حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه تلفن و مخاطبین پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید در گوگل‌پلی عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

یکی از بزرگ‌ترین مزایا سیستم‌عامل اندروید نسبت به پلت‌فرم‌های دیگر، امکان دستیابی به برخی از برنامه‌های پیش‌فرض اصلی در فروشگاه گوگل‌پلی است. این مزیت، نه‌تنها باعث می‌شود که کاربران بتوانند این برنامه‌ها را برای دستگاه خود دریافت نمایند، به گوگل کمک می‌کند تا هر برنامه را به‌صورت جداگانه بدون انتشار به‌روزرسانی عمده، به‌روز نماید. این شرکت، پیش‌تر برنامه‎‌هایی از جمله ساعت، دوربین و Google Keyboard (برنامه اصلی صفحه‌کلید سیستم‌عامل اندروید) در فروشگاه گوگل‌پلی قرار داده و به‌تازگی، برنامه تلفن و مخاطبین پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید را به این فروشگاه افزوده است. همراه ترنجی، باشید.

فعلاً، تنها امکان استفاده از این دو برنامه برای گوشی‌های سری نکسوس، اندروید وان و نسخه گوگل‌پلی برخی مدل‌های پرچم‌دار که سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ (مارشمالو) را اجرا می‌کنند، فراهم شده است و این امکان وجود دارد که در آینده، شاهد افزایش طیف مذکور باشیم.

برنامه تلفن به نسخه ۲٫۳٫۱۲ و برنامه مخاطبین، به نسخه ۱٫۳٫۰۷ به‌روزرسانی شده است که بهبودهایی را در این برنامه ایجاد می‌کند.

دریافت برنامه Phone از گوگل‌پلی

دریافت برنامه Contacts از گوگل‌پلی

به‌روزرسانی: بنابر دلایلی، گوگل این دو برنامه را از گوگل‌پلی استور حذف کرده است.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/leaked-microsoft-document-reveals-windows-10-mobile-support-will-end-2019″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jahandar

گوگل گند زده با این سیستم عاملش . الان یک عدد تبلت فراسو ۵۰۵۰ دستمه که مال یکی از دوستانه و ویروسی شده ، دستمه . از اینکه تبلت کذایی مذکور در اصل یک تبلت چینیه (alps 5050) و جناب فراسو فقط زحمت کشیده به شرکت چینی گفته آرم فراسو رو بزنه روش که بگذریم ، تروجان مربوطه کلی تروجان دیگه دانلود کرده .
هر کاریش کردم نشد ویروسها رو پاک کنم . تنها تونستم به طریقی دیسیبلشون کنم .
دست آخر فهمیدم تا تبلت روت نشه نمیشه ویروساشو از بین برد ، چون نیاز به دسترسی سیستمی وجود داره …
حالا یه تبلت بی پدر و مادرو ما چجوری روت کنیم ؟ چهار نرم افزار برای روت کردنش پیدا کردم . دو تاش ادعا داشتند از توی خود اندروید این کارو میکنند و دو تاشم از طریق ویندوز . اما جالب اینکه ویروس کشهای اندروید و ویندوز ، تمام این نرم افزارها رو ویروس تشخیص دادند !!!!!! (Iroot و framaroot و …)

خلاصه با بدبختی فقط تونستم تروجانهای مربوطه رو دیسیبل کنم اما همچنان یکیش سعی داره فعال و اینستال بشه که eset جلوشو میگیره . یعنی نشد که نشد که نشد ویروسها رو از بین ببرم …

و این است امنیت اندروید …

Mohsen Gladreall

درود

این مشکل رو در یه گوشی سامسونگ داشتم..حتی ریست فکتوری هم قبول نمیکرد..منوهای سرویس مثل ریکاوری و منوی وایپ هم نمیومد..
خلاصه چندبار ریست فکتوری کردم..هیچ عکس العملی نشون نداد..گذاشتم کنار..خودش روز بعد ریست شد!!!! بعد منوهای وایپ و ریکاوری هم عمل کرد..تونستم اول مستر ریست کنم و بعد فلشش کنم.درست شد.

لطفا بفرمایید..آنتی ویروس نود موبایل استفاده کردین؟ سریال داره؟ یا تریال هستش؟ تروجانها اسمشون چیه؟ نرم افزار خاصی رو شناسایی کردی شما که مسبب این اتفاق بوده؟ بگین دوستان استفاده نکنن//
متشکرم.

Jahandar

دقیقا همینطوره . فکتوری ریست هم کمترین اثری نداشت . خود تروجان مربوطه به اینترنت کانکت میشه و اگه نتونه کانکت بشه تبلتو ریست میکنه ! یه وضعی ..
نود۳۲ هم سریالش خریداری شده اما نمیتونه فایلها رو پاک کنه چون دسترسی روت نداره . malwarebyte هم پیدا میکنه تروجانها رو اما دسترسی سیستمی برای پاک کردن نداره ..
تروجانهای زیادی روش نصبه . یکیش اسمش showgirl هست اسمش .
یکیش clean cach . یکی دیگه usb usage . یکی دیگه apus . دیگه com.android.systemui .
اما اینکه فایل اولیه ای که صاحب تبلت نصب کرده چی بوده نمیدونم . خودشم میگه نمیدونه .

Jahandar

چند تا دیگه از تروجانها :
۲۰۴۸
Blow skirt
Cache cleaner (اینو اسمشو در کامنت قبلی اشتباه نوشتم)
Batterymanager
Syscoolbrowser.apk
Light browser
Pornclub
Smarttouch

اینها اسامی ظاهری‌شون بود . وگرنه مثلا کش کلینر در مالویر بایت با این اسم شناسایی شده :
Trojan.agent.oo

Mohsen Gladreall

درود
لینکا حذف شده.. تو گوگل پلی هم سرچ زدم ..نبود.

یوتیوب بعد از چند روز که با فندق شکنم حتی باز نمیشد..ظاهرا الان بدون هیچ شکننده خاصی باز میشه.

آپدیت ۵٫۱٫۱ برای میانرده نوت ۳ نئو ، دیشب روی sammobile اومد. میتونن دوستانی که تک سیمشو دارن برن واسه دانلود. رام روسیه هست.چنج لیست خوبی داره..از لحاظ ظاهری هم کاملا گوشی قراره زیرو رو بشه.

یاحق

Ari khan

یه سوال داشتم…منظور از changelist چیه و چراهرچی بیشتر باشه بهتره؟ :scratch:

Jahandar

همون تعداد تغییرات یک رام نسبت به رام قبلیه . اینم که بیشتر باشه یه عده میگن نشونهٔ اینه که باگها و مشکلات بیشتری حل شده یا اصلاحات بیشتری توش صورت گرفته در نتیجه بهتره که البته منطق قابل قبولی نیست . بارها هم رامهای با چنج لیست بیشتر نصب کردم اما در عمل تفاوتی با چنج لیست کمتر ندیدم !! (در تبلت گلکسی تب و گوشی گلکسی اس خودم و تبلت و گوشیهای دوستان)

Ari khan

ممنون…البته من تغییرات محسوسی دیدم :rose:

rtmreza

سلام
دوستان
اگر کسی این برنامه رو دان کرده یه جایی اپ کنه ادرس بده بقیه هم استفاده کنن

ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی