حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک نکسوس ۸ در Geekbench 3 مشاهده شد؛ آیا زمان معرفی یک تبلت نکسوس جدید فرا رسیده است؟

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

تا به امروز شایعات فوق‌العاده زیادی درباره محصولی به‌نام نکسوس ۸ را شنیده ایم، تبلتی که قرار بود در کنار نسخه ۷ اینچی و ۱۰ اینچی موجود وارد بازار شود تا به خریداران قدرت انتخاب بیشتری دهد. اما در نهایت گوگل نکسوس ۹ ساخت HTC را معرفی کرد و برای همین نکسوس ۸ به فراموشی سپرده شد. حال امروز بنچمارک یک تبلت جدید در Geekbench 3 دیده شده است که احتمالا همان نکسوس ۸ است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

هنوز هم کاربرانی هستند که به‌شدت منتظر عرضه یک نکسوس ۸ اینچی هستند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید شاید بهتر باشد کمی امیدوار باشید زیرا پس از دو سال بالاخره اخباری پیرامون این تبلت منتشر شده است. شاید بنچمارک این محصول دروغین باشد اما اگر حقیقت داشته باشد باید بگوییم که یک محصول دیگر هم دست رد به سینه کوالکام زده است!

8-a

براساس این بنچمارک نکسوس ۸ دارای یک پردازنده مدیاتک ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز است. همچنین به‌نظر این محصول از اندروید ۵٫۱٫۱ استفاده می‌کند. متاسفانه نکته دیگری درباره این محصول نمی‌دانیم. بسیاری از کاربران به‌خاطر عرضه نشدن یک نکسوس ۸ اینچی در این دو‌سال ناامید شدند اما در کل باید صبر کنیم و ببینیم که گوگل چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما چیست؟ آیا نکسوس ۸ می‌تواند تغییری در وضعیت تبلت‌ها ایجاد کند؟

[button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/nexus-8-geekbench-3-sighting/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aria.A97

خیلی بعید میدونم مدیاتک بزنه.

نکسوس ها بهترین دستگاه ها واسه فلش رام و کرنل هستن. پردازنده مدیاتک هم که سورس درست حسابی نداره و رام ساختن واسش به شدت سخت و طاقت فرساست :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs