حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی ۱۱ را با این طرح مفهومی جذاب دو لبه خمیده تصور کنید!

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، حتما بخوانید، شایعات

طرفداران برندهای مختلف معمولا طرح های مفهومی زیبایی از آنچه که انتظار دارند تا آن برند در پرچمدار بعدی خود ارایه کند، منتشر می کنند تا علاوه بر رویاپردازی های خود بتوانند خواسته های خود را به گوش آن برند برسانند. عموما این طرح ها به واقعیت نمی پیوندد، حداقل در فاصله ای نزدیک اما نگاه کردن به آن ها ذهن کنجکاو ما را قلقلک می دهد! با ترنجی همراه باشید تا با اچ تی سی ۱۱ (HTC 11) در طرح مفهومی خیلی جذابی آشنا شویم.

htc-11-concept-renders

HTC 11

ابتدا شاید بپرسید چرا HTC 11؟ دلیل ساده است، وقتی پرچمدار حال حاضر اچ تی سی، HTC 10 است پس طبق یک حساب ساده پرچمدار بعدی HTC 11 خواهد بود. یکی از نقاط مشترک طرح های مفهومی این روزها، نمایشگر بدون حاشیه یا نمایشگر دو لبه خمیده است. هر چند این موضوع در محصولات سامسونگ مدت نسبتا زیادی است که به حقیقت پیوسته است اما یدگر برندها هنوز چیزی شبیه به آن را ندارند و در طرح های مفهومی دیده می شود که طرفداران دیگر برندها نیز از آن خوششان آمده است، هر چند ما به شخصه هنوز دلیل این موضوع را نمی فهمیم (!).

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اچ تی سی ۱۱ در این طرح مفهومی واقعا رویایی و البته جسور و جذاب به نظر می رسد. یک دستگاه با نمایشگر بدون حاشیه و دو لبه خمیده که بدنه کاملا آلومینیومی دارد. اجازه بدهید از زوایای دیگر به این دستگاه نگاه کنیم:

htc-11-concept-renders-4 htc-11-concept-renders-3

همانطور که می بینید، پشت دستگاه طبق روال طراحی اچ تی سی، یک انحنای جذاب دارد اما لبه های تراش خورده آن به اندازه اچ تی سی ۱۰ بزرگ و براق نیست. اچ تی سی ۱۱ بسیار باریک به نظر می رسد، به خصوص که در پشت و جلو خمیده است. البته در این طرح آنطور که به نظر می رسد، طراح هیچ اعتقادی به دکمه نداشته است و اچ تی سی ۱۱ را کاملا بدون دکمه تصور نموده اند! علاوه بر این، لبه های سمت راست و چپ به دلیل خمیده بودن نمایشگر و پشت دستگاه تقریبا وجود ندارند!

اچ تی سی ۱۱ را کاملا بدون دکمه تصور نموده اند!

بالا و پایین دستگاه نیز ساده و نشان از استفاده USB Type C برای این پرچمدار رویایی خیالی اچ تی سی دارد. روی قاب جلویی شاهد دو بلندگو هستیم و این یکی از عادت های دیرینه اچ تی سی است، هر چند که در اچ تی سی ۱۰ این طراحی حذف شد و بلندگوی دوم در لبه پایین قرار گرفت.

یکی از مواردی که اچ تی سی در آن پیشکسوت است، دوربین دوتایی می باشد که البته به دلیل عدم ایمان اچ تی سی به طرح خود و البته عدم استقبال کاربران از آن، نادیده گرفته شد تا آنجا که الجی، هواوی، شیائومی و اپل به آن طرح ایمان پیدا کردند و محصولاتی متفاوت و جذاب با این قابلیت ارایه کردند. حالا به نظر می رسد طرفداران می خواهند اچ تی سی این قابلیت دوباره به پرچمداران این شرکت بازگردد. البته در این طرح شاهد یک جفت دوربین به بیرون زدگی صفر هستیم که کمی بعید به نظر می رسد. فوکوس لیزری نیز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

در مجموع می توان گفت طرح مفهومی جذابی است که اگر به واقعیت بپیوندد … آ … فعلا نمی پیوندد! نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.techconfigurations.com/2016/10/htc-11-concept-with-dual-edged.html”]techconfigurations[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung.38922

کپی سامسونگ نیست ?

REZA

دوست عزیز شما کجای این گوشی شباهتی با گوشی های سامسونگ میبینید،تازه این طرح ها رسمی نیستند و فک میکنم اصلا این طراحی شببه به ۱۱ نباشه ،چون طبق یه طرح مفهموی که چند وقت پیش توی سایتا پخش شد،طراح گوشی ام۸ اینو طراحی میکنه،و بغل های گوشی بجای صفحه نمایش بدون دکمه فیزیکیه و دکمه های کم و زیاد صدا و قفل لمسی هستن ،

Samsung.38922

بیراهه نرو . صفحه اج رو میگم ?

REZA

دوست عزیز مث اینکه حواست نیست!متن و اصن خوندی؟این اصلا رسمی نیست و فقط مثلا یه کاربر اومده و طراحی کردا نه شرکت،این طرح خود اچ تی سی نیست،چیزی کهزیاده از این رندرا.یکم اخبار و درست تر دنبال کنید،رندر های معتبر تری چند وقت پیش پخش شد،که صفحش اج نبود،پشتشم خمیده نبود

I AM BOSTON CELTICS

خوبه که از هم کپی های خوب و درستی کنیم و ممنون از سامسونگ که داره تکنولوژی رو پیشرفت میده تو دنیای گوشی ها و همه هم الان تو کف این ایجش موندن.
سامسونگ♡

Key-1

یک بنده خدایی با الهام از صفحه های منحنی رفته رندر درست کرده ؛ من موندم این تو کف رفتن و اینا چیه؟ چرا اینقدر ساده فکر می‌کنین همش؟

عباس بن فرناس

ملت خوشحالن !!! بعد این همه عزادارای بزار خوشحال باشن !!!

اگر پست قبلی رو نگاه نمی کردم فکر می کردم جدی جدی ترنجی به فنا رفته !!!

سه روز بود فکر می کردم باز ترنجی نشتی داده و سایت مشکل داره که به روز نیست و تو صفحه اول همش پستای قدیمی هست تا نگو مشکل از سایته و مطالب جدید میره پایین تر از مطالب قدیمی قرار می گیره !!

هی تو تلگرام ترنجی می دیدم مطالب جدیدو ولی تو سایت چیزی نمی دیدم !!!

خداییش من اگه از همین امروز تا شش ماه می رفتم کلاس طراحی سایت بهتر می تونستم سایت رو طراحی کنم تا شما !!

بعد دو هفته تعطیل کردن سایت و دو هفته هم شروع به کار با قالب جدید اینه وضع سایت ؟ اگه لازمه گلریزان برگزار می کنیم خرج طراحی هم میدیم !! والله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)