حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید ویندوز ۸٫۱ RT، منوی استارت و صفحه قفل جدیدی را به ارمغان خواهد آورد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

حدود دو هفته‌ای از عرضه‌ی جهانی ویندوز ۱۰ می‌گذرد. این ویندوز برای تبلت‌های دارای ویندوز RT عرضه نخواهد شد اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا بروزرسانی کوچکی را برای ویندوز ۸٫۱ RT در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه کند که منوی استارت جدید و یک صفحه قفل بروزرسانی شده را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

هنوز معلوم نیست که کدام یک از ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ در بروزرسانی جدید ویندوز ۸٫۱ RT گنجانده خواهند شد اما اضافه شدن یک منوی استارت جدید، یک تغییر خوشایند برای کاربران ویندوز RT خواهد بود. ویندوز ۱۰ شامل یک حالت تبلت است که بین یک صفحه استارت تمام صفحه و یک منوی استارت کوچکتر سوییچ می‌کند اما بعید است که بروزرسانی سوم ویندوز ۸٫۱ RT، این نوع سوییچ را شامل شود.

این رویکرد مایکروسافت برای بروزرسانی ویندوز RT، شبیه به بروزرسانی ویندوزفون ۷٫۸ این شرکت است که چند ویژگی جدید را برای کاربران ویندوز فون ۷ به ارمغان آورد اما هیچگاه دستگاه‌های دارای ویندوزفون ۷٫۸ به ویندوزفون ۸ بروزرسانی نشدند. مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را برای کاربران ویندوز RT عرضه نخواهد کرد و بروزرسانی سوم ویندوز ۸٫۱، آخرین بروزرسانی خواهد بود که برای دستگاه‌های دارای ویندوز RT مانند سرفیس RT عرضه خواهد شد.

تاریخ دقیق عرضه این بروزرسانی معلوم نیست اما این بروزرسانی در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/9/9123277/windows-rt-8-1-update-3-start-menu-lock-screen-features”]The Verge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
YotaByte

ویندوز RT
:wacko:

mohsen happy

در حقیقت مایکروسافت داره با این به روز رسانی ها برای ویندوزRT به نوعی از کار بر های این سیستم عامل دل جویی می کنه و همچنین پشتیبانی چند ساله از سرفیس RT رو انجام می ده… واقعا کسانی که سرفیس RT خریدند به نوعی متضرر شدند و مایکروسافت قصد داره تا جایی که امکان داره پشتیبانی خودش رو انجام بده… به هر حال اینکار نوعی احترام به مشتری است..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی