حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، برندی که می توان همچنان عاشقش بود!

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

شاید در خوش‌بینانه ترین حالت طرفداران و رقبای اپل تصور می‌کردند در روز ۹ سپتامبر اپل یک آیفون جدید با کمی تغییر، یک اپل تی وی جدید با تغییرات معمول و یک آیپد بزرگ معرفی خواهد کرد! حتی خوش‌بینانه ترین طرفداران تصور می‌کردن با آمدن آیفون‌های جدید احساس نیازی برای مهاجرت از آیفون قدیمی خود به آیفون جدید نخواهد کرد، اما همگان در مقابل اپل بهت‌زده شده‌اند تغییرات بسیار عظیم‌تر از تصور حتی رقبا بود!

میزان این بهت‌زدگی را در شرکت‌های رقیب نظیر سامسونگ و سونی به‌وضوح می‌توان دید، آنها تنها دقایقی پس از پایان مراسم دست به حملات مسلسل وار به اپل زدند، رفتاری که تنها نشانه‌ی واکنش عصبی می‌تواند باشد، رفتاری که هیچگاه اپل در پیش نگرفته است!

alam03

آیفون جدید به‌قدری تغییر کرده که تیم کوک گفت بسیاری از اجزای آن از نو طراحی‌شده است، از صفحه‌نمایش با خاصیت ۳D Touch تا تغییرات انقلابی در دوربین آن که تصاویری شاهکار خلق می‌کند، امکان استفاده از صفحه‌نمایش بجای فلش در دوربین جلو تا بدنه مستحکم با رنگی از خانواده رز گلد بخشی از دستاوردهای اپل بود، قلب آیفون با پردازشگر A9 اپل جایگرین شده است، پردازشگری که قطعاً قابلیت‌های انقلابی را به دستگاه می‌افزاید و همچنین پردازشگر جانبی آن M9 ارتقا قابل‌توجهی پیداکرده است، تاچ آی دی با ورژن ۲ از نو طراحی‌شده و حداقل ۲ برابر سریع‌تر از نسل قبلی خود است!

alam05

اپل تی وی را نیز می‌توان ورود یک انقلابی ترسناک برای رقبا در نظر گرفت، از کنترل بلوتوثی آن‌که ۳ ماه شارژ نگاه می‌دارد تا بازی هیجان‌انگیز با آن، یکپارچگی با سیری و دسترسی‌های وسیع به دنیای سرگرمی‌ها و … نشان‌دهنده این است که اپل برای اپل تی وی برنامه‌ای طولانی‌مدت و کشنده برای رقبا در نظر گرفته است، اپل می‌خواهد ثابت کند اپل تی وی خیلی بیشتر از پولی که برای آن پرداخت می‌کند ارزشمند است! حالا اپل تی وی شما تا ۶۴ گیگ حافظه دارد و همیشه شمارا سرگرم نگه می‌دارد! حتی می‌توانید با آن خرید کنید! چی بهتر از یک اپل تی وی ۵۰۰ هزارتومانی؟

alam02

وقتی نوبت به رونمایی از ساعت جدید اپل رسید، کاملاً مشخص بود آنها متوجه اشتباه قبلی خود در رنگ‌بندی بدنه دستگاه شده‌اند، اپل تصمیم بسیار سختی گرفته بود حالا رز گلد و رنگ طلایی را می‌توانید به جای خرید ۱۷ هزار دلاری تنها با ۳۴۹ دلار بخرید! این یعنی اینکه اپل متوجه شد فروش بیشتر و گوش دادن به صدای مشتری خیلی بهتر از لاکچری فروشی است! حالا فقط مدل گلد ۱۷ هزار دلاری فقط از طلاست! اما شما می‌توانید با ۳۴۹ دلار همان رنگ را با متریال آلومینیوم ۷۰۰۰ تهیه کنید و با انتخاب انواعی از بندهای ۱۷۰ هزارتومانی تا یک میلیون پانصد هزار تومانی بند ساعت خود را نیز انتخاب کنید!

alam04

پیشرفت در زیبایی و توجه اپل به مد به‌جایی رسیده که اپل با هرمس برند نام آشنای مد و پوشاک ساعت‌هایی با بندهای چرمی فوق العاده وارد بازار خواهد کرد، سیستم‌عامل ساعت به‌قدری پیشرفت کرده است که می‌تواند کمک عظیمی به بهبود و روند درمانی شما برای پزشک معالج شما داشته باشد، می‌تواند شمارا مانیتور کرده و به‌محض مشاهده علائم خطرناک پزشک شما را با خبر نماید! و حتی صدای قلب کودک درون شکم مادر را می‌توان شنید!

alam01

زمانی که به معرفی آیپد پرو رسیدیم نفس‌های در سینه حبس شد! دستگاهی که با وجود بزرگ بودن آن می‌توان عاشق آن شوید! از مالتی تسک بودن تا قلم و کیبورد اپل همگی اگر انقلابی هم نبود حیرت‌برانگیز بود چراکه به بلوغ کامل رسیده است! قلم اپل که البته نام صحیح آن مداد اپل است! (Apple pencil) که دارای نمونه‌های مشابه در برندهای دیگر هم است! اما کارکرد بی نظیر آن قطعاً آن را از تمامی نمونه‌های مشابه برای ایپد پرو متفاوت‌تر خواهد کرد، ایپد پرو واقعاً برای حرفه‌ای هاست و تمامی نیازهای یک بیزینس من را برآورد خواهد کرد و طراحان و هنرمند شیفته آن خواهد شد.

اپل امسال ثابت کرد باوجود نبودن استیو جابز فقید همچنان می‌توان انقلابی بود و انقلابی ماند حتی اگر بخشی از آرمان‌های رهبر فقید شرکت را بنابر نیاز امروزی مصرف‌کنندگان نادیده بگیریم! کوپرتینو یی ها امسال هم غوغا کردند و نشان دادند می‌توان همچنان عاشق اپل ماند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

اپل برندی هست که واقعا از محصولاتش هیجان زده میشم مثل سری نوت سامی.کلا اپل یه چیز یگه هست متناسب با نیاز جامعه پیش میره حرف نداره این سیب گاز زده امریکایی :rose: :rose: :rose: :rose:

v.j

واقعا برند بسیار با ارزش و باشخصیتی هستش به خصوص در خارج از ایران که خدمات پس از فروشش فوق العاده اس

Reza 6s

عاشقشم،مثل بقیه محصولات آمریکایى با کیفیت و همیشه جاودانه! :heart:

Sajjad

من هم از محصولات امسال اپل لذت بردم.

mostafasaeedix

دروود بر شما ..
واقعا خیلی به اپل مخصوصا تو ایران کم لطفی میشه ..
همیشه جمله ی کلیشه ای “بخاطر مارکش مردم میخرن”
رو زبون هیتر های این شرکته..
امسال بهترین و نواور ترین شرکت بازم اپله واقعا ایفون ۶ اس خارق العاده شده ..
شرکت های دیگه دنباله رو اپلن فقط ,همین

younes118

آقا واقعا لذت بردم خیلی خوب نوشتی ، متشکرم اپل ، متشکرم استیو
نشون دادن متفاوت میندیشن
فقط میخام اینجا یکم پامو از گلیمم دراز کنم و بگم یه چیزی رو هنوز من متوجه نشدم 🙁
چرا این آیپد هیچ ورودی و خروجی نداره ؟ همممممممه چیزش عالییییه اما ….
مشخصه که مردم میرن سرفیس میخرن و حق دارن
آقا من در کنار ( آیمک ، مک مینی ، مک بوک پرو ، اپل تی وی و ۲تا آیفون ۵اس و … ) یدونه آیپد داشتم که واقعا کمبود درگاه یو اس بی دلیل فروختنش شد و خیلی پشیمونم هنوز
چیکار باید کرد ؟ من اینجوری فکر میکنم فقط ؟
مثلا سر کار باش یه سند یا متن آماده میکردم اما هیچ جوری نمیتونستم خارجش کنم :unsure:

Milad

من وقتی نوت۴ رونمایی شد خریدمش و ۱ ماه بعد فروختمش چون واقعا جالبی و جذابیتی که با یک پرچمدار لازم داشتمو به من نمیداد.
در حدی شد که الان از سامسونگ متنفرم.پشت به پشت گوشی میزنه خودشونم موندن چیکار میکنن یا صفحه بزرگ میکنن یا رام افزایش میدن.اخرشم مشکل تاچ ویز و رامشون سر جاشه.
از هر مدلیم که میزنن ۱۰ تا کنارش میزنن…دوسیم..مینی…ادج…
و دوربیناشم که سنسوراش فرق میکنه یا سونی یا از خودشون
مثلا نوت ۴ من مدل H..C..edge…داره
شورشو در اورده ۱ گوشی بزن درست حسابی مثل آیفون
من که عاشق ایفو ۶ اس پلاسم 🙂
:heart: :heart: :heart: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....