حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از کاربران ویندوز ۱۰ در ۳ روز اخیر با مشکلاتی در دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری روبرو شده‌اند

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

شمار کاربران ویندوز ۱۰ روز به روز در حال افزایش است و مایکروسافت نیز از این وضعیت خشنودی کامل را دارد و در حال دستیابی به اهداف خود در این بخش است. مسلما با افزایش تعداد کاربران، پشتیبانی مطلوب از آنها و عدم برخورد با مشکلات شدیدا سخت می‌شود و ظاهرا برخی از کاربران ویندوز ۱۰ با مشکلاتی در دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری آن و نرم‌افزار مدیریت ایمیل‌ها مواجه شده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی مطلب با ما باشید شاید شما نیز از کسانی باشید که با چنین مشکلاتی روبرو شده‌اید.

بیشتر از ۲ روز است که برخی از کاربران ویندوز ۱۰ در دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری این سیستم‌عامل و برخی از نرم‌افزارهای موجود در این فروشگاه مانند اپ‌های مدیریت ایمیل‌ها به مشکل برخورد کرده‌اند و ظاهرا این مشکل محدود به منطقه‌ی خاصی نیست و مشکلی فراگیر است. تصویر خطای مشاهده شده برای این دسته از کاربران به این صورت است :

win10storedown

از روز شنبه بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰ گزارش داده‌اند که نتوانسته‌اند به استور آن و نرم‌افزارهایی که توسط آن دریافت کرده‌اند، دسترسی پیدا کنند و با خطای فوق مواجه شده‌اند اما نرم‌افزارهایی که در محیط Win32 ویندوز اجرا می‌شوند، بدون اشکال اجرا شده و مشکلی برای آنها رخ نداده است. گرچه ظاهرا از دیروز اوضاع مقداری بهتر شده و تعداد گزارش‌های رسیده برای این مشکل کاهش پیدا کرده است.

مشکل مذکور همانگونه که اشاره شد محدود به فروشگاه نرم‌افزاری نبوده و ظاهرا با مشاهده‌ی ایمیل دریافتی، کاربران مذکور در صورتیکه بر روی آن کلیک می‌کردند، قادر به باز کردن یا حذف کردن آن نبودند. در فروم‌های مختلفی این مشکل مطرح شده است و ظاهرا مایکروسافت هنوز در رابطه با آن واکنشی را نشان نداده است.
در صورتیکه شما نیز با چنین مشکلی در ویندوز ۱۰ مواجه شده‌اید، نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.zdnet.com/article/microsofts-windows-10-store-mail-client-down-for-some/”]zdnet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad Reza Ghorbani

من این مشکلو داشتم خیلی بد بود نه تنها به استور دسترسی نداشتم بلکه برنامه های مرتبط به استور هم از کار افتاده بودن :wacko:

اما خدارو شکر با اخرین اپدیت حل شد مشکل :heart:

riofarina

من آخرین آپدیتم گرفتم ولی نه استور کار میکنه نه مرورگر اج. مشکل از کجاست؟ مرورگر بد جوری رو اعصابه اصلا لود هم نمیکنه بلافاصله ارور میده.
مرورگر و چطوری ریست کنم؟
لطفا راهنمایی کنید.

riofarina

ممنون فردا باید تست کنم.

✰ BARDIYA ✰

سلام اقای رحمانی عزیز منم با این صفحه و مشکل توی استور مواجه شدم اما راه حلشو پیدا کردم و فهمیدم این مشکل بخاطر چی بوجود میومد :good:
این صفحه بخاطر بستن اپدیت خودکار ویندوز هست من وقتی اپدیت خودکار ویندوز رو روی Disabiled قرار میدم استور ویندوز هم از کار میفته ولی بقیه برنامه ها بخوبی کار میکنن.
اما وقتی تنظیمات اپدیت خودکار ویندوز رو روی Manual قرار میدم استور به خوبی و بدون مشکل کار میکنه.
برای مطمئن شدن از این حالت دوستان میتونن با زدن دکمه win + R وارد صفحه سرویس ویندوز بشن و از اون بخش ببینن ایا اپدیت خودکارشون فعال هست با خیر…
http://up.xperian.ir/uploads/up12263pw1439240015_123.PNG
موفق باشید :rose: :rose:

meysam70

منم دقیقا این مشککل استور رو داشتم . اپدیت ها هم فعال بود . ولی خودش درست شد خدا رو شکر

euler

ببخشید ازایران میشه برای گوگل پلی اپلیکیشن ساخت ؟ چکارها باید کرد ؟ الان اگر بخواهم یک اپ با درامد حدود ۵ تا ۱۰ هزار دلار در سال بسازم چه باید بسازم میشه تو کافه بازار اپلیکیشن هاش چقدر درامد دارند ؟

APK-LEARN.IR

من مشکل باز شدن استور ندارم ولی تا دیروز بازی اسفالت ۸ میتونستم بازی کنم از امروز بازی چند ثانیه باز میشه بعد خودکار بسته میشه 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...