حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از تبلت جدید خود با نام زن‌پد ۳ ۸.۰ رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در ماه می بود که ایسوس از تبلت جدیدی با نام زن‌پد زد ۸ برای اپراتور ویرایزن رونمایی کرده بود. این تبلت با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلاری با قرارداد دوساله و ۲۴۹.۹۹ دلاری بدون قرارداد عرضه شد. زن‌پد زد ۸ دارای یک چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ و رم دو گیگابایتی است. به‌تازگی ایسوس، تبلت دیگری را با نام زن‌پد ۳ ۸.۰ رونمایی کرده که کمی شبیه به زن‌پد زد ۸ است. این تبلت، دارای صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچی است. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با تبلت جدید ایسوس آشنا شویم.

زن‌پد ۳ ۸.۰ به یک صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچی LCD با رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۱۴ مجهز شده است. همچنین SoC آن، اسنپدراگون ۶۵۰ با سی‌پی‌یو ۱.۸ گیگاهرتزی شش هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آن، ادرنو ۵۱۰ است. برخلاف تبلت عرضه شده برای اپراتور ورایزن، زن‌پد ۳ ۸.۰ در دو نسخه در دسترس است. مدل با رم دو گیگابایتی، دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی و مدل با رم چهار گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی دارد. همچنین این دستگاه از کارت microSD برای افزایش حافظه دستگاه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

همانند تبلتی که برای ورایزن عرضه شد، زن‌پد ۳ ۸.۰ نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. باتری آن ۴۶۸۰ میلی‌‌‌آمپری است که می‌تواند عمر باتری ۱۱ ساعته را ارائه دهد. این تبلت، بلندگوهای استریو و همچنین درگاه USB Type-C دارد.

تنها تفاوت بزرگ بین زن‌پد ۳ ۸.۰ و زن‌پد زد ۸ که برای اپراتور ورایزن منتشر شده بود، وجود نسخه با رم چهار گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی است. در صورتی که رم دو گیگابایتی برای شما کافی است، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتر، تبلت جدید ایسوس را خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی زن‌پد ۳ ۸.۰، می‌توانید به وب‌سایت ایسوس مراجعه کنید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-unveils-the-ZenPad-3-8.0-tablet-similar-to-Verizons-ZenPad-Z8_id83729″ target=”blank” background=”#1cf5a5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی