حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال ارایه برنامه های بیشتری برای اندروید

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

بله بله! اپل می خواهد برای اندروید برنامه بنویسد و در همین راستا در لیست استخدام (لیست مشاغل مورد نیاز خود) اعلام نیاز به توسعه دهنده هایی کرده است که بتوانند به آن ها : “کمک کنند تا نرم افزاری های (محصولات موبایل) بیشتری را به اندروید بیاورند”. اما به نظر شما این چه تصمیمی است و چه برنامه هایی از سوی اپل برای اندروید ارایه خواهند شد؟ در ادامه با ترنجی باشید تا پاسخ را ببینیم.

حتما می دانید که شرکت های مختلف اندرویدی راه هایی برای کوچ از iOS و ویندوزفون به اندروید و حتی کوچ درون پلتفرمی یعنی از برندی به به برند دیگر را محیا کرده اند. در حال حاضر اپل برنامه خاصی برای کوچ کاربران از اندروید یا ویندوزفون به iOS ندارد، تنها برنامه Copy my Data توسط این شرکت برای انتقال مخاطبین، تصاویر و چند مورد کوچک دیگر توصیه می شود. پس یکی از حدس های ما همین است! با نزدیک بودن ارایه آیفون های جدید، مسلما اپل هم می خواهد مخاطبین بیشتری از اندروید را از آن خود کند و برای این کار باید خیال کاربر از بابت از دست ندادن اطلاعاتش راحت باشد.

یک حدس خوب دیگر هم اینجا موجود است. اپل Beats Music را از آن خود کرد و پس از آن Apple Music متولد شد. این سرویس در حال حاضر فقط برای iOS در دسترس است و خیلی عظیم کاربران اندروید از داشتن آن محروم هستند. شاید اپل بخواهد کمی تفکر وازنیاکی را وارد خون خود کند و سعی کند تا از پتانسیل بازار اندروید هم بی بهره نماند، همانطور که گوگل و مایکروسافت اینطور عمل می کنند.

حدس های دیگری هم می تواند وجود داشته باشد، برنامه های زیادی در app Store هستند که شاید اپل بخواهد با آن ها در اندروید قدم بگذارد، نظر شما چیست؟ این موضوع بسیار کنجکاو کننده است و شخصا دوست دارم بدانم اپل به چه دلیل و چه برنامه هایی را به اندروید وارد خواهد کرد؟شما چطور فکر می کنید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/apple-looking-to-develop-android-apps/” target=”blank” background=”#2adcab”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

به نفع خود اپله

امین ترنجی

برای کوچه از اشتباهه

برای کوچ از درسته

ali hosseini

سلام اقای عطایی شرمنده سوال من بی مورد است ولی خیلی مهمه
میشه یه سایت معرفی کنید که تمام رام های نوت۴ داشته باشه
اخه مدل گوشی من مدل t مخصوص اپراتور t..mobile

یا اگر ممکنه یک قسمت بعنوان رام در سایت قرار دهید باتشکر :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

JOKER

آقای عطایی شما نمیخواید اخبار سونی رو بزارید همش سامسونگ :negative:

By Feili

im80za

مثلا اینکه زد ۵ از شارژ مغناسیطی استفاده نمیکنه؟
خب اگر هم که بزاره شما میایید میگید ترنجی ضد سونیه

Nfs

ما مثل شما سامسونگیا نیستیم :unsure:

Ari khan


خخخخخخ اره اصلا نیستین!!!شماها فرا حرفه ای هستین :yahoo: خخخخخخ

YotaByte

اپل؟اندروید؟شیب؟بام؟ :unsure:

Chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)