حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل قطعات و سفارشات مربوط به آیفون ۷ و ۷ پلاس را برای سه ماهه چهارم ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می دهد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

با توجه به گزارشات سازندگان پنل های لمسی در تایوان، اپل در حال افزایش سفارشات خود پیرامون قطعات و اجزای مربوط به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در سه ماهه چهارم است. این گزارشات می گوید که حجم سفارشات مربوط به آیفون های جدید اپل، بیست تا سی درصد بیشتر از آن میزان سفارشات اپل برای آیفون های قبلی در بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

البته با وجود این افزایش، اپل در نیمه دوم سال گذشته میلادی، انتظار فروش ۸۵ تا ۹۰ میلیونی آیفون های ۶ اس را داشت و حالا انتظار فروش ۸۰ تا ۸۴ میلیونی را برای آیفون های جدیدش در دو بازه زمانی سه ماهه آخر سال را پیش بینی کرده است.

اپل سفارشات صفحات لمسی آیفون های جدید را به شرکت های TPK Holding و General Interface Solution یا همان (GIS) سپرده است که این کسب و کار جدید و قرارداد میان اپل و (GIS) به تازگی آغاز شده است. افزایش سفارشات قطعات آیفون توسط اپل باعث خواهد شد تا افراد برای سفارشات آیفون های جدید کمتر معطل بمانند. همچنین باید گفت که قرارداد اپل با شرکت کاربلدی چون GIS باعث می شود تا بگوییم که اپل برای تامین هرچه بیشتر آیفون های جدید در بازار بسیار مصمم است.

پیش تر از تولیدکنندگان شنیده بودیم که اپل در صحبت با تامین کنندگان، از پیش بینی فروش ۱۰۰ میلیون عددی آیفون های جدید در این سال میلادی خبر داده است. دلیل این کار نسبت به ارائه پیش بینی قبلی اپل مبنی بر ۸۰ میلیون آیفون شاید به مشکلاتی که سامسونگ اخیرا با نوت ۷ پیدا کرده است هم بازگردد که اپل را ترغیب کرده تا حجم سفارشات خود را افزایش دهد. هرچند که برخی از ویژگی های مفید ضدآب بودن و بلندگوهای استریو و دوربین دوگانه در پشت آیفون ۷ پلاس هم می تواند از دلایل افزایش این حجم سفارشات باشد.

در پایان باید گفت که تمام پیش بینی ها هم در این زمینه خوش بینانه نیستند. GFK یک شرکت آلمانی که در زمینه تحقیقاتی عمل می کند، اعلام کرده که فروش آیفون ها نسبت به سال گذشته در پایان هفته ۲۵ درصد پایین تر بوده است. این صحبت ها در حالی مطرح می شود که اپل به طور رسمی، هیچ گزارشی در این زمینه ارائه نکرده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان