حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌زودی فروشگاه ایکس‌باکس، پذیرای تمامی برنامه‌های یونیورسال خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت در نهایت، به‌روزرسانی تابستانی کنسول بازی خود را با نام “به‌روزرسانی ماه آگوست” با قابلیت‌هایی نظیر دستیار صوتی کورتانا و پشتیبانی از برنامه‌های یونیورسال ویندوز منتشر کرد. برنامه‌های یونیورسال، نوآوری مایکروسافت برای ارایه یک تجربه کاربری مشابه میان دستگاه‌های ویندوزی، است و این قابلیت، هم‌اکنون بر روی کنسول ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌شود. با این‌حال، فعلاً تنها تعداد محدودی برنامه یونیورسال برای کنسول بازی ایکس‌باکس وان در دسترس است و تمامی آن‌ها، توسط مایکروسافت انتخاب شده است. این غول ردموندی، به‌تازگی اعلام کرده است که به‌زودی، فروشگاه ایکس‌باکس، پذیرای برنامه‌های یونیورسال تمامی توسعه‌دهندگان خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که گفته شد، مایکروسافت تنها تعداد محدودی برنامه یونیورسال برای کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان منتشر کرده است اما این موضوع در آینده‌ای نزدیک، تغییر پیدا می‌کند. این شرکت، به‌زودی به همه توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های یونیورسال خود را در فروشگاه ایکس‌باکس برای دانلود قرار دهند که به‌طور قابل‌توجهی، تعداد برنامه‌های یونیورسال ویندوز موجود برای ایکس‌باکس وان را افزایش می‌دهد.

این موضوع توسط  یکی از حساب‌های کاربری مایک ابرا، مدیر برنامه‌‌های ایکس‌باکس در شبکه‌های اجتماعی تایید شده است. علاوه‌براین، وی اعلام کرد که مایکروسافت، به‌زودی زمان مشخصی را برای انتشار برنامه‌های یونیورسال تمامی توسعه‌دهندگان در فروشگاه ایکس‌باکس مشخص خواهد کرد. هم‌چنین، مایک ابرا مدعی شد که به‌زودی، اطلاعات بیشتری را در این زمینه نظیر برنامه‌هایی که انتشار آن‌ها در فروشگاه ایکس‌باکس امکان‌پذیر است و …، منتشر می‌کند.

windows-10-anniversary-update-xbox-one-01_story

به‌روزرسانی ماه آگوست کنسول بازی ایکس‌باکس وان، هم‌چنین پخش موسیقی در پس‌زمینه را برای کاربران ممکن می‌سازد؛ قابلیت که پیش از این به‌عنوان یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های به‌روزرسانی تابستانی ایکس‌باکس وان از آن یاد می‌شد، به برنامه‌هایی نظیر برنامه Groove Music، هنگامی‌که به‌‍روزرسانی شود؛ اجازه می‌دهد تا موسیقی، هم‌چنان در پس‌زمینه با اجرای برنامه‌های دیگر، پخش شود.

به‌روزرسانی “ماه آگوست” کنسول ایکس‌باکس وان با شماره بیلد ۱۰٫۰٫۱۴۳۹۳٫۱۰۱۸ برای کاربران، منتشر شده است؛ این به‌روزرسانی، امکان تنظیم زبان و موقعیت را به‌طور جداگانه برای کاربران فراهم می‌کند. هنگامی‌که زبانی متفاوت با مکان شما انتخاب می‌شود، اغلب زبان‌های سیستمی به زبان انتخابی شما تغییر خواهد یافت؛ با این‌حال در برخی برنامه‌ها نظیر استور و محتوای آنلاین، ممکن است ترکیبی از چندین زبان نمایش داده شود.

علاوه‌‎بر به‌روزرسانی ماه آگوست، یک به‌روزرسانی دیگر در پاییز برای کنسول ایکس‌باکس وان ارائه خواهد شد که در حال‌حاضر، جزئیات این به‌روزرسانی مشخص نشده است. اما انتظار می‌رود پشتیبانی از صفحه‌کلید و ماوس برای اضافه‌شدن به کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس همراه با این به‌روزرسانی، درنظر گرفته شده باشد. این قابلیت، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که پیش‌تر توسط مایکروسافت به‌طور رسمی، وعده داده شد و می‌تواند سبک‌های تازه‌ای را به بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان، وارد نماید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/07/microsoft-will-soon-open-xbox-store-to-all-universal-windows-apps/” target=”blank” background=”#1cf5a5″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی