حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، رسماً مشکل آی‌پد پرو را در هنگام شارژشدن پذیرفت

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش، در ترنجی خواندید که کاربران از بابت مشکل فریزشدن آی‌پد پرو در هنگام شارژ گلایه کرده‌اند. حال، به‌نظر می‌رسد کمپانی اپل رسما این مشکل را پذیرفته و به‌همین جهت، راه‌حل موقتی برای رفع آن ارایه داده است. برای جزئیات بیشتر، ترنجی را دنبال کنید.

بنابر گفته‌های غیر رسمی، هنگامی‌که آی‌پد پرو شارژ می‌شود، دستگاه اصطلاحا فریز شده و کاربران مجبور هستند با ری‌استارت کردن مجدد آن، این مشکل را به‌صورت موقت برطرف نمایند. به‌عبارت بهتر، هنگامی‌که دستگاه به‌طور کامل شارژ شده و بعد از آن، شارژ دستگاه قطع نمی‌شود، صفحه آی‌پد پرو سیاه به‌طور کامل سیاه خواهد شد. کمپانی اپل، به‌تازگی این مشکل را پذیرفته و در حال بررسی آن است.

ppmcweeweeدر وب‌سایت پشتیبانی اپل، این شرکت دستورالعملی را به‌منظور راه‌اندازی مجدد دستگاه هنگامی‌که «دستگاه، لمس شما را پاسخ نمی‌دهد یا دکمه‌ها کار نمی‌کنند و صفحه‌نمایش سیاه می‌شود» ارایه داده است. برای رفع آن، ناچار هستید تا آی‌پد پرو خود را “با نگه‌داشتن هم‌زمان دکمه‌های Sleep/Wake و Home برای ۱۰ ثانیه” ری‌استارت نمایید. آن‌طور که پیداست، هردو مدل ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی از این مشکل رنج می‌برند.

آی‌پد پرو در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان‌ماه)، مدتی بعد از معرفی رسمی در سپتامبر، به‌ بازار عرضه شد. این تبلت ۱۲٫۹ اینچی در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای ارایه شده است و نسخه ۳۲ گیگابایتی وای‌فای آی‌پد پرو، تنها ۷۹۹ دلار قیمت دارد. نسخه مخصوصی از آن با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی و وای‌فای به‌ همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی، با قیمت ۱۰۷۹ دلار عرضه می‌شود. اگر مایل هستید تا برای این تبلت یک کاور هوشمند و قلم نیز خریداری کنید، مجموعا باید ۲۶۸ دلار دیگر پرداخت نمایید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-investigating-reports-of-frozen-iPad-Pro-slates-with-a-screen-that-turns-black-after-charging_id75944″ target=”blank” background=”#29976c”]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

خوبه که پذیرفت! وگرنه بازهم معصوم و مبری از نقص خطاب میشد از طرف بعضی هواداراش!

احمد

کدوم هواداراش؟مگه اپل معصومه هر شرکتی اشتباه میکنه.در ضمن اپل کی اشتباهشو قبول نکرده؟اپل همیشه قبول کرده و زود مشکلشو حل کرده نمونش باگ های ای او اس. ما مخلص اقا حبیبم هستیم

حبیب

اردات داریم احمدجان! واژه ی بعضی هارو به کار بردم!

Amirit

واقعا به این قیمت نمی ارزه

mostafasaeedix

شما چند وقت باهاش کار کردین که نمی ارزه ؟
:scratch:

SONY 1946

اپلم شورشو در اورده و تنها چیزی که میشناسه سود هست و سود،خبرش هم تو ترنجی بود که ایفون های جدید براش ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار تموم میشه اما ۹۰۰ دلار میفروشه :wacko: :scratch:
واقعا ببینید چقدر این شرکت سود میگیره که تو یه خبری بود ۹۴ % درصد سود بخش موبایل اپل میبره :scratch:
این شرکت بجای احترام به مشتری فقط احترام به جیب مبارک مشتری میزاره :scratch:
من دیگه حرفی ندارم :wacko:

alirezaiii

اپل گوشی های خوبی میسازه و جدا عالین گوشیاش
اما ناموسا بهتر از اندرویدی های نیس

iman.kh95

همین که نگفته مشکل از شارژ کردن شماست جای شکرش باقیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی