حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل استور آنلاین، جهت عرضه محصولات جدید بسته شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

 نفس هایمان در سینه حبس است و نگاهمان به ساعت است تا هرچه زودتر این دقایق بگذرد و بالاخره به ساعت ۲۱:۳۰ برسیم؛ ساعتی که تیم کوک به روی صحنه می‌آید و از آخرین دستاورد های اپل رونمایی می‌کند. به مانند هرسال ساعاتی قبل از عرضه دستگاه های جدید، اپل استور آنلاین جهت آپدیت بسته شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نزدیک ۴ ساعت تا کنفرانس رسمی اپل مانده و همه چشم انتظار کوپرتینویی ها هستیم؛ در این ساعات معمولا آخرین شایعات نشر پیدا می‌کنند و همه منتظر اعلام اخبار جدید هستیم.

اپل هم دست به کار می‌شود و اپل استور آنلاین خود به آدرس store.apple.com را مسدود می‌نماید و در کمال احترام به کاربر می‌گوید که ساعاتی دیگر مراجعه نمایید.

انتظار داریم در این رویداد آیفون ۶اس و ۶ اس پلاس به همراه آیپد پرو و نسخه جدید اپل واچ در کنار نسل ۴ اپل تی وی رونمایی شود؛ چراکه دیگر خبری از کنفرانس اکتبر نخواهد بود.

[su_button url=”http://store.apple.com” background=”#5ab28d”]Apple[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arwp

سلام به همگی. دوستان من چند وقته با توجه به جو نظرات سایت زیاد شرکت نمیکنم در بخش نظرات اما همیشه سایت رو دنبال میکنم و همچنان عاشق ترنجی و کاربرای خوبشم. اومدم فقط یه خواهشی کنم از همتون مخصوصا اپلی های عزیز! امشب بعد از معرفی آیفون های جدید به احتمال زیاد شاهد کل کل های جذاب و باحالی بین کاربرا هستیم! من ازتون خواهش میکنم پرچم ترنجی رو بالا نگه دارید و نذارید اوضاع به هم بریزه به ترولا غذا ندین. میگم مخصوصا اپلی ها چون امشب مراسم اپله. طرفدارای سونی و اپل و سامسونگ و … همه قابل احترامن و کل کل کردنم چیز بدی نیست با رعایت احترام خیلی چیزا هم یاد میگیریم. سوء تفاهم نشه من کسی نیستم بخوام نصیحت کنم کوچیک همه ترنجی دوستانم هستم فقط دوست دارم ترنجی مثل اون اوایل دوباره بهترین مکان باشه برای بحث و تبادل نظر منطقی…
به همه دوستان اپلی هم پیشاپیش تبریک میگم معرفی آیفون های جدیدو :rose:

milad7

بی صبرانه منتظر معرفی رسمی و ورود ۶s به بازار ایران هستم. :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....