حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی World of Tanks Blitz

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

یک بازی خوب، چه واژه آشنایی شخصاً در انتخاب بازی‌ها بسیار سخت گیر هستم شاید ۱ سال به انجام هیچ بازی نپردازم تا این که یک بازی خوب پیدا شود. از نظر بنده یک بازی خوب باید مخاطب را کاملاً در مقابل خود تسلیم کند به طوری که کاربر حتی به فکر انجام کارهای روز مره هم نیفتد. شاید بگویید این دیگر چه نوع بازی است اصلاً طرفش هم نخواهم رفت. از کار و زندگی غافل می‌شوم. چنین بازی را هرگز انجام نخواهم داد. خب باید در جواب بگویم نمونه چنین بازی‌هایی بسیار کم پیدا می‌شوند به طور مثال کلش آف کلنز، چه کسی اسم این بازی را نشنیده است؟ یک بازی برای پلتفرم‌های موبایل که با چنان استقبالی رو به رو شده است که ممکن نیست پا را از خانه بیرون بگذاریم و نبینیم کسی با آن بازی نمی‌کند. اما شاید وقتی کاربران ویندوز فون اسم این بازی را بشنوند اندکی دل گیر شوند. این بازی با آن که در ویندوز استور بارها دیده شد ولی برای ویندوزفونی ها عرضه نشده است که همین شاید باعث شود بسیاری از کاربران به ویندوزفون مهاجرت نکنند که مبادا از بازی غافل شوند! اما امروز قصد معرفی بازی جذابی را داریم که می‌توانید به صورت آنلاین در هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS با آن بازی کنید. با ما همراه باشید در معرفی بازی World of Tanks Blitz.

در بازی جذاب کمپانی Wargaming SEA شما باید با استفاده از تانکهای مختلفی به میدان جنگ بروید و با دشمنان به نبرد بپردازید. در این بازی دشمنان شما کاربرانی هستند که به صورت آنلاین مقابل شما بازی می‌کنند پس قطعاً شما با یک هوش مصنوعی بازی نمی‌کنید و باید حواستان به طور کامل جمع باشد.

در این بازی تانک‌ها به ۴ دسته تقسیم شده‌اند؛ تانک‌های آلمانی، بریتانیایی، روسیه‌ای و آمریکایی که مجموعاً ۱۰۰ تانک مختلف را تشکیل می‌دهند و در نبردهای ۷ به ۷ استفاده می‌شوند. ۷ نفر شما و ۷ نفر دشمنانتان که می‌توانید در ۱۰ زمین مختلف با آن‌ها بازی کنید.

apps.8239.13510798886208245.ca173f00-56df-4d49-9751-29dd6b735ddb

هر تصمیمی باید در کسری از ثانیه گرفته شود هر اقدام شما در حین بازی می‌تواند به برد یا باخت شما و دوستانتان منجر شود. شما می‌توانید در طول بازی به چت کردن بپردازید و در صورت لزوم  تجهیزات خود را ارتقا ببخشید. این بازی که بر روی pc نیز قابل اجرا است، روی پلتفرم‌های موبایل دقیقاً گرافیکی مشابه نسخه pc را دارد و بازی از جزییات بالایی برخوردار است. همچنین در این بازی با بهره گیری از قوانین فیزیک، شبیه سازی حرکات و آسیبهای وارد شده در بازی، به شدت به واقعیت نزدیک هستند که این می‌تواند حس خوبی را هنگام بازی کردن به کاربر منتقل سازد.

شرکت Wargaming SEA توانسته است با بازی زیبا و جذابش بیش از ۹۰ میلیون بازیکن را از سرتاسر جهان به بازی World of Tanks Blitz جذب کند و پیش‌بینی می‌شود این بازی شاهد بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی باشد. و همانطور که می‌بینید آمار و ارقام نیز نشان از زیبا بودن این بازی دارند. اگر قصد دانلود بازی را دارید لینک دانلود آن را برای هر سه پلتفرم موبایل، قرار داده‌ایم. بازی کنید و لذت ببرید.

 

play

apple

windows-phone-store

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد کردزنگنه

انصافا بازی اعتیاد آوری هست من که تا حالا نزدیک به ۹۰۰ تا نبرد انجام دادم یک سالی بود که با گوشی بازی نکرده بودم تا اتفاقی این بازی رو دیدم بهترین تانک هاش هم مال آلمان و شورویه فقط یه مورد اینکه سخت افزار قوی می خواد مثلا روی نوت ۴ روی low بین ۴۰ تا ۶۰ فریم میگیرم البته با game tuner سامسونگ می تونید روی medium هم بازی کنید در کل باز هم هشدار میدم بازی به شدت اعتیاد آوره و ping مناسبی هم باید داشته باشید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....