حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین ویدئو از نسخه نهایی و آماده به کار آیفون ۷ پلاس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که می‌دانید، اپل در تاریخ ۱۷ شهریور ماه سال جاری از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، تصاویر و رندرهای زیادی از این آیفون‌های جدید منتشر شده بود که ما را با ظاهر نهایی این دو محصول آشنا می‌کردند؛ حال لحظاتی پیش، اولین ویدئو از آیفون ۷ پلاس که به نظر می‌رسد نسخه نهایی این دستگاه باشد منتشر شده است که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

تا به امروز ویدئوهای مختلفی از ماکت‌ها و حتی تلفن‌های هوشمند چینی صفت(!) آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده است اما منبع به این موضوع اشاره کرده که این ویدئوی کوتاه مربوط به نسخه نهایی این تلفن هوشمند است. همانطور که در ویدئو می‌بینید، شاهد سه آیفون ۷ پلاس در کنار یک دیگر هستیم که هرسه به سیستم عامل iOS 10 مجهز شده اند. یکی از انتقاداتی به آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس وارد شده، عدم ایجاد تغییرات فراوان در طراحی این دو دستگاه است. همانطور که می‌بینید، شاید با نگاه اول به قسمت جلوی این دستگاه اصلا متوجه نشوید که این آیفون ۷ پلاس است و شاید تصور کنید که یک آیفون ۶ اس پلاس در مقابل شما گذاشته شده است. البته در لحظه آخر این ویدئو، شخص تلفن هوشمند را به صورت برعکس روی میز می‌گذارد که به وضوح دوربین دوم و کاهش خطوط آنتن را نشان می‌دهد.

64

از نظر من، این این هنوز یک تلفن هوشمند زیبا است و مشکل اصلی کاربران بیشتر بخاطر عدم تفاوت زیاد است تا زشت بودن طراحی! البته بازهم نمی‌توان تایید کرد که این ویدئو از نسخه نهایی تلفن هوشمند اپل گرفته شده باشد اما از آنجایی که به تاریخ رونمایی نزدیک شده‌ایم، احتمال صحت داشتن این ویدئو بیشتر می‌شود. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور در مراسمی به میزبانی اپل رونمایی خواهند شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/wIVLU[/aparat]

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://bgr.com/2016/08/31/iphone-7-rumors-iphone-7-plus-leaked-video/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]BGR[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

حقیقتا زیبا نیست ولی مطمئنم غوله

Only.Toranji

خب قرار هم نیست تفاوت چندانی داشته باشه…برای من آیفون هرجور بخواد طراحی بشه تفاوتی نداره…مشکل من با سیستم عاملش هست که اون کارایی و کاربرد مورد نظرم رو اصلا نمیتونه فراهم کنه و یه ۶ماهی ک آیفون ۶ داشتم خدایی دست و ما گیر بودم چون من واقعا ب معنای کلمه از تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده میکنم و اینجور نیس ک هدفم صرفا گرفتن یه عکس و اشتراک گذاری تو شبکه های اجتماعی هس!!!
الان اگه شرایطم جور شه حتما نوت ۷ رو میگیرم چون تمام چیزی ک دنبالشم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs