حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با به‌روزرسانی تازه فیس‌بوک، می‌توانید در زمان آفلاین بودن هم کامنت بگذارید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

فیس‌بوک از به‌روزرسانی مبنی بر اضافه‌شدن قابلیت ارسال «نظر» هنگامی‌که آفلاین هستید، رونمایی کرد. این به‌روزرسانی، به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگامی‌که آفلاین هستند، پیرامون پست مدنظر خودشان نظر بفرستند و نظر آن‌ها زمان اتصال به اینترنت، ثبت می‌شود. البته، این به‌روزرسانی فعلاً در مرحله آزمایش قرار دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

فیس‌بوک در یک پست رسمی اعلام کرد:

برای مثال، اگر شما یک پست از دوست خود را زمانی‌که آنلاین نباشید، مشاهده کنید، می‌توانید درباره پست وی نظر بگذارید و نظر شما در پست دوست‌تان با اتصال به‌ اینترنت، ثبت خواهد شد.

برای کاربرانی‌که اطلاع ندارند، قابلیت لایک و اشتراک‌گذاری پست‌ها به‌صورت آفلاین در فیس‌بوک مدت‌هاست که وجود دارد. علاوه براین قابلیت، در به‌روزرسانی تازه فیس‌بوک، رویدادهایی را که در صفحه News Feed خود مشاهده نکرده باشید، پیش از دریافت رویدادهای تازه، نشان داده خواهند شد. به این‌ترتیب، هنگامی‌که News Feed را باز می‌کنید، نیازی به انتظار برای نمایش رویدادها وجود ندارد. در این به‌روزرسانی، صفحه News Feed با دریافت رویدادهای تازه به‌صورت دوره‌ای در طول روز، به‌روز خواهد شد.

فیس‌بوک، مدعی است که عرضه این به‌روزرسانی، مدتی به‌طول خواهد انجامید؛ البته هیچ اشاره‌ای به پلت‌فرم مقصد و زمان‌دقیق عرضه این به‌روزرسانی نشده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/now_you_can_comment_on_facebook_posts_even_when_offline-blog-15439.php” target=”blank” background=”#04c571″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی