حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷٫۱٫۱ پیش‌نمایش توسعه دهنده ها برای نکسوس ۵ ایکس، ۶ پی و پیکسل سی ارایه شد، دانلود کنید

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

امروز ۲۰ اکتبر تاریخ ارایه پیکسل های گوگل به بازار است. این دو دستگاه در اولین روز ارایه خود یک به روزرسانی دریافت کردند که مشخصات برای برطرف کردن ایراداتی است که از موعد معرفی تا امروز توسط بررسی کننده ها به این شرکت اعلام شده است. امروز اما خبر خوش دیگری برای دارندگان نسل قبلی نکسوس ها یعنی نکسوس ۵ ایکس، ۶ پی و البته تبلت پیکسل سی داریم، اگر در برنامه اندروید آزمایشی گوگل ثبت نام کرده اید به گوشی خود نگاه کنید! بله، یک به روزرسانی ۱٫۲ گیگابایتی در انتظار شماست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

android-7-1-1-dev-preview-1

این به روزرسانی که با شماره ساخت یا همان Build Number رو به رو NPF10C ارایه شده است، اندروید نسخه ۷.۱.۱ را به سه دستگاه ذکر شده خواهد آورد. حجم دقیق آن ۱۲۶۰ مگابایت است و مشخصا باید تغییرات زیادی را در آن شاهد باشیم. البته در لیست تغییرات مختصری که در این متن می بینید، خبری از دستیار گوگل یا همان Google Assistant نیست. ما در ترنجی آن را نصب خواهیم کرد و توضیحات بیشتر را در یک مطلب مفصل تر عنوان می کنیم.

البته در لیست تغییرات مختصری که در این متن می بینید، خبری از دستیار گوگل یا همان Google Assistant نیست.

به نظر می رسد گوگل برای اثبات ادعای خود مبنی بر ارایه سریع ترین آپدیت های ممکن برای گوگل پیکسل نیاز دارد تا این تصور را با تعهد و پایبندی به ارایه به روزرسانی های سریع حداقل برای یک نسل پیش نشان دهد و کاربران را از این نظر آسوده خاطر کند. هر چند که انتظار می رود گوگل نیز با توجه به قیمتی که برای پیکسل و پیکسل ایکس ال در نظر گرفته است و از نظر هزینه ای آن را هم رده آیفون ها قرار می دهد، همانند آیفون تا ۴ سال پشتیبانی نرم افزاری شود، چیزی گوگل هنوز قولی درباره آن نداده است.

اگر شما در حال حاضر در طرح اندروید آزمایشی ثبت نام کرده باشید، به روزرسانی به صورت OTA روی دستگاه شما برای دانلود آماده است اما گر نه سه راه برای دریافت این به روزرسانی وجود دارد.

  1. به وب سایت Android Beta program مراجعه کنید و در آن ثبت نام نموده، سپس دستگاه خود را Enroll کنید تا به روزرسانی به صورت OTA برای شما ارایه شود.
  2. شما می توانید از اینجا فایل های ایمج این روزرسانی را با پسوند TGZ دانلود کنید و با روش flast.bat از آن استفاده نمایید.
  3. شما می توانید فایل OTA را به صورت zip دانلود کرده و دستگاه خود را به روزرسانی کنید. 

ساده ترین روش به نظر ما روش اول است. اگر به روزرسانی اندروید ۷.۱.۱ پیش‌نمایش توسعه دهنده ها را نصب کرده اید، تجربه خود را با ما و دوستان خود در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

سلام ، ترنجی چطور میشه رفت صفحه بعد ؟؟ هیچ صفحه بعدی وجود نداره
دیگه شرکتا باید مستقیم جامپ کنن رو ورژن ۷.۱ ، نه۷

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)