حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی اس ۷ اگزینوس ۸۸۹۰ با ۳ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

اخیرا، شایعات زیادی درمورد پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ با پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ اختصاصی سامسونگ و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام به گوش رسیده است. سامسونگ درحال آزمایش پرچم‌دار جدید خود با پردازنده‌های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ است و گویا قصد دارد تا گلکسی اس ۷ را برخلاف گلکسی اس ۶، در دو مدل با پردازنده‌های مختلف عرضه کند. امروز، بنچمارک مربوط به گلکسی اس ۷ اگزینوس ۸۸۹۰ با رم‌های ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سامسونگ قصد دارد تا از پردازنده‌ی اسنپدارگون ۸۲۰ بر روی اسمارت‌فون جدید خود استفاده کند اما سامسونگ می‌خواهد مطمئن شود که اسنپدراگون ۸۲۰ مانند اسنپدراگون ۸۱۰ از مشکل گرمای بیش از حد رنج نمی‌برد. اگر اسنپدراگون ۸۲۰، مشکل خاصی نداشته باشد، شاهد مجهز شدن گلکسی اس ۷ به این پردازنده خواهیم بود اما سامسونگ علاوه بر پردازنده‌ی اسنپدراگون، چند مدل از گلکسی اس ۷ را با پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ نیز عرضه خواهد کرد.

سامسونگ درحال جفت کردن پردازنده‌ی اگزینوس خود با مودم‌های LTE می‌باشد. یکی از مدل‌های لو رفته، “Project Lucky-LTE” و دیگری “Project Lucky” نام دارد. این دو مدل به پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ (Mongoose) مجهز شده‌اند اما مدل اگزینوس بدون LTE به ۳ گیگابایت رم و مدل Project Lucky-LTE به ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. البته این دو مدل هنوز در مرحله‌ی آزمایش هستند و این مشخصات، نهایی نیست. طبق شایعات اخیر شنیده شده، گلکسی اس ۷ در دو مدل با صفحه‌نمایش‌های ۵٫۷ اینچی یا ۵٫۸ اینچی و ۵٫۲ اینچی عرضه خواهد شد.

Samsung-Galaxy-S7-Exynos-versions-with-both-3-GB-and-4-GB-RAM-benchmarked (1)

مدل اگزینوس ۸۸۹۰ بدون LTE، کمی قوی‌تر از مدل با LTE است. مدل بدون LTE به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی مجهز شده اما مدل Project Lucky-LTE با ۴ گیگابایت رم به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳۸ گیگاهرتزی مجهز شده است.

Samsung-Galaxy-S7-Exynos-versions-with-both-3-GB-and-4-GB-RAM-benchmarked

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S7-Exynos-version-benchmarked-with-3GB-RAM-4GB-reserved-for-LTE-model_id73714″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Master of Puppets

چرا از ۷۴۲۰ کمتره :unsure: جالبه درسته قطعی نیست ولی از هیلو x20 کمتره عجیبه :wacko:

amirreaza nariamanpour

وای سامی چنتا پرچمدار میخواد امسال بده؟؟؟ دیگ داره شورشو در میاره بخدا

milad danesh

سامسونگ باید خیلی بیشتر از اینا تلاش کنه که حداقل پردازنده ش رو به هلیو ایکس ۲۰ برسونه

alirad

این دو تا گوشیایی که ٢ ٣ ماه پیش داد بیرون چی بودن اینا چین. واقعا کسی تفاوت اینا رو تشخیص میده؟

Amir Sepehr Ghasedi

من که فک نمی کنم اس ۷ باشه. چون اولا اسنپ ۸۲۰ چهار هسته ایه و ثانیا اسم پردازنده ی اگزینوس M1 اصلا ۸۸۹۰ نیست بلکه ۷۴۳۰ هست. اون بنچمارک های خیره کننده هم اینجا ازش خبری نیست.

محمد کردزنگنه

شاید این چیپ برای یه گوشی دیگه یا یه ویرایش دیگه از S6 مثلا S6 mini یا S6 Neo باشه.

Sajad

این پردازنده رو فرکانس پایین تنظیم شده. اگه همون M1 باشه پس احتمالا بعدها کلاک بالاتری خواهد داشت.

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی