حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای اولین بار در طی سه‌ماهه دوم میلادی، دستگاه‌های مبتنی بر iOS از دستگاه‌های اندرویدی ناموفق‌تر بوده‌اند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز گروه فناوری Blancco، گزارش خود درباره‌ی عملکرد دستگاه‌های موبایل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرده است که اطلاعات جالبی را نشان می‌دهد. با توجه به این گزارش، عملکرد ۵۸ درصد از دستگاه‌های iOS در این دوره ناموفق بوده است که دو برابر میزان به‌دست آمده در سه‌ماهه اول است. در این دوره‌ی مشابه، ۳۵ درصد از دستگاه‌های اندرویدی، عملکرد ناموفقی داشتند؛ این بدان معناست که برای اولین بار، دستگاه‌های iOS بیشتری نسبت به دستگاه‌های اندرویدی در عملکرد خود ناموفق بوده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

آیفون ۶ اپل، بیشترین عملکرد ناموفق را در دستگاه‌های iOS با ۲۹ درصد از همه‌ی دستگاه‌هایی که دارای مشکل هستند، دارد. بعد از آن، آیفون ۶ اس با ۲۳ درصد و آیفون ۶ اس پلاس با ۱۴ درصد قرار دارد. در دستگاه‌های اندرویدی که با عملکرد ناموفقی همراه بوده‌اند، در میان تولیدکنندگان، سامسونگ با ۲۶ درصد، بیشترین عملکرد ناموفق را داشته است. بعد از سامسونگ، دو تولیدکننده‌ی گوشی چینی، لنوو و LeTV به‌طور مشترک در رتبه‌ی دوم قرار دارند. در بین گوشی‌‌های شرکت LeTV، گوشی Le 1S با ۱۰ درصد و Le 1S Eco با ۷ درصد، بیشترین عملکرد ناموفق را دارند. سه مدل از شرکت لنوو، یعنی Vibe K5 Plus با ۶ درصد، Vibe P1m با ۴ درصد و K3 Note با چهار درصد، بعد از گوشی‌های شرکت LeTV قرار دارند. این گوشی‌ها، از دستگاه‌های پایین‌رده محسوب می‌شوند.

۶۵ درصد از دستگاه‌های iOS که مشکلی را در سه‌ماهه دوم تجربه کردند، با برنامه‌هایی که کرش کرده‌اند مشکل داشتند. ۱۱ درصد از آنها، مشکل Wi-Fi و ۴ درصد مشکل استفاده از یک هدست، ۴ درصد مشکل استفاده از داده‌های موبایل و ۲ درصد نیز مشکل گیرنده‌ی بد را داشتند. بیشترین مشکلاتی که کاربران اندروید با آن مواجه بودند، مربوط به دوربین و شارژ باتری (هر کدام ۱۰ درصد) است. دستگاه‌های اندرویدی، همچنین با مشکل صفحه‌لمسی (۷ درصد) و میکروفون و بلندگو (۵ درصد) مواجه بودند.

با توجه به این گزارش، برنامه‌ها بر روی ۵۰ درصد از دستگاه‌های iOS که در سه‌ماهه دوم مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، کرش کرده‌اند که در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی با ۲۳ درصد، زیاد است. اسنپ‌چت، بر روی بیشتر دستگاه‌های iOS در طی سه‌ماهه دوم با ۱۷ درصد کرش کرده است و بعد از آن، اینستاگرام با ۹ درصد قرار دارد. همچنین ۱۲ درصد از دستگاه‌های اندرویدی، کرش در هنگام استفاده از گوگل پلی سرویس را تجربه کرده‌اند؛ این برنامه در صدر برنامه‌هایی که بیشترین کرش را در دستگاه‌های اندرویدی دارند، قرار گرفته است. همگام‌سازی Address Book ،Photos ،Google Contacts و خانه‌ی تاچ‌ویز، همه بر روی ۵ درصد از دستگاه‌های اندرویدی آزمایش شده دارای مشکل بودند. در حالی که در لیست iOS، دو برنامه‌ی شبکه اجتماعی بیشترین کرش را داشته‌اند، در لیست اندروید، خبری از آن نیست.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-More-iOS-than-Android-devices-failed-for-the-first-time-during-the-second-quarter_id84528″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

دوستان توجه کنند که پرچمداران سامسونگ منظورشون نبوده…. بلکه کلن از پایین رده تا میان رده و خیلی کم هم پرچمدار منظورشونه
پس خواهشا خونسردیتونو حفظ کنید
پ.ن : جالبه! نمیدونستم ios کرش میکنه :wacko:

mohsenTR

من می دونستم کرش میکنه اما نه اینقدر :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی