حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش‌های WiFi settings و اکشن سنتر در ویندوز ۱۰ موبایل نسخه رداستون ۲ دچار تغییرات کلی خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت در حال بازطراحی بخش‌های مختلف تنظیمات ویندوز ۱۰ موبایل است و در این راستا می‌خواهد تغییراتی را در بخش اتصالات بی‌سیم و اکشن سنتر ایجاد کند. گفته می‌شود ویندوز ۱۰ موبایل رداستون ۲ نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات بیشتری را تجربه خواهد کرد. اولین نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل رداستون ۲ چند هفته پیش برای کاربران منتشر شد و احتمال دارد نسخه‌ای تازه به همراه تغییرات عمده بزودی معرفی و برای ویندوز اینسایدرها ارسال شود.

با ترنجی همراه باشید…

تنظیمات جدید شاید برای شما خیلی آشنا به نظر برسد زیرا طراحی کلی آن بسیار شبیه به ویندوز ۱۰ کامپیوتر می‌باشد. طراحی بخش وایفای و اکشن سنتر نسبت به ویندوزفون ۸٫۱ تغییر زیادی نکرده بود و اگر نوبتی هم باشد این بار نوبت این قسمت است. بنابر اطلاعاتی که از طریق ویندوز اینسایدرهای حلقه داخلی مایکروسافت به دست ما رسیده است اهالی ردموند در حال انجام تغییرات گسترده‌ای در طراحی و کارایی اکشن سنتر و تنظیمات وایفای هستند.

rs-wifi-1

rs-wifi-2

rs-wifi-3

rs-wifi-4

ویندوز ۱۰ موبایل رداستون ۲ احتمالا در بهار سال ۲۰۱۷ پا به میدان خواهد گذاشت. دیروز صبح در ترنجی خواندید که مایکروسافت در حال جمع آوری محصولات خود از برخی از فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی است و احتمالا عرصه‌ی ویندوز موبایل به شرکت‌های همکار مایکروسافت سپرده خواهد شد. فروش دستگاه‌های ویندوزی به شدت کم شده است و شاید پرچمدار جدید اچ پی بتواند کاری از پیش ببرد. نکته‌ی قابل توجه در اسکرین شات‌های لو رفته وجود بخش‌هایی است که قرار بود توسط مایکروسافت به زباله دان تاریخ بپیوندد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/next-w10m-redstone-2-insider-built-will-bring-new-wifi-settings-page/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]mspoweruser[/su_button]

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/upcoming-windows-10-mobile-build-will-have-an-updated-wifi-settings-design-and-action-center” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]WinBeta [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com