حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با جدید‌ترین به روز رسانی نرم افزار وایبر از این پس می‌توانید پیام‌ها را قبل از خوانده شدن توسط فرد مقابل حذف کنید

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

در جدید‌ترین به روز رسانی نرم افزار وایبر، شاهد افزوده شدن امکانات جدیدی هستیم. با ما همراه باشید تا ببینیم وایبر، چه سورپرایزی را برای کاربرانش فراهم کرده است.

تا چندی پیش یاهو مسنجر و Msn اوج استفادهٔ ارتباطی ایرانی‌ها از طریق اینترنت بود. با این وجود که ساعت‌ها با اینترنت می‌گذراندیم، ولی هنوز اعتیاد به اینترنت بین کاربران شایع نشده بود. شاید دلیلش این بود که برای اتصال به اینترنت مانند این روز ها راه آسانی وجود نداشت. همواره باید زمان زیادی را برای اتصال به اینترنت صرف می‌کردیم و اگر شانس می‌آوردیم و به خاطر خلوت بودن خطوط به اینترنت متصل می‌شدیم، با مشکلی دیگر به نام کندی سرعت روبه رو بودیم. حتماً به خاطر دارید که برای باز کردن یک وبسایت چه قدر زمان تلف می‌شد؛ اکثر ما با کلیک کردن بر روی یک لینک می‌رفتیم و کارهای واجب را انجام می‌دادیم تا وقتی بازگشتیم بتوانیم آن وبسایت را ببینیم! به هر حال، شخصاً خدا را شاکرم که با وجود اینکه هنوز هم در مقابل دیگر کشورها سرعت اینترنت پایینی داریم حداقل برای اتصال به اینترنت و یک ویگردی ساده ساعت‌ها زمان صرف نمی‌کنم.

viber_update_1-640x562

 

همین اتصال آسان‌تر به اینترنت شاید باعث شد این روزها توجه بیشتری به نرم افزارهای ارتباطی جذب شود، البته نقش تلفن‌های هوشمند هم نباید نادیده گرفت که اتصال به دهکده جهانی را پیش از پیش برای ما آسان کردند. با ظهور تلفن‌های هوشمند سر و کله نرم افزارهای ارتباطی نظیر وایبر نیز پیدا شد. وایبر که حسابی در دل کاربران ایرانی جاگرفته بود، بخش اعظمی از ارتباطات روزانه ما را به خود اختصاص داد. انتقال پیام در وایبر رایگان بود و حتی این امکان وجود داشت که با اینترنت پر سرعت تماس صوتی و یا تصویری نیز برقرار کنیم، ولی متاسفانه وایبر نتوانست مسیر خود را حداقل در ایران آنطور که باید ادامه دهد. با وجود اختلالاتی که در این نرم افزار پیش آمد کاربران ایرانی به امید بهبود وضعیت تا مدت‌ها از این نرم افزار ارتباطی استفاده کردند تا نرم افزاری به نام تلگرام تاج و تخت را از وایبر دزدید و با امکانات متنوع آنقدر در بین کاربران ایرانی محبوب شد که اکنون هر شرکت یا مرکز دولتی یا خصوصی یک کانال تلگرام برای ارتباط با مخاطبانش دارد. نرم افزار تلگرام روز به روز در حال پیشرفت است و از امکاناتی جدید رو نمایی می‌کند اما بعد از مدت‌ها وایبر که اکنون نرم افزارش از بسیاری از تلفن‌های هوشمند حذف شده است، قصد دارد دوباره اعتبارش را بین کابران به دست بیاورد و این امر ممکن نیست مگر با بروز رسانی نرم افزاری و ارائه امکاناتی جدید برای رقابت با پیام رسان‌های دیگر.

در همین راستا روز گذشته نسخه جدید این پیام‌رسان منتشر شد که دراین نسخه از این پس کاربران می‌توانند زمانی که پیامی را برای شخصی به اشتباه ارسال می‌کنند قبل از خوانده شدن، آن را حذف کنند. مشکلی که بسیاری از ما شاید حد اقل یک بار دچار آن شده باشیم و پیامی را برای کسی ارسال کردیم که اصلاً نمی‌خواستیم توسط آن شخص خوانده شود. البته این یک ایده تازه نیست زیرا آن‌هایی که از پیام‌رسان BBM شرکت بلک‌بری استفاده می‌کردند زمان زیادی است که از این قابلیت بهره می‌برند از این رو اگر پیامی ناشایست به کسی ارسال می‌شد می‌توانستند آن را حذف کنند. به هر حال همه از BBM استفاده نمی‌کنند و بالاخره باید این امکانات بین دیگر نرم افزارهای پیام رسان به اشتراک گذاشته شود شاید اضافه شدن چند امکان جدید مانند حذف پیام یا فایل‌های ضمیمه به وایبر نتواند کاربران را از تلگرام یا نرم افزارهای مشابه جدا کند ولی حداقل می‌تواند باعث شود که کاربران یک بار دیگر نرم افزار وایبر را بر روی تلفن‌های خود نصب کنند. پس اگر قصد نصب این نرم افزار را دارید می‌توانید هرچه سریع‌تر از لینک زیر اقدام کنید. فراموش نکنید نظراتان را حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

به نظرم جالب نیست.
هرکس باید سر حرفی که زده وایسه. این نامردیه. راحت میشه سوء استفاده کرد.

bvb

زیاد پیش میاد وقتی میخوام عکسی بفرستم اشتباه به یکی دیگه از مخاطبمام میفرستم برای این مواقع خوبه

mortal galaxy

راست میگی. به اینش فکر نکردم.

hazhparsa

تلگرام باید بزاره اینو
اونایی که یه استیکرو اشتباه به جای گروپ دوستاش ب گروپ خانوادگی فرستادن درک میکنن:|

amin697

وایبر که دیگه فیل شد …

HiKa

خدابیامرز وایبر…. روحش شاد روز پنجشنبه ای :دی

aminoffline

چندین سال از وایبر استفاده میکنم (زمان ورژن ۲ نرم افزار) واقعا اپ خوبیه
اوایل سال اختلالاتی ایجاد شد و تقریبا بیشتر کاربراش کوچ کردن(منظورم هموطنایی عزیزمون هست)
بعد این اختلال و مهاجرت میشه بگی در حال حاضر واقعا خوب و پر سرعت هست با ۳G به راحتی میشه تماس تصویری گرفت و یه مکالمه با کیفیت داشت ،سرعت ارسال مولتی مدیا عالیه و محدودیت های قبلی کم شده
اضافه شدن قابلیت بدردبخور لایک نوشته های افراد توی گروه ها ،پابلیک چت ها(همون کانالهای تلگرام البته بصورت یه بخش جداگانه است که به شخصه بیشتر میپسنده ام) حالا هم حذف پیام
اگه محدودیت هایی که داره روی این اپ اعمال میشه نبود و بدون شک بی رقیب ترین اپ توی این حوزه بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....