حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با دوربین عکاسی Instax Mini 70 فوجی فیلم بیشتر آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

دوربین های با چاپ عکس فوری، محصولاتی بسیار جذاب و لذت بخش برای استفاده هستند، اما آن ها برای عکس های سلفی خیلی خوب نیستند.

اما! نظرتان راجع به دوربین جدید فوجی فیلم در این زمینه چیست؟! شاید ادعای بالا را این دوربین برای همیشه نقض کند.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

کمپانی فوجی فیلم که پیشتر هم، دستی در ساخت دوربین های پولاروید داشته، هم اینک سری جدید این دوربین ها را عرضه کرده که این محصول Instax Mini 70 نام دارد. این محصول که فوجی فیلم، در آن به فکر عاشقان سلفی هم بوده، یک دکمه اختصاصی برای عکس سلفی در جلوی خود دارد، تا علاقه مندان عکس های سلفی که این روزها حسابی بازار آن داغ است بتوانند، با این دوربین جذاب از خود عکس های سلفی بگیرند و همان لحظه با دوربین آن را چاپ کنند.

mini70-image-13-1afe6e57ce395478,989,0,0,0

بر اساس طراحی فوجی فیلم برای این دوربین، پس از زدن دکمه سلفی، لنز فوکوس دوربین به اندازه ۱۱ اینچ به بیرون آمده، تا کاربران را در ثبت سلفی های جذاب شارپ، آن هم بدون تیره و تار شدن عکس کمک کند. همچنین فوجی فیلم امکانات این دوربین برای عکس های سلفی را به همین جا ختم نکرده و از یک آینه کوچک در بالای لنز استفاده کرده تا علاقه مندان بتوانند پیش از ثبت عکس سلفی خود، آن را در آن آینه فریم بندی کنند.

Back

همچنین این دوربین، نسبت به مدلی قبلی این شرکت یعنی Instax Mini 8، دارای طراحی اسپورت تری بوده و کوچک و جمع و جورتر شده است. همچنین، منظره یاب در این دوربین بهبود یافته و یک دکمه برای سوییچ عکس میان حالت ماکرو و چشم انداز وجود دارد. علاوه بر این، فلاش دوربین هم همچون مدل قبلی در حالت اجباری(استفاده همیشگی فلاش) قرار دارد.

fujifilm-instax-mini-70-film-camera-designboom-02-818x383

همچنین، در این دوربین یک ویژگی جالب دیگر توسط فوجی فیلم قرار گرفته که پیشتر، تنها در مدل Instax Mini 90 وجود داشت. این ویژگی که تایمر ۱۰ ثانیه ای نام دارد به گونه ایست که شما زمانی که تایمر را برای عکس سلفی فعال می کنید، با دوبار زدن دکمه شاتر، دوربین پس از عکسبرداری، دوبار عکس مربوطه را چاپ می کند که می توانید عکس دوم را به دوستتان که در عکس با شماست هدیه دهید.

این دوربین همچنین، دارای دوباتری قلمی همچون Mini 8 یا یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون همچون Mini 90 است.

pic_01

دوربین جدید عکس فوری فوجی فیلم در ماه نوامبر و در رنگ های زرد قناری، سفید ماه و آبی جزیره و به قیمت ۱۳۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

به شخصه به این دوربین علاقه مند شدم. نظر شما پیرامون این دوربین چیست؟! آیا دوست دارید شما هم یک دوربین با چاپ عکس فوری داشته باشید؟!

[su_button url=”http://mashable.com/2015/10/02/fujifilm-new-instax-mini-70/#JUc6HgfsDaqi” target=”blank” background=”#159f84″]mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidreza12

سلام.
خیلی ممنون از این که سایتتون بروز هست و مطلب های خوبی میگذارید.
من یک انتقاد از شما نویسندگان ترنجی دارم که مجبور شدم بگم.
بعضی از عکس هایی که میزارید تو مطلباتون میزارید(می دونم از هارو از سایت های خارجی میزارید) بعضی از زن ها پوشش مناسبی ندارند.
و میدونید که ما مسلمان هستیم و اینجور چیزها مارو به گناه میندازه.شما که برای مطلباتون زحمت می کشید، یکم دیگه هم زحمت بکشید عکس های مورد دار رو
سانسور کنید.
ممنون :rose:

Son Of Taurus

خخخخ شما بد نیست بری سراغ سایت های وطنی ، دقت کن ، وطــــــــنی 🙂
بیخود تکنولوژی رو قاطی دین نکن که کار خیلی مزخرفیه ، اگه به جاییت بر میخوره بهتره نگاه نکنی خب مجبورت که نکردن 😐
انقد سانسور سانسور کردین واس ما که الان یه مدته نمیتونم برم تو خودم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان