حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جو بلفیوره نایب رییس بخش ویندوز مایکروسافت، این شرکت را برای مدت یک سال ترک کرد!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

بلفیوره مایکروسافت را برای یک سفر طولانی با خانواده اش به دور دنیا ترک خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

 جو بلفیوره را که می شناسید ؟ همان چهره ی خندان و جذاب که سال ها بر عملکرد ویندوز روی پلتفرم های مختلف نظارت می کرد، اکنون قرار است به مدت یک سال  مایکروسافت را ترک کند و به تعطیلات برود. بلفیوره حتی درکنفرانس اخیر مایکروسافت نیز حاضر نبود و برای اولین بار آن را از خانه تماشا کرد. بنابراین عجیب به نظر نمی رسد که او از مدیران خود درخواست مرخصی یک ساله کند!

اگر جویای علت این امر باشید بلفیوره توضیح می دهد که می خواهد از کار فاصله گرفته و تمرکز بیشتری روی خانواده اش داشته باشد. او در پروفایل فیسبوکش گفته که قصد دارد به همراه خانواده اش یک سفر بلند مدت به سراسر جهان داشته باشد و با حفظ سمت قبلی اش دوباره به مایکروسافت باز میگردد. البته زمان سفر او وقتی آغاز می شود که مایکروسافت کار خود را روی ویندوز ۱۰ موبایل به اتمام برساند  و آپدیتی هم برای نسخه پی سی عرضه کند.  این بیست و پنجمین سال فعالیت بلفیوره در مایکروسافت است و در مدت بیست و پنج سال نقش اثر گذاری در توسعه محصولات این شرکت داشته است.

[su_button url=”http://www.cnet.com/news/microsoft-windows-vet-joe-belfiore-taking-extended-leave/” target=”blank” background=”#159f84″]cnet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MJS.00824

چه مرخصیه خوبی. البته برای خودش و خانوادش. ماهم منتظرش میمونی. ولی دمشگرم، کار خوبی میکنه. اینجوری ۱ سال دیگه با انرژی بیشتری شروع به کار میکنه.
فقط خبر کمی ناقصه. میتونست کاملتر باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....