حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت به‌زودی بیلد RTM 10176 ویندوز ۱۰ را منتشر خواهد نمود

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

تنها چندین روز به کنفرانس ۷ مرداد مانده است . کنفرانسی که به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان یکی از تاریخی‌ترین کنفرانس‌های مایکروسافت می‌باشد و حتی می‌توان از آن به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ تکنولوژی جهان نام برد. با توجه به نزدیکی عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ ٬ مایکروسافت در حال انجام آخرین آزمایشات خود بر روی این ویندوز است تا بتواند نسخه‌ای بدون نقص و مشکلی را به کاربران عرضه کند.

با ترنجی همراه باشید…

حدود ۹ ماه است که ویندوز ۱۰ پیش نمایش در دست بررسی و رفع باگ به همت مایکروسافت و کمک اینسایدر‌ها است و حالا به نهایی ترین مرحله‌ی آزمایش ویندوز ۱۰ نزدیک می‌شویم. جایی که تقریبا تمامی تغییرات و قابلیت‌های مد نظر مایکروسافت به ویندوز افزوده شده و تنها در حال رفع باگ و مشکلات ویندوز هستند. ما به عرضه‌ی ویندوز RTM بسیار نزدیک می‌شویم. اما شاید برای بسیاری این سوال به وجود آمده باشد که RTM چیست؟ ما به این سوال پاسخ خواهیم داد:

windows10handson1_1020.0.0

RTM مخفف کلمه‌ی Released To Manufacturer می‌باشد که به معنای عرضه (آزاد شده) توسط  سازنده می‌ باشد. در معنای واقعی٬ این کلمه به معنای نسخه‌ای است که تقریبا آماده‌ی انتشار و عرضه در فروشگاه ها می‌باشد. تجربه نشان داده است که بعد از این نسخه شاهد تغییر بنیادین در سیستم عامل نخواهیم بود و تنها تغییرات بسیار جزیی در آن رخ خواهد داد. خبر خوب برای کاربران ویندوزی این است که در حدود یک هفته‌ی دیگر این نسخه عرضه خواهد شد و باید به‌زودی منتظر آغاز رسمی فروش ویندوز ۱۰ در فروشگاه‌ها باشیم. بیلد RTM 10176 نوید دهنده‌ی خبر های خوب برای ویندوزی‌ها خواهد بود.

توضیحات تکمیلی: این نسخه٬ دقیقا همان نسخه‌ی عرضه شده به بازار نمی‌باشد و با نسخه‌ی اصلی که به کاربران ارائه می‌گردد اندکی متفاوت است. این نسخه برای شرکت های بزرگ و مطرح ارسال می‌گردد و تعدادی از کاربران حرفه‌ای که در این سری از آزمایشات ویندوز (اینسایدر) خوانده می‌شوند٬ این نسخه را آزمایش می‌کنند. نسخه‌ی اصلی اواسط مرداد و بعد از کنفرانس ۷ مرداد عرضه خواهد شد. (با تشکر از کاربر گرامی emprazol)

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-rtm-candidate-build-10176-has-been-compiled-sign-imminent” target=”blank” background=”#377431″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
emprazol

To از کی تا حالا معنی توسط میده ؟
اگه by بود حرف شما درست بود تصحیح کنید
RTM به ورژنی میگن که به تولید کننده های پی سی و لپ تاپ میدن
Retail هم که برای مشتری هست

emprazol

مشتری منظورم مصرف کننده ی نهایی بود

emprazol

من نمیگم که RTM یعنی Retail
RTM ورژنی هست که به شرکت ها میدن مثل دل ایسوس یا لنوو و … و معنی فارسیش یعنی انتشار برای تولید
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Release_to_manufacturing#RTM
دوست داشتین اصلاح کنید

emprazol

RTM یا Release to Manufacturing در دنیای نرم افزار نسخه نهایی و فاینال است که چند ماه یا چند هفته پیش از قرار گرفتن در بازار جهانی برای فروش مستقیم، در اختیار کمپانی بزرگ و مطرح برای نصب بر روی سیستم هایشان و کاربا ان ارسال می شود تا کمپانی های بزرگ پیش از کاربران خانگی نسخه نهایی را در اختیار داشته باشند .
همانطور که در ویندوز ویستا نسخه نهایی نیز نسخه RTM در ۳۰ نوامبر ۲۰۰۶ منتشر شد و نسخه Retail در ۳۰ ژانویه !
من اگه اطلاع میدم صرفا بخاطر این هست که سایت محبوبم بدون کوچکترین ایرادی باشه و جنبه ی تقابل و کل کل نیست بازم ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com