حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از اسپایر Z3-700 با یک باتری رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

احتمالا با All-in-one ها آشنایی داشته باشید. این دستگاه‌ها برای کسانی ساخته شده‌اند که به یک دسکتاپ نسبتا کوچک و جمع و جور نیاز دارند اما یکی از مشکلات All-in-one ها نبود باتری است؛ به همین دلیل برای استفاده از آن‌ها، همیشه باید آن را به پریز برق وصل کرد. امروز شرکت ایسر، از All-in-one جدید خود با نام اسپایر Z3-700 رونمایی کرد که همانند لپ‌تاپ‌ها، دارای یک باتری است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اسپایر Z3-700 یا Aspire Z3-700، کامپیوتر رومیزی AIO جدید ایسر است که دارای یک باتری است؛ این بدان معناست که می‌توانید آن را با خود حمل کنید و نباید نگران پیدا کردن یک پریز برق باشید. حتی در زمانی که به برق دسترسی ندارید یا برق قطع شده است، می‌توانید از باتری این دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه به یک صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی مجهز شده که دارای رزولوشن Full HD و صفحه‌ی لمسی است. All-in-One جدید ایسر در چند سخت‌افزار مختلف عرضه خواهد شد و می‌توانید از بین پردازنده‌های Core Skylake نسل ششم یا Celeron اینتل و SSD یا HDD انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی خواهد کرد.

وزن اسپایر Z3-700، حدود ۲ کیلوگرم است که برای یک AIO، خوب به نظر می‌رسد. ایسر اعلام کرده است که این دستگاه، عمر باتری ۵ ساعته خواهد داشت که بسیار عالی است. ایسر، فروش اسپایر Z5-700 را تا پایان امسال در اروپا با قیمت ۵۵۹ یورویی شروع خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/10/acer-aspire-z3-700-aio-battery/” target=”blank” background=”#159f84″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی