لوازم الکترونیک در دنیا است. این نمایشگاه همیشه همزمان با آغاز سال نو میلادی در شهر لاس وگاس امریکا برگزار می گردد و شرکت ها سرشناس دنیای فناوری در آن از آخرین دستاوردهای خود رونمایی می کنند. اپل معمولا عضو غایب این نمایشگاه است اما بقیه شرکت ها همیشه در آن شرکت می کنند. سونی همیشه در این نمایشگاه حضور پرشوری داشته است و امسال هم دست پر به این نمایشگاه خواهد آمد، حداقل تیزر دعوت به این مراسم امسالش اینطور می گوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اعلامیه ای که می بینید سونی در نظر دارد تا در تاریخ ۱۵ دی ماه برابر با ۵ ژوئن و ساعت ۵ به وقت محلی در نمایشگاه CES از محصولات جدید خود رونمایی کند. در تیزر منتشر شده می بینیم که سونی قرار است در دسته بندی های مختلفی دستگاه هایی را رونمایی کند. عینک واقعیت مجازی، اسپیکر، هدست، دوربین، موبایل و تلویزیون از دسته بندی هایی است که شاید در آن ها محصولات جدید و شاید شاهد نمایش آخرین نسل تولیدات این خانواده ها باشیم.

این در حالی است که جدیدا خبری از لو رفتن موبایل یا دستگاه خاصی از سونی را نشنیده ایم پس احتمال دارد که شاهد نمایشی از سری اکسپریا زد ۵ باشیم و شاید رده پایین یا میانه جدیدی را در این نمایشگاه ببینیم. اگر بخواهیم از تاریخ درس بگیری باید بگوییم که سونی در نمایشگاه CES سال گذشته ساعت هوشمند اسمارت واچ ۳ و موزیک پلیر NW-ZX2 را رونمایی کرد. چندی پیش هم درباره ساعت هوشمند سونی که فقط در ژاپن به فروش می رسد، اخبار جالبی به گوش می رسید، پس می توان نتیجه گرفت که حداقل باید شاهد یک رونمایی برای بازار جهانی در زمینه ساعت های هوشمند باشیم، دقیقا همان دسته بندی که در این تیزر هیچ اشاره به آن نشده است!

نظر شما چیست؟ تقویم خود را به یک دایره قرمز برای ۱۵ دی ماه مزین کنید تا با هم ببینیم در این مراسم چه اتفاقی خواهد افتاد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/sony_sets_date_for_ces_2016_press_conference-news-15282.php” icon_color=”#f90d0d”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdiar70

نزنه به سرش زد۵ پلاس معرفی کنه :||||

Hoseyn Zx

نه نترس معرفی نمیکنه!

REZA

اشتباه نوشتین.
ژانویه

HiKa

احتمالا مثل سال های پیش میان رده رونمایی میکنه… مثل سری M اما احتمال رونمایی تبلت Z5 هم زیاده.
در کل انتظار پرچمدار رو نباید داشت و منتظر میان رده و تبلت، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی و تلویزیون باشیم… 🙂

milad danesh

کاش توی این نمایشگاه ps vr رو عرضه کنه ببینیم چطور محصولیه واقعا از نظر ساخت کنسول بازی هیچ کمپانی به سونی نمیرسه … یه سوال این ps vr فیلم هم پخش میکنه ؟

Moazez

برای بازی هست ولی باید ببینیم تا زمان عرضه سونی چیکار دیگه ای میخواد بهش اضافه کنه

Moazez

به شدت منتظر اسمارت واچ۴ هستم با تلویزیونهای جدیدش

Mohammad Ghasemi

فقط سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)