حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بی ام و و نیسان ۱۲۰ شارژر سریع در آمریکا برپاکردند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | خودرو

می توانید بشنوید؟ این صدای خنده تسلا نسبت به انتشار این خبر از بی ام و و نیسان است! بی ام و و نیسان اعلام کردند در حال حاضر ۱۲۰ ایستگاه شارژ سریع در سر تا سر ایالت های آمریکا دارد. گرچه این رقم تعداد شارژر در مقایسه با تعداد شارژر های تسلا رنگ می بازد و اصلا جای مقایسه نمی گذارد ولی باز هم خبری خوش برای دارندگان خودروهای الکتریکی غیر تسلا است و می تواند امیدی بیشتر به آنان بدهد که می تواند مسافت بیشتری با خودروی خود در مدت زمان و دردسر کمتر طی کنند.

در حالی این دو شرکت با همکاری یکدیگر ۱۲۰ شارژر فوق سریع در آمریکا نصب کرده اند که تسلا به تنهایی ۲۰۰ ایستگاه شارژ سریع در ایالت های مختلف امریکا دارست که هر کدام خود مجهز به تعداد ببشتری شارژر می باشند که تعداد شارژر های تسلا را بسیار بیشتر می کند و جای اختلاف زیادی با بقیه شرکت ها می گذارد. تسلا در سراسر جهان ۵۶۵ ایستگاه و ۳۲۴۷ شارژر دارد، این آمار نیسان و بی ام و را در سطح بسیار پایینتری نگه میدارد و بیانگیر تفاوت زیاد آن ها در امکانات پس از فروش خودروهای الکتریکی است.

شارژر های ۵۰ کیلو واتی  جدید نیسان و بی ام و قادرند ۸۰% ظرفیت باطری را در مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه شارژ کنند که با نیسان لیف و بی ام و i3 سازگاری کامل دارند، البته قابلیت پشتیبانی از خودروهای مجهز به فناوری شارژ سریع دیگر را هم دارند.

شارژ های سریعتر در ۱۸ ایالت امریکا نصب شده اند و قابل جستجو از طریق اپلیکشن رسمی بی ام یا نیسان و همچنین از طریق سیستم ناوبری داخل خودرو هستند.

متاسفانه فواصل ایستگاه ها اکثرا خارج از برد میانگین این دو خودرو(حدود ۱۷۰ کیلومتر) هستند و این بدین معنی است که به مسافرت های برون شهری شما که دارنده این خودرو هستید کمک شایانی نخواهد کرد و بهتر است بگوییم می توانید مسافت های کم را با راحتی بیشتر طی کنید، الیته در این مورد نمی توان به این خودرو یا شرکت هایشان ایراد گرفت چون کاربرد این دو خودروی کوچک شهری بوده و استفاده برون شهری زیادی از آن ها نمی شود.

نظر شما درباره خودروهای الکتریکی چیست؟ می توانند موفق باشند؟ مسلما آینده از آن اینهاست.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

چه دنیای بهتری میشه…ماشینا همه برقی
نیروگاهها همه اتمی
و هوای ساف…
همون ماشینا کافیه

Samsung--Electronics

آره . ماشین های تسلا رو خیلی دوست دارم و خیلی باهاشون حال می کنم ولی یه چیزی هست این که به نظرم ماشین باید صدای غرّش داشته باشه!! وقتی گاز بدی صدای غرش موتور بیاد!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین برتری