حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان راه‌اندازی ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوتر و تبلت با رم یک گیگابایتی دوباره فراهم شد

آن اوایل که ویندوز ۱۰ تازه از راه رسیده بود اعلام شد که برای راه‌اندازی این سیستم عامل بر روی کامپیوتر و تبلت به حداقل ۲ گیگابایت رم نیاز هست زیرا قرار است تا به روزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ نیز به مجموعه این سیستم عامل اضافه شود.

حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که دوباره می‌توان ویندوز ۱۰ و به روزرسانی سالگرد آن را بر روی کامپیوتر و تبلت با رم یک گیگابایتی راه‌اندازی کرد که خبر خوبی برای کاربرانی به شمار می‌آید که از دریافت و دانلود به روزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ باز مانده بودند.

اکنون دیگر برای نصب سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی به یک گیگابایت رم نیاز است. مایکروسافت همچنین فهرست حداقل اندازه تصویر را نیز تغییر داده و اعلام کرده است که برای دریافت به روزرسانی سالگرد ویندوز ۱۰ هر دستگاه باید دست کم صفحه نمایش هشت اینچی داشته باشد. قبلا گفته شده بود که صفحه نمایش باید هفت اینچی و با میزان وضوح SVGA یعنی ۸۰۰ در ۶۰۰ باشد.

موضوع ابعاد صفحه نمایش برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند همچنان مانند گذشته است و هیچ فرقی نکرده است و کاربر برای استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل لازم است تا صفحه نمایش هفت اینچی داشته باشد.

اعمال تغییرات در حداقل‌های مورد نیاز برای استفاده از ویندوز ۱۰ ثابت می‌کند مایکروسافت در حال آماده‌سازی بسترهای لازم برای انتشار به روزسانی بزرگ رداستون ۲ یا همان به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ است که انتظار می‌رود در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار گیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/07/windows-10-can-run-pc-tablets-1gb-ram/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار