حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد‌های جدید اپل و امکانات آن‌ها؛ عرضه شده در دو نسخه بی سیم و نسخه با پورت لایتینگ

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اپل امروز آتش بازی عظیمی به راه انداخت و بعد از مدت‌ها گمانه زنی سرانجام از آیفون های جدیدش پرده برداشت. آیفون ۷ و ۷ پلاس بر خلاف آیفون های قبلی فاقد پورت ۳٫۵ میلیمتری هدفون است و این معضل در درجه‌ی اول ممکن است در ذهن شما یک فاجعه تلقی شود.

اهالی کوپرتینو برای آنکه بتوانند مشکل عدم وجود پورت ۳٫۵ میلیمتری رایج آیفون را جبران کنند محصولاتی همانند تبدیل ۳٫۵ میلیمتری به لایتینگ ، ایرپاد لایتینگ و همچنین ایرپاد بلوتوث را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

با ترنجی همراه باشید…

حذف پورت رایجی همانند پورت هدفون همانند آن است که شما گوشت را از وعده‌ی غذایی خود حذف کنید! مسلما با این کار شما دچار دردسر های زیادی خواهید شد اما راه‌های جایگزین زیادی وجود دارد.

حذف پورت هدفون می‌تواند به افزایش کیفیت موسیقی کمک کند. چرا؟ زیرا با حذف این پورت عملا دیگر نیازی به تبدیل داخلی دیجیتال به آنالوگ وجود نخواهد داشت و با پخش مستقیم محتوای دیجیتال عملا شاهد کیفیت بهتری خواهیم بود.

هدفون های جدید اپل در دو دسته‌ی بی‌سیم و بدون سیم عرضه شده‌اند. ایرپاد بلوتوثی اپل دو عدد است که به وسیله‌ی بلوتوث و تکنولوژی‌های خاص ارتباطی اپل به تلفن شما متصل می‌شود.

اپل مدعی شده است که نه تنها کیفیت صدا در هدفون بلوتوث جدید کم نشده بلکه افزایش نیز یافته است. نوع دوم هدفونی که توسط اپل پا به میدان گذاشت همان ایرپاد قبلی است که با درگاه لایتینگ همراه شده است. تنها تفاوت‌های اندکی از نظر ساختاری بین این ایرپاد با ایرپاد قبلی وجود دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/apple/2016/09/07/lightning-earpods-and-wireles-earpods/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hika4

خیلی عالیه راحت وایرلس موزیک گوش بدی و مکالمه جمع جور عالییییییی :heart: :heart:

Galaxy

بله باید ایرپاد وایرلس رو جداگانه و به قیمت ۱۵۹ دلار خریداری کرد و از موسیقی لذت برد.
کاش همراه با گوشی و داخل جعبه مدل بیسیم رو عرضه میکرد. حداقل برای مدل پلاس اینکار رو میکرد. :scratch:
ولی در کل با حذف جک ۳٫۵ کاملا موافقم. به امید روزی که تکنولوژی شارژ وایرلس پیشرفت کنه و پورت شارژر هم حذف بشه تا از دست این سیم های مزاحم خلاص بشیم. :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com