حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کارت گرافیک Strix R9 Fury ایسوس، قدرت در دستان شماست

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

ایسوس پس از معرفی کارت گرافیک GTX 980 Ti که مبتنی بر تراشه های NVIDIA طراحی و ساخته شده است، محصول دیگری به خانواده کارت‌های گرافیک خود اضافه کرد. این کارت گرافیک ایسوس که Strix R9 Fury نام دارد به آخرین و جدیدترین پردازنده گرافیکی Radeo R9 Fury مجهز شده اما ایسوس با پیاده سازی فناوری های انحصاری خود تغییرات قابل توجهی را روی آن اعمال کرده است. کارت گرافیک Strix R9 Fury به سیستم خنک کنندگی DirectCU III به همراه سه فن ۰dB مجهز شده است که عملکرد کارت را تا ۳۰ درصد خنک تر و تا سه برابر کم صداتر از کارت مرجع بهبود می‌بخشد.

کارت گرافیک جدید ایسوس به فناوری Auto-Extreme به همراه تجهیزات Super Alloy Power II و همچنین GPU Tweak II و XSplit Gamecaster برای دستیابی به بالاترین کیفیت و عملکرد و از سوی دیگر تجربه اجرای بدون وقفه بازیهای آنلاین مجهز شده است.

اجرای بدون وقفه بازی در سرما و سکوت

کارت گرافیک Strix R9 Fury به فناوری انحصاری DirectCU III مجهز شده که دو لوله خنک کننده ۱۰ میلی متری با پردازنده گرافیکی در ارتباط مستقیم است تا دمای کارت را تا ۳۰ درصد کاهش دهد. به علاوه این کارت ۳ فن ۰dB با طراحی ویژه برای افزایش جریان هوا در اختیار دارد که نه تنها عملکرد خنک کنندگی آن را تا ۱۰۵ درصد بهبود می‌بخشد بلکه در مقایسه با کارت مرجع تا ۳ برابر کم صداتر است.

کیفیت و اطمینان با فناوری Auto-Extreme به همراه تجهیزات Super Alloy Power II

کارت گرافیک Strix R9 Fury ایسوس با استفاده از فناوری Auto-Extreme ساخته شده است که برای جلوگیری از بروز خطای انسانی تمامی قطعات به صورت کاملا خودکار روی بدنه کارت قرار میگیرند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از یک کارت بی عیب و نقص در فعالیت‌های روزمره، بازیهای پیشرفته و همچنین اورکلاکینگ بهره‌مند شوند. فناوری Auto-Extreme با حذف خطای انسانی و آسیب وارده از طریق گرد و  غبار بر روی قطعات حیاتی کارت را به حداقل رسانده و همچنین پشت بدنه کارت صاف و یک دست است تا در هنگام نصب مزاحمتی برای کاربران ایجاد نکند.

از سوی دیگر تجهیزات Super Alloy Power II نیز برای افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی، کاهش نویز در هنگام افزایش فشار برای ارائه سطح قابل قبولی از اطمینان و عملکرد بهینه پیاده سازی شده‌اند. کارت گرافیک Strix R9 Fury ایسوس از طراحی مدار تغذیه ۱۲ فاز برخوردار است در حالی که مدار تغذیه کارت مرجع ۸ فاز می‌باشد. از دیگر تجهیزات قابل توجه این کارت گرافیک می‌توان به GPU-fotifier و بک پلیت قدرتمند برای افزایش استحکام کارت و جلوگیری از انحنای آن در طولانی مدت اشاره کرد.

GPU Tweak II به همراه XSplit Gamecaster

ایسوس با اعمال تغییرات متعدد و طراحی جدید، رابط کاربری GPU Tweak II را به همراه این کارت ارائه می‌کند تا اجرای انواع بازی‌های پیشرفته و اورکلاکینگ ساده‌تر شود. از این پس کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک قابلیت Gaming Booster را فعال کنند تا با از بین بردن فرایندهای پردازشی بیهوده منابع موجود را به صورت خودکار آزاد سازند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Zed

زمانی که پولش تو جیب ما نباشه، قدرتش چطور دست ماس؟:)

saeed313

امیدمونو نباید ازدست بدیم . سالیانی بگذره از رفع تحریما قطعآ قیمتش یجوری میشه ما بتونیم بخریم حالا به هر حال اونموقع این دیگه لگنه ولی قیافه خوبی داره از مد نمیفته ایشالا 😉

Mamzi

بالارده ها خیلی گرونن… کمر آدم میشکنه با این قیمت مخصوصا شرکتایی مثل ایسوس که نسبت به شرکتای دیگه قیمت بیشتری داره…
اگه پولم داشته باشم اینویدیا رو ترجیح میدم… مخصوصا از برند zotac واقعا نسبت به قیمتش کارایی بالایی داره

MILAD1986

X⃠F⃠X⃠ بیشتر قبول دارم
فقط XFX
ایسوس هنوز نتونسته تو صدا و دمای کم بهش برسه
بیش از یک دهه است از XFX استفاده میکنم قبلا فقط انویدیا کار میکرد !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....