حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین فروشگاه فیزیکی اپل در خاورمیانه ۷ آبان (۲۹ اکتبر) افتتاح خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

این مطلب را از دو جهت بخوانید. در ابتدا بسیار خوشحال هستیم که پای اپل در خاورمانیه قوی تر خواهد شد اما از جهتی نیز ناراحت که چرا هنوز دور مانده‌ایم از لذت استور واقعی؛ نباید بازار ایران را دست کم گرفت اما در هر صورت دو شهر ابوظبی و دوبی میعاد گاه  اولین فروشگاه فیزیکی در خاورمیانه خواهند بود. بد نیست بدانید تنها فروشگاه فیزیکی در نزدیکی خاورمیانه، در شهر استانبول ترکیه قرار دارد. همراه ترنجی باشید.

فروشگاه واقع در دوبی در مرکز خرید Mall of the Emirates در ساعت ۱۶ به وقت محلی و فروشگاه واقع در ابوظبی نیز ساعت ۱۹ در مرکز خرید یاس این شهر افتتاح خواهند شد. اگر به یاد داشته باشید در این مورد شایعات زیادی را قبلا خوانده بودیم زیرا تیم کوک سفری به این دو شهر داشته و صحبت های اولیه نیز انجام شده بود که اکنون تاریخ نهایی اعلام شده است.

yasmall_hero

سرویس‌هایی مانند برگزاری کارگاه‌ها و مراسم مختلف و بسیاری موارد دیگر همانند فروشگاه‌های آمریکا خواهد بود پس در این مورد تفاوتی نیست و این بازگشایی نوید ورود سریع تر و کاهش قیمت سریع تر به ایران را می دهد زیرا از دست چند واسطه خارج خواهد شد اما خب نه به قیمت و ورود واقعی ! نظر شما چیست؟ آیا روزی را خواهیم دید که در اپل استور میرداماد تهران صف های خرید آیفون nام را ببینیم؟ فعلا آرزو بر جوانان عیب نیست!

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/10/15/apple-stores-dubai-abu-dhabi-open-oct-29/” target=”blank” background=”#159f84″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

ایشالله که نسل عربا منقرض میشه.این فروشگاه اپل هم بخوره تو سرش

Kara Ardalan

ایشالا نسل نژادپرستا منقرض بشه
و اینکه جا حسودی خودتو درست کن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....