حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر از چیپست جدید اپل A10

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یک عکس از چیپست جدید اپل، A10، امروز منتشر شد و حالا می‌توانیم نگاهی به بخشی از اجزای درونی آیفون‌های بعدی هم بی اندازیم. برای آشنایی بیشتر با قلب تپنده‌ی آیفون بعدی با ترنجی همراه شوید.


این چیپست نسل بعدی مدل A9 محسوب می‌شود که سال قبل در تولید آیفون ۶ و آیفون ۶s Plus توسط اپل بکار گرفته شد. درحالی‌که چیپست A9 توسط سامسونگ و TSMC تولیدشده پیش‌بینی می‌شود که A10 فقط توسط TSMC تولید شود.

چیپست A9 از ۲ گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد این در حالی است که گمان می‌رود اپل در ساخت A10 مقدار رم را به ۳ گیگابایت افزایش دهد. همین‌طور چیپست A9 فعلی از دو هسته پردازشی با فرکانس ۱٫۸۴ گیگاهرتز ساخته‌شده اما بر طبق نتایج تست بنچمارک Geekbench که دیروز منتشر شد نشان می‌داد که A10 از دو هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۳۷ گیگاهرتز ساخته‌شده است. هرچند که مؤسس Primate Labs، جان پول این تست را جعلی خوانده است.

انتظار می‌رود اپل در ماه آینده آیفون ۷، ۴٫۷ اینچی و آیفون ۷ پلاس، ۵٫۵ اینچی خود را عرضه کند. شایعات تا به امروز از تغییرات زیر در مورد این دو محصول خبر می‌دهند: حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، محل قرارگیری جدید خطوط آنتن، کلید Home لمسی خازنی، لنز دوربین بزرگ‌تر آیفون ۷ و لنز دوگانه آیفون ۷ پلاس.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Apple-might-unveil-its-next-iPhones-on-September-7_id84035″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش