حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با قابلیت‌های جدید سامسونگ گلکسی نوت ۵ آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 43 دیدگاه | ترنجی

ساعاتی پیش، گلکسی نوت ۵ در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی شد. فبلت جدید سامسونگ به ویژگی‌های جدید مجهز شده است. ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که به بهبود گلکسی نوت ۵ کمک کرده‌اند اما ویژگی‌های جدید این گوشی چیست؟ در این پست قرار است به معرفی قابلیت‌های جدید سامسونگ گلکسی نوت ۵ بپردازیم. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با قابلیت‌های جدید فبلت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ آشنا شویم.

۱٫ بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای

سامسونگ سعی کرده است تا بدنه‌ی گلکسی نوت ۵ را بهبود ببخشد. گلکسی نوت ۴، بدنه‌ای فلزی و پلاستیکی داشت اما فبلت جدید سامسونگ دارای بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای مثل گلکسی اس ۶ است. درکل می‌توان گفت که سامسونگ از زبان طراحی جدید خود همانند گلکسی اس ۶ استفاده کرده است.

The-metal-and-glass-sandwich


۲٫ پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۴ گیگابایتی

شایعات منتشر شده در هفته‌های پیش به یک پردازنده‌ی ارتقاءیافته اشاره کرده بودند اما سامسونگ تصمیم گرفته است تا از همان پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده کند. فبلت‌های جدید سامسونگ به رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 مجهز شده‌اند. گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، اولین دستگاه‌های سامسونگ محسوب می‌شوند که به ۴ گیگابایت رم مجهز شده‌اند. این شرکت از تکنولوژی UFS 2.0 برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی این گوشی استفاده کرده است.

A-monster-under-the-hood


۳٫ S Pen کاملا جدید

تغییرات اساسی را در S Pen جدید موجود در گلکسی نوت ۵ شاهد هستیم. نه تنها بدنه‌ی آن فلزی است، بلکه نوک قلم نیز براق است و حس یک قلم واقعی را به شما می‌دهد. این قلم از سیستم جدید کلیک مانند بهره برده است و برای استفاده از آن کافیست که آن را به داخل فشار داده تا آماده بکار شود. ویژگی‌های جدید S Pen جالب است. می‌توانید هنگامی که صفحه خاموش است، بر روی صفحه‌نمایش بنویسید. این نوشته به رنگ سفید بر روی صفحه‌ی خاموش نشان داده می‌شود. می‌توانید فایل‌های PDF را باز کنید و آن‌ها را ویرایش کنید.

All-new-S-Pen


۴٫ تاچ‌ویز (TouchWiz) جدید

گلکسی نوت ۵ دارای آخرین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید رابط کاربری سامسونگ سبک‌تر از قبل شده است و بعد از سال‌ها انتقاد درباره‌ی رابط کاربری سنگین این شرکت، سامسونگ تصمیم گرفته است تا یک رابط کاربری سبک را با گلکسی نوت ۵ عرضه کند. آیکون‌های این رابط کاربری کاملا تغییر کرده‌اند و طراحی جدیدی را شاهد هستیم. با دو بار فشار بر روی دکمه‌ی خانه، برنامه‌ی دوربین باز خواهد شد.

New-TouchWiz


۵٫ اسکنر اثرانگشت بهتر

اسکنر اثرانگشت در گلکسی نوت ۴ و گلکسی نوت اج، عملکرد مطلوبی را از خود نشان نمی‌داد. به همین دلیل، سامسونگ تصمیم گرفته است تا فبلت جدید خود را به همان اثرانگشت موجود بر روی گلکسی اس ۶ مجهز کند که از نوع لمسی است و برای بازکردن دستگاه کافیست که دست خود را بر روی آن بگذارید. سنسور موجود بر روی گلکسی اس ۶، عملکرد عالی را از خود نشان داد و قطعا گلکسی نوت ۵ به همان اندازه عالی خواهد بود.

Better-fingerprint-scanner


۶٫ حالت پخش زنده یوتیوب و کلاژ ویدیو

برنامه دوربین جدید، یک ویژگی جدید دارد که به شما اجازه می‌‎دهد تا ویدیوی خود را در یوتیوب، پخش زنده کنید. حالت‌های جدیدی به برنامه‌ی دوربین گلکسی نوت ۵ اضافه شده است. یکی از این حالت‌ها، حالت کلاژ ویدیو است که دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های جانبی نیست و می‌توانید این قابلیت را به صورت پیش‌فرض در گوشی خود داشته باشید. قطعا طرفداران آن ویدیوهای ۲-۳ ثانیه‌ای باید بخاطر اضافه‌شدن این ویژگی به برنامه‌ی دوربین گلکسی نوت ۵ خوشحال باشند. احتمالا این ویژگی در آپدیت بعدی که برای مدل قبلی سری نوت عرضه خواهد شد، گنجانده شود.

Live-YouTube-broadcast-and-Video-Collage-mode


۷٫ تثبیت کننده تصویر دیجیتال برای ویدیو

سامسونگ، قابلیت تثبیت کننده تصویر دیجیتال را برای ویدیو اضافه کرده است. این قابلیت، فیلم‌برداری را بهبود خواهد بخشید. این قابلیت اکنون به دستگاه‌های سامسونگ اضافه شده است.

Digital-Image-Stabilization-for-video


۸٫ شارژ دستگاه به صورت بی‌سیم

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به گلکسی نوت ۵ اضافه شده است، قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم است. با این قابلیت، می‌توانید نوت ۵ خود را به کمک شارژر بی‌سیم مخصوص شارژ کنید. گلکسی نوت ۵ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. این درحالی است که مدل قبلی سری نوت به یک باتری ۳۲۲۰ میلی‌آمپری مجهز شده بود. اولین بار از قابلیت شارژ بی‌سیم در گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج استفاده شد.

Wireless-charging


۹٫ SideSync 4.0

نسخه‌ی جدید برنامه‌ی SideSync سامسونگ نیز عرضه شده است و یک بروزرسانی مهم نسبت به نسخه‌ی قبلی این برنامه محسوب می‌شود. با این برنامه، می‌توانید گوشی یا تبلت سامسونگی خود را به پی‌سی ویندوزی وصل کنید. در نسخه‎‌ی جدید، این توانایی را دارید تا فایل‌های موجود در دستگاه را به دسکتاپ خود انتقال دهید. برای انجام‌دادن این کار کافیست تا فایل مورد نظر خود را از برنامه‌ی SideSync بکشید و آن را در دسکتاپ خود رها کنید.

SideSync-4.0


۱۰٫ سامسونگ Pay

قابلیت سامسونگ Pay که در ماه اسفند به همراه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج معرفی شد، به سری نوت اضافه شده است. دو فبلت جدید سامسونگ به این ویژگی مجهز شده‌اند. با اضافه شدن این قابلیت، از شر کارت‌های فیزیکی خلاص خواهید شد و تمام کارت‌ها در گوشی شما خواهند بود.

Samsung-Pay


۱۱٫ کیفیت صدای فوق‌العاده

قابلیت toggle-able، کیفیت صدای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این قابلیت به بهبود صدا کمک خواهد کرد و با آن، کیفیت صدای فوق‌العاده را خواهید شنید. شنیدن موسیقی با این قابلیت لذت‌بخش است و دوست‌داران موسیقی می‌توانند از آن استفاده کنند.

Ultra-High-Quality-Audio


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note5-Here-are-all-the-new-features-of-the-beastly-phablet_id72613″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
43 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

دوستان سونی دوست عزیز که میگن نوت۵ بزرگ شده اس ۶ هست،میشه بهم بگید که زد ۲ نسبت به زد۳ چه تغییری کرده ؟یا زد ۳ نسبت ب زد۳+ چه تغییری کرده ؟ :unsure:

mohsen

کلا سونی پرستا حرف زیاد میزنن.
حداقل طرفدار اپل میشدید بشه باهاتون بحث کرد آخه سونی….
هعییییییییییی
راستی تو otherخوش می گذره؟

✰ BARDIYA ✰

Z2 نسبت به Z3 نمیتونه هیچ تغییری داشته باشه!!! (چون Z2 قبل از Z3 معرفی شده و گوشی ای که جلوتر معرفی میشه نمیتونه تغییری نسبت به گوشی جدید داشته باشه بلکه گوشی جدید باید نسبت به گوشی قبلی تغییر کنه!!) :yahoo:
Z3 نسبت به Z3+ نمیتونه هیچ تغییری داشته باشه!!! (چون Z3 قبل از Z3+ معرفی شده و گوشی ای که جلوتر معرفی میشه نمیتونه تغییری نسبت به گوشی جدید داشته باشه بلکه گوشی جدید باید نسبت به گوشی قبلی تغییر کنه!!) :yahoo:
– اما تغییراتی Z3 نسبت به Z2:
۱٫ تکامل طراحی امینی بالانس و زیباتر شدن گوشی و دریافت جایزه بهترین طراحی
۲٫ بهبود در زمینه دوربین
۳٫ افزایش طول عمر باتری
۴٫ کاهش ضخامت گوشی بدون بیرون زدن دوربین!
۵٫ بهبود صفحه نمایش
۶٫ بهبود در زمینه تکنولوژی ضد آب
– تغییرات Z3+ نسبت به Z3:
۱٫ طراحی فوق العاده زیبا و براق نسبت به Z3 و از بین رفتن لغزندگی گوشی
۲٫ دوربین خیلی بهتر نسبت به نسل قبل و استفاده از حداکثر توان سنسور Imx220
۳٫ بهبود صفحه نمایش و امکان استفاده از گوشی در زیر اب بدون خطا در لمس
۴٫ کاهش ضخامت گوشی و باز هم بدون بیرون زدن دوربین!
۵٫ یکپارچه شدن شیشه پشت گوشی با شیشه محافظ دوربین که باعث بالا رفتن کیفیت میشه
۶٫ ضد اب بودن به همراه تکنولوژی USB ضد اب بدون نیاز به درپوش
۷٫ شارژر سریع که در عرض ۱۰ دقیقه میشه ۵٫۵ ساعت با گوشی کار کرد…
۸٫ استفاده از پردازنده S810 به همراه پردازنده پرقدرت ادرنو ۴۳۰
– تغییرات note 5 نسبت به note 4 : (پس رفت هاش نسبت به پیشرفت هاش زیاد هست)
۱٫ کاهش باتری از ۳۲۴۰ به ۳۰۰۰ میلی امپر در عین افزایش ضخامت
۲٫ حذف درگاه میکرو اس دی
۳٫ حذف سنسور IR
۴٫ حداکثر حافظه داخلی ۶۴ گیگ
… به همراه مشخصات گفته شده در بالا که البته اونا به گفته سامسونگه و باید مورد تست قرار بگیره (اینقد دروغ گفته که نمیشه بهش اعتماد کرد)
– تغییرات نوت ۵ نسبت به S6 :
۱٫ رم ۴ گیگ
۲٫ قلم
۳٫ افزایش سایز صفحه نمایش
۴٫ حذف درگاه میکرو اس دی
۵٫ حذف سنسور IR
۶٫ حداکثر حافظه داخلی ۶۴ گیگ
موفق باشید :rose:

sony

دمت گرم یه چیزیو نگفتی اونم اینه که z3 صفحه نمایشش نسبت به z2 روشنایی بیشتری داره رنگارو دقیقتر نشون میده و مصرف کمتری داره

erfan

این قابلیتی ک گفتی پرت یو اس بی زد اب شده سامی توی اس فایو مینی این کارو کرد ک شما الان کردین این کارو افتخار نکن..بعد اون اسنپو افتخار میدونی ک گوشی ۲ دقیقه بیشتر نمیشه ۴کا فیلم برداری کرد..باقیشم هیچی نمیگم دیگه

Ari khan

نگار خانم بیخیال اونا شو!!!!بدجور داغونن..

Moazez

راستی قرار بود با این دوتا مارو بسوزونی آریخوان؟!! پس چی شد؟!! نبینم نا امیدی رو در چشماتون. این دوتا افتضاح چی دارن آخه؟!! واقعا سامسونگ چی فرض کرده طرفداراشو؟!!

non-brand

به فرض که نوت۵ بزرگ شده ی اس۶ هست(که خیلی بیشتر از این حرفاست)
مگه اس۶ بده؟یه جوری میگین انگار اس۶ بده!همین الانش از خیلی پرچمدارای خیلی برندا بهتره

Ari khan

معزز تو سوختی دیگه!!!فقط خودت این رو نمیدونی!!!بعدشم اقای به خیال خودت حرفه ای آری خان درسته…
یه چیزایی داره که برای شما با ذهن کوچیکتون قابل درک نیست.. پس به ترول بازیتون ادامه بدین شاید تونستین دردهاتون رو تسکین بدین

aghajanimostafa

هنوز نوت سه رو بیشتر دوست دارم شرمنده

Yas

خخخخخ
میگه زد۳ ب نسبت زد۳+ قشنگتر شده
خدایا من موندم فرق این دو دستگاه رو با زربینم نمیشه تشخیص داد چه رویی دارن فن سونی…

