حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل فروش نمایشگرهای UltraFine 5K ال جی را آغاز کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

اگر شما به دنبال خرید نمایشگر باکیفیت برای مک‌بوک‌پرو جدید خود هستید باید خبر خوبی را به شما داد زیرا اپل فروش نمایشگر UltraFine 5K ال‌جی را آغاز کرده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه این شرکت آن را خریداری کنند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این نمایشگر طی رویداد ۲۷ اکتبر اپل معرفی شد و حال به‌تازگی کمپانی کوپرتینویی فروش آن را آغاز کرده است. قیمت نمایشگر UltraFine 5K ال‌جی در وب‌سایت اپل بش از ۹۷۴ دلار است و علت آن تخفیف اخیری بوده که اپل برای چندی از محصولات خود همچون لوازم‌جانبی USB-C و برخی دیگر قائل شده است.

این تخفیف قطعا استقبال از خرید مک‌بوک‌پرو را بیشتر می‌کند و قرار است تا پایان سال جاری نمایشگرهای ۴K و ۵K جدید UltraFine ال‌جی با تخفیف ۲۵ درصدی از طریق اپل به فروش برسد. تخفیف مورداشاره اپل تنها تا پایان سال جریان داشته و پس از آن به حالت قبل باز می‌گردد.

باتوجه به کاهش قیمت ۳۰۰ دلاری، خرید نمایشگرهای موردبحث بسیار شیرین خواهد بود. شایان ذکر بوده، اگرچه خرید از هم‌اکنون قابل انجام است اما تحویل طی ۷ تا ۸ هفته آینده صورت خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/lg-ultrafine-5k-available/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

مبارکه خریدارانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH