حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی از گوشی HTC Desire A17 در کنار HTC Bolt رونمایی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون، موبایل

منابع خبری فاش ساختند که شرکت اچ تی سی تصمیم دارد تا گوشی جدیدی را روانه بازارهای جهانی کند. از این گوشی که HTC Desire A17 نام دارد اطلاعات زیادی در دست نیست جز این که ظاهرا مجهز به اندروید ۶٫۰٫۱ خواهد بود.

خبر دیگر درباره گوشی مورد اشاره این که همزمان با گوشی مدل HTC Bolt رونمایی خواهد شد. این را هم پیشتر انحصارا به شما گفتیم که مدل HTC Bolt روز ۱۱ نوامبر در ایالات متحده رونمایی می‌شود. این گوشی در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت و تهیه و خرید آن تنها از فروشگاه اسپرینت (Sprint) میسر است.

تا جایی که به Desire A17 مربوط می‌شود، می‌توانیم تا HTC Desire 530 به گذشته رجوع کنیم که با نام HTC A16 شناخته می‌شد. شاید درستش این است که به این مدل به مثابه چیزی در حکم راهنما نگاه کنیم.

گوشی HTC Desire 530 مجهز به صفحه نمایش پنج اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ نیز در دل آن جای دارد که حامل سی پی یو ۱٫۱GHz چهار هسته‌ای است. این گوشی از کارت گرافیک ۳۰۴ آدرنو هم پشتیبانی می‌کند. در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی اچ تی سی دارای ۱٫۵ گیگابایت رم است. همچنین جایگاه حافظه جانبی میکرو اس دی تا ۲ ترابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی برایش تدارک دیده‌اند و دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس‌‌ها و فیلم‌های سلفی کاربر را بر عهده دارد. دیگر این که گوشی HTC Desire 530 از باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. این گوشی که ۱۱ ماه مارس گذشته رونمایی شد با قیمت پایه ۱۵۹٫۹۹ دلاری در اختیار کاربران قرار گرفت.

پر پیدا است که گوشی مدل HTC Desire A17 چیزی در سطح همین گوشی HTC Desire 530 خواهد بود و در نقطه مقابل گوشی رده بالای HTC Bolt خواهد نشست.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Phone-codenamed-HTC-Desire-A17-rumored-to-launch-alongside-HTC-Bolt_id87468″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار