حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ب ام و مدلی جدید از M4 را معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ب ام و M4 GTS در پیبل بیچ Concoursd’Elegance سال ۲۰۱۵ رونمایی شد.

ب ام و M4 GTS کانسپت با پیروی از سبک مدل های مخصوص ب ام و M3 نسخه ای ممتاز را نشان می دهد که قابلیت بهتری در پیست داشته و در عین حال مجاز برای تردد در جاده است.

این مدل که مدت زیادی است شایعاتی در مورد آن منتشر شده دارای تکنولوژی های جدیدی است که در یک مدل تولید انبوه تعبیه خواهند شد که ب گفته بی ام و در زمانی دیگر رونمایی می شود. اگرچه این خودروساز، M4 GTS را مدلی کانسپت نامیده، این خودرو آماده تولید به نظر می رسد و جای تعجب نیست اگر مدل تولیدی آن مشابه همین نسخه باشد.

CaptureCapture

چنان چه انتظار می رفت ب ام و M4 GTS دارای سیستم تزریق آب خلاقانه ای است که برای اولین بار در ب ام و M4 MotoGP Safety Car معرفی شده بود. در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب OLED تعبیه شده اند که تایید می کنند این تکنولوژی آماده تولید است.

این سیستم تزریق آب با خنک کردن هواکش ها، کاهش تمایل موتور به صدا دادن و در نتیجه کمک به مهندسان بی ام و برای اعمال فشار بیش تر و زمان تزریق زودتر کار می کند. تمام این عملکرد به افزایش قدرت خودرو می انجامد.

Capture

اما چیزی که بی ام و M4 GTS کانسپت را برای پیست مناسب تر می کند یک باله عقبی و اسپلیتر جلوی قابل تنظیم دستی ساخته شده از فیبر کربنی است. هم چنین هواکش جلوی عریض تر، دمش هوا را بهینه کرده و برجستگی محور جلو را پنهان می کند.

ب ام و خودرویی را که به نمایش درآورده با رنگ بدنه خاکستری یخی تیره متالیک با قسمت های نارنجی اسیدی ساخته است.

هنوز ویژگی های عملکردی دقیق این خودرو اعلام نشده اما گمان می رود زمانی که ب ام و عرضه M4 GTS در نمایندگی ها را تایید کند شاهد انتشار این اطلاعات باشیم.

Capture

[button url=”http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=7156″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]machinemag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Myxperia

جالبه…
اگه امکانش فراهم شد درباره قدرت نظامی کشورها و جدیدترین سلاح های ساخته شده در این زمینه هم مطلب بزارید..
با تشکر..

riofarina

وای قلبم عجب چیزیه
معلومه عاشق bmw هستینا :good:
از پورشه و بنز هم مطلب بذارین :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....