✰ BARDIYA ✰

واسه این نمیتونی فرق بین این دوتا رو تشخیص بدی چون چشماتو بستی و فقط سامسونگ رو میبینی که از پایین رده هاش بگیر تا خود S5 طراحی یک شکل داشتن واسه همین دیگه قدرت تشخیصتو از دست دادی عزیزم!!
این دوتا گوشی رو به بچه هم نشون بدی از همدیگه تشخیص میده حتما به یه چشم پزشک مراجعه کن وضع چشمات خرابه!! :yes: :yes:

MEGA08

بردیا جان . عقب رفت از نظرت چی هس ؟ . ظرفیت کم باتری اگه مد نظرته که عقب گرد نیس . چون رابط کاربری بهینه تر پردازنده ی بهینه تر . اینا باعث بهبود عمر باتری میشن. باید بنچ مارکاشو دید تا نظر داد.
نه تو در حدی هستی که بخوای نظر بدب درباره ی یک گوشی نه ما. پس اینقد بحث راه ننداز دادا.
بزا کارشناسا خودشون میگن چه برندی بهترین گوشیو تو این بازه ی زمانی طراحی کردن
موفق باشی داداش :rose: :bye:

negar

دوستان اختلاف این دو گوشی زیر در چیه ظاهرا؟؟؟ :unsure:
yon.ir/RyCv

JOHN

تغییر جای اسپیکر ها
تغییر جای سنسور و دوربین
تغییر کوچک:براق تر شدن گوشه ها و کناره های دستگاه
اگر هم بخوایم کلی تر بگیم
برداشته شدن قسمت داک و انتقال به پایین دستگاه.تغییر درگاه usb

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز من تغییرات این دو گوشی رو براتون در بالا توضیح دادم حالا شما متوجه نشدید اون دیگه یه حرف دیگست…
اما اختلاف نوت تنها به ظاهر ختم نمیشه اگه با دقت بهش نگاه کنید نوت ۵ واقعا یک عقب گرد هست نسبت به نوت ۴ تو همه سایت ها خارجی کل دنیا دارن میگن این گوشی عقب گرد هست و ارزش خرید نداره اونوقت تو این سایت چند نفر فقط از دوستان اصرار دارن که نه این بهترین گوشی و فبلت هست اما اگه خوب دقت کنید میفهمید که نوت ۴ از این گوشی امکاناتش خیلی بیشتر و بهتره گوشی فقط پردازنده نیست چون همین الان هم فک نکنم نوت ۴ تو اجرای برنامه ای کم بیاره و مشکلی داشته باشه…
نیود درگاه میکرو اس دی
نبود سنسور IR
باتری با ظرفیت کم ۳۰۰۰ میلی امپر اونم تو این ضخامت که حداقل میتونست باتری ۴۰۰۰ میلی امپری قرار بده
عدم تعویض باتری
حافظه داخلی ۶۴ گیگ که باید حداقل ۱۲۸ گیگ رو میذاشت
و نسبت به S6 هم بجز افزایش رم هیچ تغییری نداشته!!
به نظر شما اینا عقب گرد نیست در یک محصول؟؟!!!
موفق باشید :rose: :rose:

MEGA08

ا. این همه تغییر .مگه نمیبینی ؟ اسپیکراش بزرگتر شده . این یعنی بالاترین تغییر.

m7890

آفرین بردیا.جواب خوبی دادی.

Ari khan

قابلیتای جالبی هستن!!!امیدوارم که واسه نوت۴ هم تا حد ممکن عرضه بشن

Moazez

طرفداران سامسونگ گوشاتونو خوب باز کنید. یادتونه واسه z3+ چیکار کردید؟!! ما هی تحمل کردیم. الان تحویل بگیرید. هرچیزی عوض داره گله نداره. ما تا زمان معرفی s7 این دوتارو میکوبیم تو سرتون.

hossein karimi

استعمال پماد سوختگی توصیه می شود

Moazez

چقدر شماها روحیه دارید بابا. بخدا قسم اگه سونی همیچن گوشی معرفی میکرد کارخونشو به آتیش میکشیدم. بابا چیه آخه این نوت۵!!! حداقل یذره اعتراض کنید بزا سامسونگ صداتونو بشنوه یذره تغییر بده. انقدر قانعید سامسونگ عوض پیشرفت هی پسرفت هم میکنه. واقعا چیه آخه این فاجعه؟!! خود s6 فاجعه بود حالا اومده سایز بزرگترشو داده بیرون. حداقل ایرادای s6 رو میگرفت. واقعا شماها خیلی قانعید!!!

Mehdi_tr74

معزز جان بد نیست شما هم یکم اعتراض کنید که خدایی نکرده تو زد۵ سونی دوباره از ۸۱۰ استفاده نکنه چون واقعا بزرگترین مشکل z3+ همین پردازنده۸۱۰ هست وگرنه گوشی بسیار خوبیه انقصافا
بخاطر ۸۱۰ عمر باتری که افتخار میکردین هم به فنا رفت
واقعا اگر سونی بازم از ۸۱۰ استفاده کنه جالب میشه
حتما اعتراض یادتون نره

Kiarash.sh

معزز دادا سامسونگ همینجوری گوشی بده بیرون ورشکست شده رفته!!دیگه اونموقع باید فن های سامسونگو ببینیم!! :yahoo: B-)

alirezame

در این که بهترین فبلت جهان هست که شکی نیست اما

کلا تفاوت سری اس و نوت داره خیلی کم میشه و با اومدن اس ۶ اج پلاس دیگه این فاصله به کمترین حد ممکن رسید

به نظر من اگه تفاوت این دو سری رو بیشتر کنه بهتره و فقط یه قلم تفاوتشون نباشه

در ضمن نوت ۵ اگه باتریش رو قوی تر میذاشت خیلی خیلی بهتر از الان میشد چون سخت افزار گوشی ها یه مدتی هست که دیگه نیازی به بهبود نداره اما باتری چرا و باید قوی تر بشه

من یه چند ماهی نوت۴ داشتم نمیشد گفت باتریش بده اما خیلی هم عالی نبود و من هر روز شارژ اش میکردم

این قضیه ام ۵ چیه که تازگی راه انداختن :unsure: هر جا میری یارو اومده ام ۵ ، ام ۵ میکنه !!!

با این کارها سطح تفکر بچه گانه خودتون رو نشون میدین :negative:

Moazez

اگه نمیشناسی m5 رو برو مشخصاتشو ببین با نوت۵ مقایسه کن.

alirezame

چرا دوست گرامی میشانسم و همینطور گوشیه خوبیه ولی
اصلا نه از نظر اندازه تو رده فبلت ها قرار میگیره
نه از نظر قدرت سخت افزاری با سری نوت قابل مقایسه است
سری نوت با قلم و کاربرد اختصاصی که داره اصلا تو گوشی های سونی هم خانواده نداره
یه زی الترا بود که تو رنج سری نوت بود که سری های بعدیش زده نشد

Moazez

ماهم مشخصاتو میگیم. مثل طرفداران سامسونگ که مثلا نوت۴ رو با z3compact مقایسه میکردن. خب مقایسه m5 با نوت۵ هم مفایسه ای هست از نوع خودشون.

far_zad

دوست عزیز

بچه رو دیدی یه کاری میکنه و وقتی بهش توجه میکنی اون کار رو بیشتر تکرار میکنه؟

اینجا هم نباید به نظرات برخی ها اصلا واکنش نشون داد. سابقه کاربرها مشخصه. عده ای دوست دارن ترول باشن. به زور نمیشه گفت ترول نباش.

Amir Sepehr Ghasedi

ببینید دوستان باید منتظر عملکرد این غول باشید. نوت ۴ با اس ۵ تفاوت خیلی فاحشی نداشت ولی در عمل این کجا و اون کجا… نوت ۵ هم از این قاعده مستثنی نیست. آقای معزز و سایر ترولای سونی، سامسونگ یه رقیب داره و اونم اپله. ما سونی و سایر رقبا را رقیب نمی دونیم.

Amir Sepehr Ghasedi

وای چه سوتی دادم :whistle:
ما سایر رقبا را رقیب نمی دانیم:))))

Dontbon

شما کجا اپل کجا :negative: خودتونو میچسبونید روتونو برم :negative: اپل گوشی بازیافتی نمیده به کاربراش :negative:

mohammad reza Hashemi

من ۱ ساله هرچی میام اینجا فقط دعوا راه میندازید.. واقعا نیمتونید همدیگه رو تحمل کنید؟

من تقریبا با همه نوع گوشی کار کردم و اتفاقا هم طرفدار یه گوشی خاص هستم اما هیچوقت گوشیمو تو کله ی کسی نکوبوندم مجبورش کنم بره بخره چون هم برای صنعت و کار بقیه شرکت ها ارزش قائلم هم به شدت نظرم اینه که تقریا تمام پرم دارا شاهکارن … هر برندی باشه …

کمتر ایراد بگیرید عزیزان دل… به جز اعصاب خوردی واسه خودتون و بقیه فقط مسخره ی بقیه هستید …

اصلا هم جایز نیست من این حرفا رو تو یه سایت کجت و تکنولوژی بگم … خیلی هم مسخرس.. ولی وقتی خودم به شخصه صحبت های کاربرا رو میخونم خندم میگیره از این همه به آب و اتیش زدن خودشون و واقعا مسخرس …

طرف صحبتم با شخص خاصی نیست.. با همه ی کسانی که ادعا دارن و با ادعاشون شلوغ بازی در میارن و رو سر بقیه خراب میشن…. .

متشکرم-

msajadi824

خب شاید شرکتا بهشون حقوق میدن؟ :scratch:

msajadi824

خب شاید شرکتا به این طرفداراشون حقوق میدن که بزنن تو سر هم :scratch:

Shahspik

:scratch: عجب قابلیتهای خفنی .
اما حیف که چند ماه پیش این قابلیتا با اس ۶ معرفی شده بود.

بهتره یه فلش بک بزنین اون زمانی که نوت ۴ معرفی شد. اون موقع میفهمید نوت ۵ نسبت به اس ۶ هیچ پیشرفتی نداشته

moein_1

نوت۵ چه ربطی به اس۶ داره؟؟؟
نوت۵ نسبت به نوت۴ مقایسه کن

✰ BARDIYA ✰

جالبه واقعا وقتی بحث سر گوشی های سونی باشه همه سری های با هم ربط پیدا میکنن!!! اما الان که بحث سر سامسونگ هست جدا از بقیه سری هاشه!!!
:scratch: :scratch: :scratch:

no te 45

سلام ، لحظه به لحظه پیگیر رونمایی نوت۵ بودم اما چیز قابل توجه ای ندیدم . زمان معرفی نوت۴ حال و هوای بهتری برقرار بود . گفتم یک شاهکار میاد بیرون نوت۴ میدم نوت۵ میگیرم ،فکر نکنم ارزش تغییر دادن داشته باشه برای من ، شاید در آینده جزییات بهتری از این فبلت به گوش برسه . به هر حال همه میدونن نوت واقعا یک چیز دیگست . یکی از امکاناتی که برای من خیلی مهم کارت مموری که توی این دستگاه حذف شده به خاطر همین فکر نکنم طرف دستگاهی که کارت مموری نخوره برم . ۳۲ گیگ مموری روی دستگاه ۱۲۸ گیگ روی کارت مجموع ۱۶۰ گیگ بدم ۳۲ گیگ تحویل بگیرم ۶۴ گیگ که برای از ما بهترون داخل ایران احتمالا کم بیاد . بخواهی دستگاه به تنظیمات کارخانه ای برگردونی دردسر داری با جابجایی اطلاعات !

قابلیت شماره ۶ رو گوشی های سونی از یک سال و نیم پیش داشتن. :negative:

mohammadkhan

کلاژ ویدیو تو وان m8 اولین بار گذاشته این تازه اورده . htc از قابلییتاش هیچ وقت نگفته :unsure:

Kiarash.sh

واااااااای!!!! سامسونگیا به چیتون مینازید خدا میدونه!!!!این چه فرقی با اس۶ داره?!? فقط قلم داره با ۱ گیگ رم اضافه!!دیگه هیچ فرقی داره?!? نداره!!! یکم چشاتونو باز کنین بفهمین سامسونگ داره گوشیارو میکنه تو پاچتون!!!

Kiarash.sh

من که زد۳ پلاس دارم کیفشو دارم میکنم با اس ۶ دوستمم مقایسش کردم بنده خدا فهمید چه اشتباهی کرده سامسونگ خریده الانم گذاشتش برا فروش با کلی ضرر که زد۳ پلاس بخره !! راستی اینم بگم که اس ۶ اون حتی از گوشی من که شما سامسونگیا بهش میگید بخاری!!بیشتر داغ میکنه!! B-) :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی