حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل: ۵۴ درصد از دستگاه‌های فعال دارای iOS 10 هستند!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

اپل به صورت رسمی در صفحه توسعه دهندگان وب سایت خودش آمار استفاده از iOS 10 را منتشر کرد. اکنون ۵۴ درصد از تمام دستگاه‌های فعال از iOS 10 استفاده می‌کنند که با توجه به بازه عرضه این نسخه، عدد خوبی برداشت می‌شود. در ادامه همراه باشید.

این آمار مربوط به دستگاه های فعال آیفون، آی‌پد و آیپاد تاچ است که تا ۷ اکتبر در اپ استور فعال بودند. ۳۸ درصد از دستگاه ها هنوز بر روی iOS 9 مانده‌اند و ۸ درصد از دستگاه های فعال هم از iOS 8 و یا پایین تر استفاده می‌کنند. همانطوری که در صحبت اول مطلب اشاره کردیم ۵۴ درصد ریت بسیار خوبی به شمار می‌رود البته به نسبت عرضه  iOS 9 کمی کاهش را شاهد هستیم.

۱۸۵۹۴-۱۷۷۷۴-۱۶۱۰۱۰-ios_10-l

iOS 9 در عرض ۴  روز توانست به عدد نیمی از دستگاه‌های فعال برسد که موفقیت بسیار چشم‌گیر تری برای اپل بود. همانطوری که برای شما گفتیم، در iOS 10 تغییرات بسیار خوبی شکل گرفته است که البته دستگاه‌های سری ۶ اس یا ۶ اس پلاش را بیشتر جذب خود می‌کند چرا که بهینه سازی های زیاد در زمینه استفاده از تاچ سه صورت گرفته است.

 

آیا شما دستگاه خود را به روز کرده‌اید؟
[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-54-of-active-devices-now-run-iOS-10_id86424″]www.phonearena.com[/button]
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....