حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید اینستاگرام، ویژگی لمس‌ سه‌بعدی آیفون‌های جدید را به‌ اندروید می‌آورد

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

شاید نیازی به گفتن نباشد که عمده‌ترین دلیل برای خرید آیفون‌های جدید نسبت‌ به مدل‌های سال قبل، ویژگی لمس‌ سه‌بعدی است. احتمالا شما هم مانند بسیاری، از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید و از ویژگی لمس سه‌بعدی بی‌بهره هستید. حال خبر خوب برای شما این است که بروزرسانی جدید اینستاگرام، ویژگی مشابه‌ای را به این برنامه می‌آورد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

لمس سه‌بعدی ویژگی جدیدی است که به کمک آن می‌توانید به محتوای مورد نظر دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. برای مثال در برنامه اینستاگرام به‌ جای اینکه روی عکس ضربه زده تا صفحه جدیدی باز شود، کافیست انگشتتان را بر روی صفحه‌ نگه دارید تا عکس به‌ صورت پاپ‌ آپ ظاهر شود. در بروزرسانی جدید این برنامه، ویژگی ذکر شده برای اندروید نیز عرضه می‌گردد. البته شاید این ویژگی حس مشابه‌ لمس‌ سه‌بعدی در آیفون‌های جدید را القا نکند و یا حتی به اندازه آن، ویژگی‌های جذاب و کاربردی نداشته باشد اما حداقل خوشحالیم که چنین ویژگی به محصولات اندرویدی نیز راه یافته است. اگر شما هم می‌خواهید چنین ویژگی را تجربه کنید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه ۷٫۱۳٫۰ برنامه اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کنید. به‌نظر می‌رسد که در آینده شاهد برنامه‌های بیشتری با چنین ویژگی برای سیستم‌عامل اندروید باشیم.

نظر شما چیست؟ شما درباره این ویژگی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/apps/2015/12/08/instagram-android-gets-fancy-long-press/” target=”blank” background=”#04c571″]TheNextWeb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اینستا رو ول کن گوشی چقد قشنگه!
از تو گوگل پلی نمیشه اینستا رو دانلود کرد.

حبیب
milad danesh

اینا همه ش زیر سر سامسونگ هست …. خخخخخخخخخخ
پیش بینی کامنت ها خخخخخخخخخخ

blue eye

من آپ کردم نفهمیدم چه تغییری کرده :wacko:

حبیب

واقعاً متوجه نشدی؟ یه نگاه به تصویر شاخص خبر بنداز!
همون بالا!

blue eye

خب ججوری عکسه اینجوری شده؟

حبیب

وقتی میری تو فید حساب کاربری خودت( جاییکه تصاویر پیجت ریز و سه ستونی هستش) رو یکی از اون عکسها، با انگشتت فشار کوچیکی بده و نگه دار! عکس همون پست،بزرگ دیده میشه!
البته تو پیجای دیگران هم میتونی همینکارو بکنی!

blue eye

اول که از گوگل پلی اپ کردم تغییری نکرد..از اون لینکی که شما گذاشتی استفاده کردم و الان خووب شد ممنون اغا حبیب

حبیب

:rose:
خواهش میکنم داداش. گوگل پلی هنوز رو نسخه قبلی هست!

pm2me4love

یه سوال ، بعضی دوستان گفتن تو ورژن قبلی گزینه اضافه کردن اکانت اومده ،ولی من آپدیت کردم و اصلا همچین گزینه ایی رو ندارم ؟؟؟؟
میتونم بپرسم دوستانی که اینستاگرام رو به نسخه ۷٫۱۲ آپدیت کردن آیا همچین گزینه ایی داشتن ؟؟؟؟

حبیب

دوست عزیز! من تو نسخه ۷٫۱۳٫۰ هم همچین قابلیتی رو نمیبینم!
فکر کنم این قابلیت تو دسترس همگان نیس فعلاً! اوناییم که گرفتن خوش شانس بودن که زودتر از بقیه گرفتن! به هر حال باید صبر کرد.

pm2me4love

ممنون حبیب جان
حالا یه چیز جالب ، تمام این قابلیت هایی که اینستا داره جدیداً اضافه میکنه قبلا تو برنامه هایOGinsta . instwogram بوده :yes:
گفتنی اینستا به عنوان برنامه اصلی واقعاً تو زمینه نوآوری برنامه خیلی ضعیف عمل میکنه ، برعکس این دو برنامه که یه قابلیت هایی کلیدی در اختیار کابرانشون قرار میدن که خیلی ها اینستاگرام اصلی رو استفاده نمیکنن :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs