حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این دستگاه هدست HTC Vive را بی سیم می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی دستگاه ۲۲۰ دلاری معرفی کرده که موجب می‌شود هدست HTC Vive به دستگاهی بی‌سیم تبدیل شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این دستگاه با همکاری شرکت TPCASTو تحت برنامه Vive X توسعه یافته است. در برنامه موردبحث شرکت اچ‌تی‌سی به استارتاپ‌هایی که لوازم اضافی برای HTC Vive توسعه می‌دهند، بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری در اختیار می‌گذارد.

براساس مصاحبه کمپانی با UploadVR، دستگاه هیچ تغییری در تجربه کاربری افراد به وجود نمی‌آورد و حتی گاهی باعث بهبود تجربه نیز خواهد شد.

در این مصاحبه مدیر چین بخش Vive اچ‌تی‌سی ، Alvin W. Graylin بیان داشت که ممکن است در آینده باتری بزرگتری برای دستگاه عرضه شود زیرا باتری فعلی کوچک بوده و تنها عمری ۱ تا ۱:۳۰ دارد. اگرچه باتری بزرگ عمر باتری بیشتری در اختیار می‌گذارد، همچنین باید در کیسه یا باکس بزرگ‌تری نگهداری شود.

وب‌سایت چین اچ‌تی‌سی پیش فروش دستگاه را از ۱۱ نوامبر آغاز می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی وجود ندارد. بنابراین اگر در کشور دیگری به جز چین زندگی می‌کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه حمل و نقل آن را از وب‌سایت چین اچ‌تی‌سی سفارش دهید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/11/10/220-htc-vive-wireless-add-on/”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH