حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷.۰ پیش‌نمایش برای اکسپریا ایکس پرفورمنس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

سونی در سال گذشته، اقدام به عرضه‌ی برنامه‌ای با نام Xperia Beta Program برای اندروید ۶.۰ مارشمالو کرده بود که به دارندگان گوشی‌های سونی اجازه می‌داد تا نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۶.۰ مارشمالو را بر روی دستگاه خود نصب کنند. به‌تازگی این شرکت، برنامه‌ی آزمایشی جدیدی را عرضه کرده است که به دارندگان اکسپریا ایکس پرفورمنس اجازه می‌دهد تا نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا را نصب کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که می‌دانید، این یک برنامه‌ی آزمایشی است و به‌همین دلیل، نباید انتظار عملکرد عالی و ویژگی‌های پیشرفته یا پایداری دستگاه را در نسخه‌های اولیه‌ی آن داشته باشید. سونی می‌گوید که برنامه‌ی آزمایشی حدید، نه تنها به دارندگان اکسپریا ایکس پرفورمنس اجازه خواهد داد تا اندروید ۷.۰ نوقا را بر روی دستگاه خود آزمایش کنند، بلکه کانال ارتباطی را بین کاربران و توسعه‌دهنده‌ها باز خواهد کرد.

در واقع سونی به کاربران نیاز دارد تا مشکلات را به توسعه‌دهندگان گزارش دهند و تیم سونی نیز بتواند تجربه‌ی بدون مشکلی را برای زمانی که نسخه‌ی عمومی اندروید نوقا منتشر شود، ایجاد کند. درحال حاضر به‌نظر می‌رسد که برنامه‌ی آزمایشی اکسپریای جدید، تنها برای اکسپریا ایکس پرفورمنس در دسترس است؛ همان‌طور که می‌دانید، اکسپریا ایکس پرفورمنس، بهترین گوشی از نظر مشخصات سخت‌افزاری در سری جدید اکسپریا ایکس سونی است.

Sony-Xperia-X-Performance-Android-7-Nougat-Download

هنوز معلوم نیست که آیا نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا برای دیگر گوشی‌های این سری جدید منتشر خواهد شد یا خیر؛ به‌همین دلیل، باید تا روزهای آینده صبر کنیم. برنامه‌ی آزمایشی اندروید ۶.۰ مارشمالو سونی تنها برای اکسپریا زد ۳ و اکسپریا زد ۳ کامپکت در دسترس بود.

دارندگان اکسپریا ایکس پرفورمنس در ایالات متحده، درحال حاضر نمی‌توانند از برنامه‌ی آزمایشی اکسپریای جدید در این کشور استفاده کنند. درحال حاضر، تنها کاربران چند کشور اروپایی می‌توانند نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا را بر روی اکسپریا ایکس پرفورمنس خود نصب کنند.

کاربران در کشورهای فنلاند، دانمارک، سوئد، لیتوانی، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و هلند می‌توانند با استفاده از این لینک، در برنامه‌ی آزمایشی جدید شرکت سونی برای استفاده از نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا عضو شوند. انتظار می‌رود که این برنامه به‌زودی در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار گیرد.

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی اندروید ۷.۰ نوقا برای اکسپریا ایکس پرفورمنس چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-X-Performance-gets-Android-7.0-Nougat-preview-through-new-Xperia-Beta-Program_id84106″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hoseyn Zx

سلطان پشتیبانی و اپدیت :yahoo:

Ali PC

پشتیبانیش حرف نداره

F∀ⓡ∀Z SONY

دمتم گرم :yahoo:
عاشق این اندروید های پیش نمایشم که سونی میده ! پارسالم واسه زد۳ داده بود و جالب اینجاس که به تمام فیدبک ها توجه کامل میکنه و نسخه اصلی رو به بهترین نحو منتشر میکنه :mail:
اهمیت نسخه پیش نمایشم برای همین موضوع هست ، ولی کاش واسه یکی‌ دو مدل دیگه هم‌ بده :scratch:

A better life

واقعا فوق‌العاده
دمش گرم

Pouya

فقط بگم

Sony Make Believe

:rose: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی