حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با این وسیله، در نور کم سلفی های بهتری بگیرید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

عکاسی سلفی این روز ها خیلی طرفدار دارد؛ آن قدر که در هر مرکز خرید و یا مکان دیدنی ای افرادی مشاهده می‌شود که مونوپاد بلند قامتی در حال تصویر برداری از خود هستنـــد. اما این ها یک مشکل بزرگ دارند و آن هم این است که در نور کم نمی‌توانند شاهکار کنند. اما یک طراح و عکاس ژاپنی به نام جولی واتای این مشکل را با معرفی حلقه ای رفع کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سلفی ها این روز ها آنقدر همه گیر شده اند که در هر فروشگاهی تجهیزات مربوط به این نوع عکاسی مشاهده می‌شود. از مونوپاد ها گرفته تا شاتر و در نهایت انواع مختلف لنز ها که هرکدام زیبایی خاصی به عکس می‌دهند. اما با این حال دوربین های سلفی یک ایراد بزرگ دارند و آن هم مشکل نور است؛ این لنز ها در نور کم نمی‌توانند به خوبی روز ها تصویر برداری کنند.

jidori_23_01-2

یک عکاس و طراح صنعتی به نام Julie Watai که در ژاپن می‌زیستد توانسته از این خلاٌ بزرگ اســــتفاده کند و با معرفی یک حلقه غول پیکر این مشکل را تا حدی مرتفع سازد.

این حلقه مخصوص آیفون و یا دیگر تلفن های هوشمند است و دارای مهندسی دقیقی است به گونه ای که نورپردازی کاملا حساب شده است. طبق توضیح واتای سازنده این محصول، نور ها به گونه ای می‌تابد که سایه ها به حداقل برسد و با این کار صورت بدون چاله و صاف نشان داده شود.

این دستگاه با گیره ای به گوشی متصل شده و یا جدا می‌شود؛ در ضمن برشی برای لنز دوربین نیز در اختراع واتای جا دارد. لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه و قیمت دستگاه نداریم و باید به چند تصویر بسنده کنیم.

 نظر شما چیست؟ آیا این دستگاه را خریداری می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/07/20/smartphone-ring-light/” background=”#0fc5b7″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اخه این سلفی چیه که این همه فراگیر شده!!!دیگه شورشو در اوردن!!! :negative:

mahdi rahmani

احتمالا اون اولا که دوربین دیجیتال اومده بود هم همه همینو میگفتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....