حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل اعلام کرده است که ۹۰٪ لوازم جانبی مربوط شارژ فروخته شده در آمازون جعلی است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق ادعای اپل، اگر شارژر یا کابل شارژری از وب سایت آمازون سفارش داده اید باید بدانید که ۹۰٪ لوازم جانبی که مربوط به شارژ در این وب سایت به عنوان محصول اصلی اپل فروخته می شود، تمام جعلی است. بخشی از این اطلاعات هفته گذشته در فایل های اپل برای طرح دعوی در دادگاه فدرال امریکا منتشر شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکتی که در ایالت نیوجرسی به نام Mobile Star به دلیل فروش لوازم جانبی غیر اصلی به عنوان لوازم جانبی اصلی شارژ اپل در فروشگاه آماون مورد شکایت اپل قرار گرفته است. به گزارش AP اپل خود این لوازم جانبی را از آمازون سفارش داده است و پس از تست هایی این وب سایت را مطلع نموده که لوازم جانبی که تحت عنوان اصلی فروخته می شود، جعلی است.

به گفته اپل شارژر و کابل های جعلی سبب می شود که سلامت کاربران تجت شعاع قرار بگیرد، چرا که احتمال داغ شدن بیش از حد دستگاه، آتش گرفتن و شوک الکتریکی وجود دارد. در سال ۲۰۱۳ یک خانوم ۲۳ ساله در چین با یک آیفون ۵ به کام مرگ کشانده شد و تعدادی از حادثه های دیگر از شوک شدن کاربران توسط آیپد و آیفون ها گزارش شده است. اپل دلیل این مشکلات را شارژرهای غیر اصلی و ارزان می داند. در آن زمان اپل یک کمپین برای تعویض شارژر های خراب راه اندازی نمود و حالا این شرکت از در خطر قرار گرفتن تعداد زیاد دیگری از کاربران که لوازم جانبی مربوط به شارژ دستگاه های خود را از آمازون سفارش داده اند، خبر داده است. اگر شارژری از آمازون خریده اید که تحت عنوان اصلی به شما فروخته شده است، حتما آن را به خدمات اپل نشان دهید.

هر چند در ایران این موضوع رخ نداده است، یعنی خرید از آمازون نبوده است اما لوازم جانبی موجود در بازار هیچ گونه تاییدیه خاصی ندارند، پس در خرید لوازم جانبی مربوط به شارژ دستگاه های خود دقت بالایی داشته باشید. البته این لزوما به معنی خریدن لوازم گران نیست!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-says-90-of-all-Apple-charging-accessories-sold-on-Amazon-are-fake_id86911″][/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)