حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روزرسانی گلکسی نوت ۵ به همراه بسته امنیتی ماه اکتبر ارایه شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، سامسونگ

یکی از مهم ترین بحث ها در به روزرسانی های ارایه شده برای دستگاه های مختلف، تامین شدن بحث امنیتی دستگاه و برطرف شدن باگ های مهم در این زمینه است. گوگل با عرضه اندروید ۶ تصمیم گرفت تا به روزرسانی امنیتی را به صورت ماهانه و منظم تر ارایه کند. علاوه بر آن در بخش اطلاعات نرم افزاری هر دستگاه با اندروید ۶ به بالا، چنین قسمتی برای اطلاع شما از سطح امنیت دستگاه خود فراهم شده است. دیروز از طریق دوستان خود مطلع شدیم که به روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت ۵ ارایه شده و شامل بسته امنیتی ماه اکتبر اندروید نیز می شود. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

به روزرسانی ارایه شده برای گلکسی نوت ۵ با عنوان بهبود در عملکرد و امنیت دستگاه امروز برای کاربران ایرانی ارایه شده است. حجم این به روزرسانی ۳۳۰ مگابایت بوده که پس از نصب آن شاهد ارتقا سطح امنیتی به بسته امنیتی ماه اکتبر هستیم. بلیدنامبر پیش از به روزرسانی BPI5 و پس از آن BPJ5 است. اطلاعات مربوط به صفحه مشخصات نرم افزاری دستگاه را می توانید در اسکرین شات های زیر ببینید:

نکته قابل توجه در تغییراتی ظاهری را می توان تنها در تغییر آیکون نرم افزار پیش فرض خانواده گلکسی نوت یعنی Scrapbook دانست که آن را در تصویر زیر  همانطور که در تصویر زیر می بینید:

galaxy-note-5-update-3

اگر این به روزرسانی را انجام داده اید، از دیگر تغییرات احتمالی آن به ما و دوستان ترنجی خود اطلاع بدهید. راستی بد نیست به همین بهانه هم نگاهی به سطح امنیتی دستگاه اندرویدی خود بیاندازید!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Master

منم نصب کردم ولی بخش گالری گوشی به کل تغییر کرده

MAHTABH

منم نصب کردم بخش اس نوتش یه ویژگی جدید پیدا کرد.

mehran

برای منم دیروز اومده بود امروز آپدیت کردم تغییراتی که تا الان میشه حس کردن قسمت گالری بوده که تغییرات زیادی داشته البته فکرمیکنم سنسور اثر انگشت هم سریع تر شده البته من این جوری حس میکنم

Alibitaraf

ما که رام کاستوم نوت ۷ نصب کردیم داریم با Always on Display لذت می بریم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)