حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بند اسپورت قرمز رنگ اپل واچ، ساعاتی قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تنها سه ساعت تا برگذاری یکی از باشکوه ترین کنفرانس های اپل مانده است و دیگر صبر، طاقت فرسا شده است. دقایقی پیش هم بند قرمز رنگ اپل واچ در تصویری مشاهده شد که مربوط به کمپین بیماران HIV است و قرار می‌باشد امروز به طور رسمی معرفی شود. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

مدت هاست که احتمال می‌دادیم اپل به طور رسمی در کنفرانس امروز ( نهم سپتامبر ) از بند های تازه‌ی اپل واچ، رونمایی کند و حتی گمانه زنی شد که امروز شاهد نسخه جدید اپل واچ ادیشن هم خواهم بود که قیمت ارزان تری دارد.

Apple-Watch-Sport-Band-Product-Red

به هر حال در تصویری که لو رفت به طور واضح مشخص شد که رنگ این بند قرمز است و با همان بسته بندی معمولی بندهای اولیه عرضه خواهد شد. البته در کنار نام محصول واژه (Product) مشاهده می‌گردد که مشخص می‌کند مربوط به خیریه ای است که اپل در آن سهیم است و بخشی از فروش این محصولات خرج این دسته از بیماران می‌شود.

به نظر می‌رسد در کنار رنگ قرمز شاهد رنگ های دیگری مانند زرد، نارنجی و… در نسخه اسپورت باشیم؛ لازم به ذکر است که اپل پیش از این این رنگ را در دسته ی Edition استفاده کرده بود.

نظر شما چیست؟ برای کنفرانس امروز به نقل از یکی عزیزان، کمربند های خود را بسته اید؟

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/09/product-red-sport-band-apple-watch/?source=safari_push_message” background=”#5ab28d”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....