حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین لپ تاپ هایی که در بازار می توانید بخرید

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

خرید یک لپ تاپ مهم است. این که چه برندی و با چه مشخصات سیستمی را برای لپ تاپ خود انتخاب می کنید. به هر حال شما برای خرید لپ تاپ پول زیادی هزینه خواهید کرد و بنابراین این حق شماست که انتخابی داشته باشید که پولتان از بین نرود.

به همین بهانه، برایتان لیستی از بهترین لپ تاپ های بازار را گرداوری کرده ایم که در ادامه مطلب به حضورتان تقدیم می گردد.

در بحث خرید یک لپ تاپ خوب، یک جای این خرید برای هرکسی سخت و مشکل می شود و آن این است که اکثر افراد به سختی می توانند تشخیص دهند که کدام لپ تاپ برایشان بیشتر مناسب است، مگر این که برای یک مدت از آن لپ تاپ استفاده کنند تا بدانند که به کار آن ها می آید یا نه.

ما در این جا، پیرامون بهترین لپ تاپ های بازار تحقیقاتی انجام داده و از طریق بررسی های دقیق، مجموعه ای از بهترین ها را برایتان گرداوری کردیم تا پیش روی شما، بهترین گزینه ها را در بازار لپ تاپ برای یک انتخاب مناسب قرار دهیم.

پس لیست پیشنهادی بهترین لپ تاپ های بازار با ما که در زیر مشاهده می کنید و می ماند حق انتخاب با شما که کدامیک را می پسندید :

مک بوک ایر دوست داشتنی با آن بدنه فوق العاده باریکش که عمر باتری شگفت انگیزی را به شما هدیه می دهد

the-macbook-air-is-gorgeous-super-slim-and-offers-amazing-battery-life

مک بوک ایر اپل، هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ هاییست که شما می توانید در بازار تهیه کنید. این لپ تاپ دوست داشتنی، نه تنها نازک و سبک است، بلکه، عملکردی عالی در کنار عمر باتری فوق العاده را نیز به شما هدیه می دهد. در اوایل سال جاری هم، اپل این سری از لپ تاپ هایش را با آوردن نسل پنجم پردازنده های اینتل به روز رسانی کرد تا باعث شود که قدرت باتری آن باز هم بالاتر رود.

در یک بررسی که پی سی مگ از مک بوک ایر ترتیب داده بود، آن ها اشاره کردند که این لپ تاپ توانسته عدد فوق العاده ۱۷ ساعت را به عنوان عمر باتری از یک بار شارژ کامل تا تخلیه باتری برای خود ثبت کند که قطعا با ما هم عقیده هستید که این عمر باتری برای یک لپ تاپ بی نظیر است.

اپل مک بوک ایر را در دو اندازه ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه می کند که به نظر ما، سایز ۱۳ اینچی برای شما مناسب تر خواهد بود.

شروع قیمت : از ۸۹۹ دلار

مک بوک پرو با صفحه رتینا که به شما یک صفحه نمایش زیبا را عرضه می دارد و پورت هایی که از ایر بیشتر است

the-macbook-pro-with-retina-display-has-a-beautiful-screen-and-more-ports-than-the-air

اگر شما به دنبال یک لپ تاپ مک بوک با صفحه نمایشی بهتر هستید، مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا بهترین انتخاب برای شماست. در واقع، یک تفاوت ۳۰۰ دلاری میان مدل ۱۳ اینچی مک بوک پرو رتینا با مک بوک ایر ۱۳ اینچی وجود دارد. که این پول اضافی برای به دست آوردن صفحه نمایش بهتر و واضح تر، پردازنده سریع تر و پورت های بیشتر مانند پورت اضافی تاندربولت و یک نقطه برای اتصال HDMI، به نظر ما ارزشش را دارد.

همچنین، مک بوک پرو با تکنولوژی جدید اپل در ترک پد همراه است که این تکنولوژی همان لمس فشاری معروف اپل است که باعث می شود، بر اساس میزان فشار انگشتان بتوان، دستورات متفاوتی را برای آن تعریف کرد.

شروع قیمت : از ۱۲۹۹ دلار

لپ تاپ دل مدل XPS 13 که همچون مک بوک ایر، قابلیت حمل بالایی دارد و البته ارزان تر است

dells-xps-13-is-just-as-portable-as-the-macbook-air-and-its-a-bit-cheaper

لپ تاپ ویندوزی دل با صفحه نمایش ۱۳ اینچ آن هم با رزولوشن قابل توجه ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ واقعا نازک است. این یک گزینه عالی برای کسانیست که قابلیت جابه جایی و جمع و جور بودن لپ تاب برایشان مهم است و به دلیل نیاز به ویندوز، تمایلی به خرید مک بوک ایر نداشته باشند. این لپ تاپ دل، ۱۰۰ دلار ارزان تر از مدل ۱۱ اینچی مک بوک ایر و ۲۰۰ دلار ارزان تز از مدل ۱۳ اینچی مک بوک ایر است.

شروع قیمت : از ۷۹۹ دلار

لپ تاپ تینک پد لننو مدل T450s یکی از بهترین لپ تاپ های کسب و کار است که در بازار وجود دارد

lenovos-thinkpad-t450s-is-one-of-the-best-business-laptops-out-there

این لپ تاب با توجه به بررسی پی سی مگ، لپ تابی در خور و قابل اعتماد است. محکم است و سریع، با پورت هایی که برای کسب و کار، مناسب هر فردیست. همچنین، این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسیست که می چرخد.  لنوو از این لپ تاپ به عنوان الترابوک یاد می کند که دارای قابلیت حمل راحتیست.

شروع قیمت : از ۹۵۳٫۱۰ دلار

کروم بوک ۲ توشیبا که فوق العاده ارزان است و عمر باتری بالایی دارد

toshibas-chromebook-2-is-super-cheap-and-has-great-battery-life

کروم بوک ۲ توشیبا یکی از بهترین هاست. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش زیبا و عمر باتری بالاست و در هنگام استفاده، به کاربر حس راحتی خوبی را می دهد. در کنار این، کروم بوک ۲ دارای استحکام بالاییست و به اندازه کافی برای جابه جایی و ضربه نخوردن مقاوم است.

وبسایت Wirecutter معتقد است که این لپ تاپ، بهترین کروم بوک موجود در بازار است. صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی آن درخشان است و البته به عقیده این وبسایت برای چنین اندازه ای، این لپ تاپ کمی بزرگ است. وبسایت Wirecutter می گوید، کروم بوک ۲ برای انجام کارهای سنگین، سریع است و برای کسانی که از لپ تاپ، انجام سریع کارهای روزانه و مرور وب را می خواهند بهترین انتخاب است.

شروع قیمت : از ۲۵۰ دلار

لپ تاپ اینسپایرون ۱۷ سری ۵۰۰۰ دل، لپ تاپی با قیمتی مناسب و عمر طولانی باتری

dells-inspiron-17-5000-series-is-a-reasonably-priced-laptop-with-long-battery-life

این لپ تاپ، از سری لپ تاپ های مقرون به صرفه دل است که ویندوز را با صفحه نمایشی شارپ و قیمتی مناسب به کاربر هدیه می دهند. عمر باتری بالای این دستگاه، از نقاط قوت این لپ تاپ است که پی سی مگ در بررسی هایش به آن اشاره می کند. اگرچه قیمت ۴۹۹ دلاری این لپ تاپ، آن را در ردیف لپ تاپ های ارزان قرار می دهد، اما این اصلا بدین معنی نیست که در طراحی، با لپ تاپی ارزان رو به رو هستیم. زیرا اینسپایرون ۱۷ سری ۵۰۰۰، دارای یک طراحی با بدنه آلومینیومی است که باعث می شود تا این محصول از یک محصول معمولی، به محصولی لوکس بدل شود.

در کنار این، اگر این لپ تاپ راضی تان نمی کند و نیاز به داشتن لپ تاپی با مشخصات بهتر هم دارید، می توانید با صرف هزینه ۲۰۰ دلار اضافه، لپ تاپ HP Stream را تهیه کنید که تجربه کاربری بهتری را برایتان در کنار داشتن یک صفحه نمایش لمسی به ارمغان می آورد.

شروع قیمت : از ۴۴۹ دلار

لپ تاپ اچ پی استریم، یکی از ارزان ترین لپ تاپ هایی که شما می توانید بخرید

the-hp-stream-is-one-of-the-cheapest-laptops-you-can-buy

اضلا نیاز نیست که برای خرید یک لپ تاپ ویندوزی جدید کلی پول خرج کنید و جیب هایتان را خالی کنید. زیرا اچ پی استریم این جاست تا شما تنها با صرف ۱۷۹ دلار، صاحب یک لپ تاپ جدید ویندوزی و یک سال اشتراک رایگان آفیس مایکروسافت شوید. واقعا باید گفت که برای پرداخت چنین مبلغ کمی، اچ پی استریم واقعا خوب است : صفحه کلید مناسب و معقول است، عمر باتری در استفاده معمولی یک یا دو روز دوام می آورد و در کل، اگر شما نمی خواهید برای خرید یک لپ تاپ، خیلی هزینه کنید و از کروم بوک ها هم خوشتان نمی آید، پس اچ پی استریم برایتان بهترین انتخاب است، هرچند که با خرید این لپ تاپ، باید کیفیت صدای بالا و صفحه نمایش شارپ را قربانی کنید که به هرحال با پرداخت چنین مبلغی این امر طبیعی به نظر می رسد.

شروع قیمت : از ۱۷۹ دلار

ایسوس کروم بوک فلیپ، لپ تاپی که همانند آن را نخواهید یافت

asus-chromebook-flip-is-a-cheap-laptop-that-doesnt-feel-like-it--and-it-offers-long-battery-life

اگر شما به دنبال خرید یک کروم بوک با قیمت منطقی هستید، شاید بد نباشد که نگاهی به ایسوس کروم بوک فلیپ بیندازید. این لپ تاپ با توجه به قیمتی که دارد، ارزشمند به نظر می رسد. وبسایت هایی چون، پی سی مگ، انگجت و سی نت، این لپ تاپ را تحسین کرده اند و در وصف آن نوشته اند : عمر باتری طولانی، طراحی جذاب با وزن سبک و قیمتی کاملا رقابتی از ویژگی های ایسوس کروم بوک فلیپ است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچیست که از اکثر کروم بوک ها کوچک تر است. همچنین، این لپ تاپ دارای یک طراحی انعطاف پذیر است که با برگشت صفحه نمایشش، می توان از آن به عنوان یک تبلت استفاده کرد.

شروع قیمت : از ۲۴۰ دلار

لپ تاپ ایسوس مدل ROG G751JT، بهترین لپ تاپی که برای بازی می توانید بخرید

the-asus-rog-g751jt-is-the-best-gaming-laptop-you-can-buy

در این جا، واقعا با یک هیولا رو به رو هستیم! بله! ایسوس  ROG G751JT واقعا فوق العاده است. واقعا باید گفت که این لپ تاپ بهترین لپ تاپ برای بازیست. ترکیبی از سخت افزار قدرتمند، بدنه با استحکام بالا و توانایی برای پخش بازی هایی با بالاترین گرافیک باعث شده تا این لپ تاپ در سری لپ تاپ های ساخته شده برای بازی دوستان، لقب بهترین را برای خود کسب کند. در کنار این ها، صفحه نمایش فوق العاده پر زرق و برق و جذاب، در کنار صفحه کلید راحت آن، باعث شده که واقعا فکر کنیم که ایسوس برای این لپ تاپش، همه جوره سنگ تمام گذاشته است.

شروع قیمت : از ۱۵۰۰ دلار

ایسوس زنبوک مدل UX305، لپ تاپی که جذاب و قدرتمند است و در عین حال، جیب شما را هم خالی نمی کند

the-asus-zenbook-ux305-is-an-attractive-and-powerful-laptop-that-wont-drain-your-wallet

این لپ تاپ نازک است و سبک. و بر اساس بررسی گیزمودو، صفحه نمایشی بهتر از مک بوک ایر دارد. از مک بوک ایر اپل و XPS دل هم ارزان تر است. زیرا آن ها به ترتیب دارای قیمت های ۹۰۰ و ۸۰۰ دلاری هستند، در حالی که زنبوک UX305 دارای قیمت ۷۰۰ دلار است.

با وجود آن که رقبای این لپ تاپ، دارای قیمتی بالاتر از این لپ تاپ هستند، اما ایسوس تمام ویژگی های مهم را در این لپ تاپ قرار داده است : دخیره سازی، کیفیت صفحه نمایش، عمر باتری.

باید گفت که صفحه نمایش ایسوس زنبوک UX305 واضح تر از مک بوک ایر است و در عمر باتری طولانی هم، با توجه عمر باتری ۹ تا ۱۰ ساعته، حرفی برای گفتن دارد.

شروع قیمت : از ۷۰۰ دلار

[su_button url=”http://uk.businessinsider.com/best-laptops-windows-mac-2015-1″ target=”blank” background=”#159f84″]BI[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bvb

به جز لپ تاپ گیمینگ ایسوس که بحثش جداست (چون مخصوص گیمه و طبعا سخت افزار بسیار قویتری داره)بقیه همه زیر سرفیس بوک هستن ارزش خرید اون بیشتره

md4956

مشکل سرفیس بوک قیمتشه .. ولی اگر از قیمت فاکتور بگیریم٬ توی ویندوزیها بهترینه

fallen

آقای عامریان ممنون بابت این پست ولی بهتر نبود بجای G751jt
مدل G501jw رو پیشنهاد میدادید چون G751jt هم قیمت بالاتری داره هم خیلی سنگینه بالای ۵ کیلو به اصطلاح desktop هستش قبول دارم سخت افزاری بهتری داره ولی G501jw هم سبکتره(۲کیلو). و هم کانفیگ قوی داره قیمتش هم پایینتر هستش….
دوستان هر کسی قصد خرید لپ تاپ گیمینگ رو داره در انتخاب g501jw اصلا شک نکنه فوق العادس من خودم کمی عجله کردم y5070 گرفتم همین که خریدم ۲ماه بعدش این اومد حالم گرفته شد والا این لپ تاپو رو هوا باید زد اما در آینده نزدیک لپ تاپمو رد میکنم اینو میگیرمش بدون شک
بابت این پست هم ممنون :rose:

crackdown

آره واقعا G501jw لپ تاپ خوبیه یه کم قیمتش بالاست ولی نسبت به کانفیگ و وزنی که داره عالیه
آقای عامریان لطفا یه پست مربوط لپ تاپهای سری ROG بذارید حیف همچین پستی رو ترنجی نداشته باشه
ممنون

Mohammad Ghasemi

هیییییی میخواسم لب تاپ بخرم ولی چون دیگه سونی وایو نیست نمیخرم

md4956

کاملا مشخصه که صرفا برای “داشتن”٬ میخوای بخری .. بدون استفاده.

riofarina

دنیای لپتاپ ایسوس واقعا عالیه، مخصوصا طراحیش.
یه ایسر خریدم هفته اول خراب شد، شانس آوردم از دیجیکالا گرفته بودم پسشون دادم

ali s

فقط به قابل حمل بودن توجه شده و عمر باطری!خوب این ux305حتی فیفا رو هم درست حسابی اجرا نمیکنه!مکینتاشم که فقط پول میخوره همش،نصف برنامه هام که نصب نمیشه روش
g501 و n501و البته سرفیس بوک کانفینگ و قابلیت حمل معقولی دارن،وگرنه تینک پد اخه لپ تاپه?سری gو nایسوس واقعا جزو بهترینان!دل و اچ پی ،سیستم هم قیمت ایسوسو با مشخصات خیلی پایین تر میدن
من خودم تو ۳۵۰۰بودجه به g550رسیدم.واقعا خوبه

md4956

خب اگه باتری و قابل حمل بودن مهم نمیبودن٬ با اون پول اگه پی سی خانگی/گیمینگ بخری خیلی راحتتری ! بهترین عملکرد رو با قیمتش داری٬ ولی دیگه قابلیت حمل و باتری براشون تعریف نشده

برای داشتن یه لپتاپ خوب٬ باتری هم خیلی خیلی مهمه

درضمن اینم بگم٬ مک کاملا ارزش قیمتشو داره .. یه مدت باهاش کار که کنی٬ عمیقا متوجه این موضوع میشی

Ali

عزیز تینک پد لپتاپ نیست؟ مدل های گرون قیمت تر تینک پد واقعا از لحاظ مقاومت و باطری خیلی عالین. من از سری تینک پد هایی که IBM تولید کرده داشتم و دارم تا سری هایی که لنوو تولید کرده مدل های ارزون قیمتی مثل E530c و E430c رو داشتم از لحاظ کیفین بدنه جنس خیلی خوبی ندارن مخصوصا تاچ پد این دو مدل اما چندین بار از ۱متری زمین خورده e530c و آخ نگفته. مدل های گرون قیمت این سری رو نداشتم اما کار کردم و به نظرم خیلی خوب بودن.
حیف این نام که رفت زیرمجموعه لنوو… با احترام به لنوو.

farbod_SONY

UX305 ارزش خرید داره واقعا؟
دلم میخواد بخرم اما در مورد پردازنده و ایناش شک کردم خواهش میکنم یکی راهنمایی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان