حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان غیرفعال‌کردن صدای Startup کنسول ایکس‌باکس وان در به‌روزرسانی بعدی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌‍نظر می‌رسد که در به‌روزرسانی آینده کنسول ایکس‌‎باکس وان، می‌توانید صدای کنسول را در هنگام راه‌اندازی اولیه، غیرفعال نمایید. اطلاعات تازه به‌دست‌آمده، صحت این موضوع را ثابت می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

لری هرب (معروف به میجر نلسون)، مدیر برنامه‌نویسی شبکه ایکس‌باکس لایو، به‌تازگی تایید کرده است که به‌روزرسانی بعدی کنسول ایکس‌باکس وان، امکان غیرفعال کردن صدای Startup کنسول را برای کاربران فراهم می‌‍کند.

به‌نظر می‌رسد که این ویژگی، یکی از ویژگی‌های مورد انتظار کاربران ایکس‌باکس، باشد و به کاربران، اجازه می‌دهد تا صدای راه‎‌اندازی اولیه کنسول ایکس‎‌باکس وان را به دلخواه خود، غیرفعال نمایند یا در صورت تمایل، آن‌را فعال نگه‌دارند. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط لری هرب، به‌روزرسانی بعدی کنسول ایکس‌باکس وان، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا صدای کنسول تنها در حالتی‌که با دستور صوتی یا دکمه Power، کنسول روشن شود؛ وجود داشته باشد یا در صورت تمایل، می‌توانید صدای کنسول را به‌طور کامل غیرفعال نمایید.

البته در حال‌حاضر، مشخص نشده که این قابلیت در کدام به‌روزرسانی برای کنسول ایکس‌باکس وان ارائه می‌شود و مدت زمان زیادی تا عرضه آن باقی مانده است یا خیر.

این چیزی است که منوی کشویی تنظیمات در Power Mode & Startup، به‌نظر خواهد رسید. این قابلیت در حال‌حاضر، هنوز در دسترس نیست … قابلیت مذکور در یک به‌روزرسانی در آینده برای کاربران، ارائه خواهد شد.

لری هرب (میجر نلسون)

لازم به‌ذکر است که قابلیت‌های بیش‌تر برای کنسول ایکس‌باکس وان در به‌روزرسانی آینده این کنسول در ماه پاییز ارائه خواهد شد. در به‌روزرسانی پاییز، انتظار می‌رود که پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید در کنسول ایکس‌باکس وان، ممکن شود. پیش‌تر، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مدعی شد که تا انتشار این قابلیت برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس وان، چندین ماه فاصله وجود دارد؛ با این‌حال، زمان مشخصی برای ارائه آن، اعلام نشده است.

علاوه‌بر امکان غیرفعال کردن صدای کنسول در هنگام راه‌اندازی، پیش‌تر در ترنجی خواندید که قابلیت “یادآوری” دستیار صوتی مایکروسافت کورتانا در کنسول ایکس‌باکس وان، در حال توسعه است. این قابلیت به کاربران، اجازه می‌دهد تا رویداد یا قرار ملاقات خود را برای یک زمان مشخص، تنظیم نمایند و سپس، دستیار صوتی کورتانا به آن‌ها، این رویداد یا قرار ملاقات را یادآوری خواهد کرد. این قابلیت در حال‌حاضر برای کاربران در کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار ندارد و به‌‎همراه یک به‌روزرسانی، برای کاربران ارائه می‌شود.

شرکت مایکروسافت، تعامل بسیار خوبی با کاربران کنسول بازی ایکس‌باکس وان دارد و همواره در تلاش بوده است تا گیمرها را راضی نگه‌دارد؛ عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف با درنظر گرفتن خواسته کاربران، صحت این ادعا را ثابت می‌کند.

[su_button url=”http://attackofthefanboy.com/news/microsoft-teases-small-features-new-xbox-one-update-preview/” target=”blank”]attackofthefanboy[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی