حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از اسمارت‌فون مخصوص بازی Predator 6 رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

ایسر علاوه بر معرفی از تبلت مخصوص گیمینگ Predator 8، اسمارت‌فون Predator 6 را نیز معرفی کرد. این گوشی برای گیمرهایی ساخته شده است که علاقه‌مند به بازی با اسمارت‌فون هستند. ظاهر این گوشی شبیه به تبلت Predator ایسر می‌باشد. قیمت یا زمان عرضه این گوشی معلوم نیست اما مشخصات اصلی این اسمارت‌فون منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اسمارت‌فون Predator 6 به یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک ۶۷۹۷ Helio X20 و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است. صفحه‌نمایش این گوشی در حدود ۶ اینچ می‌باشد اما رزولوشن آن معلوم نیست. دوربین عقب این گوشی، ۲۱ مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد سنسور آن، سونی می‌باشد.

این اسمارت‌فون مخصوص بازی، ۴ بلندگو در جلوی خود دارد که در تبلت Predator نیز وجود دارد. این بلندگو، صدای فراگیر واقعی را ارائه می‌دهد و لذت بازی کردن را بالا می‌برد. مشخصات دیگر این گوشی منتشر نشده است و باید تا منتشر شدن مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن از سوی ایسر صبر کنیم.

Acer-Predator-6 (1)

Acer-Predator-6

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Acer-announces-the-Predator-6-gaming-smartphone_id73265″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
morteza.ZU

هم تبلت و هم گوشی هر دو عالی . عکسشو میبینم یاد گوشی های ورتو میفتم .بالا خره مدیا تک ۱۰ هسته ای رو هم تو یه گوشی دیدم . ببینیم بنچمارکش چیکار میکنه.

K.I.A.N

Acer خوب عمل کرده هم تو پایین رده هم بالارده و قیمتهاش
جالب اینکه تو ۳ تا محصول از پردازنده بالا رده ۳ شرکت مختلف استفاده کرده که از اینکارش خوشم اومد :yahoo:
Intel x7
Mediatek x20
Snapdragon 808
کاش از tegra هم استفاده میکرد

Ali.reihani

واقعا جایه tegra x1 و tegra k1 خالیه!

riofarina

اندرویدی یا ویندوزی ؟اطلاعاتش خیلی ناقصه؟
حتما باتری غولی داره طراحیشم عالیه.

S.M

عجب غولیه مشخصاتش که عالیه پردازنده قدرتمند و ۴ گیگ رم(نگفتید ddr3 یا ddrr4).دوربینم که سنسور سونیه به احتمال زیاد عالی از آب در میاد.باید ببینیم تو عمل چجوریه. این نشون میده که هر شرکتی بخواد میتونه این کارو بکنه.آفرین به ایسر.
:yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی