حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷ آزمایشی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس به زودی عرضه می شود

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی

سونی برای ارایه اندروید ۶ تصمیم به ارایه یک برنامه آزمایشی گرفت تا علاقه مندان به دریافت سریع تر به روزرسانی در مرحله آزمایشی، بتوانند به آرزوی خود برسند و البته کمکی باشد به این شرکت برای عرضه صحیح تر و کم باگ تر نسخه نهایی. اسم این پروژه Xperia Beta Program است. اگر در این برنامه عضو باشید امروز برای شما یک ای میل مبنی بر نزدیک بودن عرضه اندروید ۷ نسخه آزمایشی برای اکسپریا ایکس پرفورمنس ارسال شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

xperia-x-performanceهمانطور که در تصویر بالا می بینید، برای مدل F8131 یا همان اکسپریا ایکس پرفورمنس یک عرضه پیش نهایی از اندروید نوقا یا همان اندروید ۷ به زودی ارایه خواهد شد. در صورتی که اکسپریا ایکس پرفورمنس دارید و هنوز در Xperia Beta Program ثبت نام نکرده اید، می توانید ثبت کرده و از آخرین نسخه سیستم عامل آزمایشی ارایه شده برای آن بهره ببرید. البته اگر از کاربران عادی هستید و علاقه ای به باگ های احتمالی که البته در این نسخه طبیعی است ندارید، بهتر است که این کار را انجام ندهید اما اگر مشتاق هستید، علاوه بر این که شما با به روزترین سیستم عامل اندروید سر و کار خواهید داشت، به سونی هم کمک می کنید تا عرضه نهایی را بدون باگ انجام دهد.

اکسپریا ایکس پرفرومنس به صورت رسمی در ایران عرضه نشده و پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۶ سونی است که تنها در برخی بازارها ارایه شد. نظر شما درباره برنامه های آزمایشی ارایه به روزرسانی چیست؟ به نظر ما فرصت خوبی است.

[button type=”default” color=”” target=”http://www.gsmarena.com/sony_xperia_x_performance__android_70_beta_update_imminent_-news-21386.php” link=””]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saman

این گوشی از نظر طراحی از xz بسیار زیباتره،حیف که تو ایران پیدا نمیشه،این رنگش فوق العادست

Shahryar

اقای ع،ط،ا،ی،ی خوب شد اینطوری نگفتین:شاید سونی از نظر فروش نتوانسته باشد موفقیت قابل عرضی در مقابل رقبای مطرح جهانی یا حتی برندهای چینی کسب کند اما اندروید ۷ ازمایشی را عرضه کرده.

jamal9

از نظر من این گوشی بهترین گوشی سونی تا به الانه ،حداقل از لحاظ زیبایی و طراحی
خیلی ازش خوشم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)