حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: ایسوس زن واچ ۳ (ZenWatch 3) را رسما معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز روز شلوغی را در ترنجی می‌گذاریم و اخبار مربوط به کنفرانس‌های برگزار شده در برلین و رویداد IFA 2016 دقیقه به دقیقه منتشر می‌شوند و ما در ترنجی مهم‌ترین اخبار مربوط به این مراسم را پوشش می‌دهیم. ایسوس دقایقی پیش از ساعت جدید خود تحت عنوان ZebWatch 3 رونمایی کرد.

با ترنجی همراه باشید…

در نگاه اول یاد کلمه‌ی زیبا افتادم. به راستی که ذن‌واچ ۳ واقعا زیباست. طراحی آن بسیار زیبا و کاربر پسند است و دل هر دوست‌دار تکنولوژی را می‌برد. این ساعت بسیار شبیه به ساعت‌های قدیمی‌مان است و از نظر طراحی شباهتی به دیگر ساعت‌های هوشمند که از فاصله‌ی ۱۰۰ کیلومتری داد می‌زنند که ما هوشمند هستیم٬ ندارد.

ضخامت این اسمارت واچ زیبا کمتر از ۱۰ میلی‌متر است و حلقه‌ی بالایی دور آن با رنگ رز گلد (یا معدل فارسی طلایی صورتی) تزیین شده است. بدنه‌ی دور این ساعت در سه رنگ مشکی٬ نقره‌ای استیل و رز گلد مخلوط شده است و جلوه‌ی خاصی به این گجت داده است.

ASUS ZenWatch 3

ASUS ZenWatch 3

ASUS ZenWatch 3

این ساعت از سومین نسخه‌ی اندروید ویر که براساس اندروید نوقا ۷٫۰ ساخته شده است قدرت می‌گیرد و ایسوس چندین واچ فیس زیبا و کاربردی را در این ساعت هوشمند جاسازی کرده است. این ساعت با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS همگام می‌شود و نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

تکنولوژی HyperCharge در این ساعت را حتما خواهید پسندید. با این فناوری خاص ساعت شما در مدت ۱۵ دقیقه ۶۰ درصد شارژ خواهد شد و مشکلی از نظر تامین انرژی نخواهید داشت.

این ساعت ۸۲ درصد از نسل قبلی خود سریع‌تر و قوی‌تر است و از این لحاظ یک شاهکار می‌باشد. ایسوس روی باتری این اسمارت واچ نیز مانور زیادی داده است و براساس ادعای این شرکت عمر باتری آن نسبت به ذن‌واچ ۲ به‌صورت چشمگیری بهبود یافته است. آلیاژ به کار رفته در بدنه‌ی این ساعت هوشمند از بهترین نوع موجود در بازار است و ایسوس به ساخت چنین ساعت خوش‌ساختی افتخار می‌کند.

این اسمارت واچ دارای برنامه‌ی ZenFit است که تمامی فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر می‌گیرد و از این لحاظ می‌تواند کمک حال شما باشد. در این ساعت بیش از ۵۰ واچ فیس اختصاصی از سوی ایسوس قرار داده شده است تا شما را از هر واچ فیس دیگری بی‌نیاز کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 [su_button url=”http://amp.androidcentral.com/asus-unveils-zenwatch-3-ifa-2016″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

خلاقانه ، بسیار زیبا و کارآمد ، ایولا ایسوس :heart:

shahab

خیلی زیباست، اگه قیمته خوبی داشته باشه میخرمش ?? :rose:

Galaxy

دمش گرم.
فوف العادست. :yahoo: :yahoo: :yahoo: مخصوصا رنگ نقره ایش.
گجت های پوشیدنی کم کم دارن به تکامل میرسن.

MEGA08

:wacko: :wacko: :wacko:
خیلی خوبه
دمش کیلو گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com