حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: Gabriel Aul خبر از آزمایش بیلد ۱۰۵۳۲ برای ویندوز ۱۰ موبایل داد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

از عرضه‌ی بروزرسانی بیلد ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ در حدود دو هفته می‌گذرد و این بیلد طبق آزمایشی که تحریریه‌ی ترنجی انجام داد متاسفانه مشکلات زیادی دارد و اصلا نتوانسته است انتظارات ما را برآورده کند. در این بیلد هیچ‌گونه تغییر خاصی دیده نشده و تنها تعدادی از باگ‌ها و مشکلات آن برطرف شده است. امروز  Gabriel Aul خبر از وجود بیلد جدیدی تحت عنوان ۱۰۵۳۲ داده است.

با ترنجی همراه باشید…

بیلد ۱۰۵۱۲ از نظر ما یکی از نسخه‌های بد ویندوز ۱۰ موبایل بود. تغییرات عمده‌ای نداشت٬ بسیاری از پارامتر‌ها در این نسخه بهم ریخته بود و برای مثال نمی‌توانستیم در شبکه‌های اجتماعی همانند تلگرام عکس بفرستیم و یا عکس پروفایل را تغییر دهیم.

windows-phone-10

مشکلات مربوط به شبکه‌های اجتماعی قابل تحمل است اما مشکلاتی همانند کارنکردن پخش‌کننده‌‌ی بومی ویندوز ۱۰ واقعا ما را به شدت آزار می‌داد. نمی‌توانستیم از internet sharing استفاده کنیم و این موضوع واقعا غیرقابل تحمل بود. ما ظاهرا باید به این انتظار برای یک نسخه‌ی جدید و حل مشکلات بیلد ۱۰۵۱۲ خاتمه دهیم و Gabriel Aul خبر از انتشار یک بیلد جدید داده است. این بیلد ۱۰۵۳۲ نام دارد و هنوز هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی در رابطه با آن وجود ندارد.

10532

هم‌چنین Gabriel Aul گفته است که بیلد ۱۰۵۳۲ در ۲۴ ساعت اخیر منتشر نخواهد شد. احتمال می‌رود که این بیلد در همین هفته منتشر شود اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. ما احتمال می‌دهیم که این نسخه پشتیبانی از OTG را به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه کند.

10532 (1)[su_button url=”http://wmpoweruser.com/gabe-aul-now-using-windows-10-mobile-10532-but-its-not-rolling-out-today/”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen happy

سلام عارف جان خسته نباشید
واقعا برای تست نسخه های آزمایشی ویندوز موبایل ده باید از گوشی دوم استفاده کرد چون عملا این سیستم عامل فایل اعتماد نیست… با این اوصاف و دونستن این مشکل ازت می خوام پیش بینی خودت رو از نسخه نهایی اعلام کنی… چون می بینم کسایی که تا امروز نسخه های آزمایشی رو نصب کردن بعضا نا امید هستند و ویندوز ده موبایل رو حتی بعد از ارائه نسخه نهایی قابل رقابت با اندروید و ios نمی دونند… راستش من هم چندان قابلیت خاصی تا حالا ندیدم و صرفا قابلیت های به ویندوز۸٫۱ اضافه شده که مدت هاست اندروید و حتی ios اون ها رو دارند… خواهشا نظرتون رو شفاف بفرمائید چون این نظر حرفه ای و قابل اعتماد ه… ممنونم ازت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com